DJI Phantom 2 Vision

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

ki!er
Posty: 313
Rejestracja: czwartek 03 paź 2013, 10:49
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: ki!er »

pawelpk pisze:
ki!er pisze:
leszekmoszej pisze:Wygląda to następująco.
Pudło przyszło oryginalnie zapakowane - nieotwierane wiec miałem przyjemność przeciąć folijki naklejki i takie tam. Zapakowane jest solidnie. Sam produkt jest estetyczny ładnie się prezentuje wiec ok. Niestety instrukcja po polsku jest ale do modelu 1 czyli poprzednika PHANTOMA - taki lapsus.
Biorąc pod uwagę że jestem użytkownik początkującym obejrzałem filmy instruktażowe - duży plus dla producenta.
No i niestety film mnie przekonał ze przekaźnik GPS nie działa. Po prostu nie ładuje sie i nie włącza. Myślę sobie - jest reset urządzonka - taki dynks obok włącznika. Ale dalej nic nie działa.
Po prostu GPS jest zepsuty od nowości - pomimo opisu producenta że sprzęt był sprawdzony. Stąd moja obawa czy nie będą chcieli mi jakiejś ciemnoty wcisnąć że to niby moja wina. W każdym bądź razie w czwartek dzwonie do sprzedawcy i będe go molestował w tej sprawie.
o czym Ty piszesz? przeciez w Phantomie Vision nie ma żadnego przekaznika GPS tymbardziej wlaczanego osobno. Jezeli masz na mysli takie biale pudelko, ktore sie montuje na aparaturze to jest to repeater WiFi

nie jestem pewien czy czasem w jakis sposob nie przyblokowali tego ale teoretycznie powinienes miec mozliwosc nawiazac polaczenie ze smartfona z Phantomem bez repeatera do 50m zeby sprawdzic czy wszystko poza repeaterem jest ok

on sluzy tylko do wzmocnienia sygnalu WiFi ze smartfona celem odbioru sygnalu video oraz wszelkich parametrow lotu (OSD) czy mozliwoscia sterowania katem "gimbala"
Możesz napisać o co chodzi że nie ma przekaźnika GPS?
Nie wiem czy to chodzi o ten GPS dzięki któremu namierzy się Visiona jak spadnie gdzieś w krzaki za pomocą tableta?
Albo może chodzi o ten GPS jak tu na filmiku 7 minuta filmu
http://www.youtube.com/watch?v=ga8Gt8BMYj4
Co do instrukcji to kurde to mnie w tym kraju wkurza, biorą 4300 za towar to wysiliby się i przetłumaczyli instrukcję.
No żadnego przekaźnika nie ma jak juz to ma odbiornik sygnału GPS który się włącza razem z zasilaniem Phantoma i służy on do stabilizacji lotu oraz do powrotu do miejsca startu w momencie utraty sterowania oraz do prezentacji parametrów na OSD
Rekic
Posty: 357
Rejestracja: środa 03 lip 2013, 12:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: Rekic »

pawelpk pisze:
ki!er pisze:
leszekmoszej pisze:Wygląda to następująco.
Pudło przyszło oryginalnie zapakowane - nieotwierane wiec miałem przyjemność przeciąć folijki naklejki i takie tam. Zapakowane jest solidnie. Sam produkt jest estetyczny ładnie się prezentuje wiec ok. Niestety instrukcja po polsku jest ale do modelu 1 czyli poprzednika PHANTOMA - taki lapsus.
Biorąc pod uwagę że jestem użytkownik początkującym obejrzałem filmy instruktażowe - duży plus dla producenta.
No i niestety film mnie przekonał ze przekaźnik GPS nie działa. Po prostu nie ładuje sie i nie włącza. Myślę sobie - jest reset urządzonka - taki dynks obok włącznika. Ale dalej nic nie działa.
Po prostu GPS jest zepsuty od nowości - pomimo opisu producenta że sprzęt był sprawdzony. Stąd moja obawa czy nie będą chcieli mi jakiejś ciemnoty wcisnąć że to niby moja wina. W każdym bądź razie w czwartek dzwonie do sprzedawcy i będe go molestował w tej sprawie.
o czym Ty piszesz? przeciez w Phantomie Vision nie ma żadnego przekaznika GPS tymbardziej wlaczanego osobno. Jezeli masz na mysli takie biale pudelko, ktore sie montuje na aparaturze to jest to repeater WiFi

nie jestem pewien czy czasem w jakis sposob nie przyblokowali tego ale teoretycznie powinienes miec mozliwosc nawiazac polaczenie ze smartfona z Phantomem bez repeatera do 50m zeby sprawdzic czy wszystko poza repeaterem jest ok

on sluzy tylko do wzmocnienia sygnalu WiFi ze smartfona celem odbioru sygnalu video oraz wszelkich parametrow lotu (OSD) czy mozliwoscia sterowania katem "gimbala"
Możesz napisać o co chodzi że nie ma przekaźnika GPS?
Nie wiem czy to chodzi o ten GPS dzięki któremu namierzy się Visiona jak spadnie gdzieś w krzaki za pomocą tableta?
Albo może chodzi o ten GPS jak tu na filmiku 7 minuta filmu
http://www.youtube.com/watch?v=ga8Gt8BMYj4
Co do instrukcji to kurde to mnie w tym kraju wkurza, biorą 4300 za towar to wysiliby się i przetłumaczyli instrukcję.
Przecież już napisali że chodzi o repeater wifi... moduł GPS sam oczywiście jest.
leszekmoszej
Posty: 7
Rejestracja: wtorek 31 gru 2013, 09:29
Lokalizacja: Dębno

Post autor: leszekmoszej »

No i jestem po rozmowie z sprzedawcą.
1) Po pierwsze to się zdziwił że w ogóle jest możliwość że coś nie działa : ,,bo takich przypadków u nas nie było " .*sic
2) W drugiej kolejności stwierdził że to może ja to uszkodziłem złym podłączeniem- jaja sobie robią.
3) W końcu po szarpanej rozmowie mam wysłać do nich całość - poczułem się tak jakbym chciał ich oszukać
ki!er
Posty: 313
Rejestracja: czwartek 03 paź 2013, 10:49
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: ki!er »

leszekmoszej pisze:No i jestem po rozmowie z sprzedawcą.
1) Po pierwsze to się zdziwił że w ogóle jest możliwość że coś nie działa : ,,bo takich przypadków u nas nie było " .*sic
2) W drugiej kolejności stwierdził że to może ja to uszkodziłem złym podłączeniem- jaja sobie robią.
3) W końcu po szarpanej rozmowie mam wysłać do nich całość - poczułem się tak jakbym chciał ich oszukać
no to dobrej opinii temu sklepowi takie cos nie wystawia... sprawdza sie widac ta praktyka, ze wszystko jest ladnie pieknie do momentu kiedy pojawiaja sie jakies problemy... wtedy dopiero wychodzi prawdziwe podejscie do klienta i profesjonalizm
Awatar użytkownika
Radzik
Posty: 131
Rejestracja: czwartek 28 lis 2013, 15:46
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Radzik »

ki!er pisze:sprawdza sie widac ta praktyka, ze wszystko jest ladnie pieknie do momentu kiedy pojawiaja sie jakies problemy... wtedy dopiero wychodzi prawdziwe podejscie do klienta i profesjonalizm
To nie reguła ale często sami szukamy sklepu gdzie dany sprzęt kupimy kilkadziesiąt złotych taniej. Niestety mniejsza marża to dla sprzedawcy większa niechęć do przyjmowania zwrotów.
ki!er
Posty: 313
Rejestracja: czwartek 03 paź 2013, 10:49
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: ki!er »

Radzik pisze:
ki!er pisze:sprawdza sie widac ta praktyka, ze wszystko jest ladnie pieknie do momentu kiedy pojawiaja sie jakies problemy... wtedy dopiero wychodzi prawdziwe podejscie do klienta i profesjonalizm
To nie reguła ale często sami szukamy sklepu gdzie dany sprzęt kupimy kilkadziesiąt złotych taniej. Niestety mniejsza marża to dla sprzedawcy większa niechęć do przyjmowania zwrotów.
no ale akurat w przypadku tego sklepu skad kolega kupil cena Visiona jest standardowa... ale np. juz Phantom 2 jeszcze wczoraj był droższy niż wszędzie bo kosztował 3 699 zł, dzisiaj widzę nagle wielką promocje 400 zł taniej ;) i cena wyrównana do standardu czyli 3 299 zł... więc wcale w tym sklepie nie jest taniej niż w innych, a podejscie do problemu troche nie bardzo
leszekmoszej
Posty: 7
Rejestracja: wtorek 31 gru 2013, 09:29
Lokalizacja: Dębno

Post autor: leszekmoszej »

I tu kolega,,Radzik" się myli. Cena w Polsce jest taka sama. Sugestia że kupuję się taniej - jest nietrafiona gdyż zależało mi a rzetelnym sprzedawcy a taka opinie o tym sklepie słyszałem i mam nadzieję że podejdą do tego stosownie i poważnie.
Jak bym chciał kupić tanio i byle jak to na allegro bym się wbił i miał firmę krzak.
Awatar użytkownika
Radzik
Posty: 131
Rejestracja: czwartek 28 lis 2013, 15:46
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Radzik »

Może trochę źle napisałem, nie chciałem się odnosić konkretnie do tego przypadku a wskazać, że często sami jesteśmy sobie winni zamawiając sprzęt na który nie dostaniemy w naszym kraju gwarancji.

Tu sporo autor prześledził opinie i starał się kupić mądrze to bdb i życzę aby sprawa została załatwiona przez sklel na korzyść kupującego.
Higher
Posty: 86
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 18:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Higher »

Na banggood za 824 euro co daje w przeliczeniu 3417 zł, w PL nie znalazłem taniej niż 4299 zł... Co o tym myślicie? Warto by było czy strach?

http://www.banggood.com/DJI-Phantom2-Vi ... 91555.html
Awatar użytkownika
PiotrSz
Posty: 3518
Rejestracja: środa 21 sie 2013, 22:04
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: PiotrSz »

Higher pisze:Na banggood za 824 euro co daje w przeliczeniu 3417 zł, w PL nie znalazłem taniej niż 4299 zł... Co o tym myślicie? Warto by było czy strach?

http://www.banggood.com/DJI-Phantom2-Vi ... 91555.html
Dolicz jeszcze VAT bo prawie na 100% paczka wpadnie w ręce celników i zrobisz interes życia ;-)
pawelpk
Posty: 193
Rejestracja: piątek 13 gru 2013, 11:36
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: pawelpk »

Higher pisze:Na banggood za 824 euro co daje w przeliczeniu 3417 zł, w PL nie znalazłem taniej niż 4299 zł... Co o tym myślicie? Warto by było czy strach?

http://www.banggood.com/DJI-Phantom2-Vi ... 91555.html
Cena szok choć widzisz wciąż ten jeden problem: Gwarancja w PL która przydaje się jak w przypadku leszekmoszej bo poza tym jak ktoś tu dobrze napisał że jeśli coś się stanie podczas użytkowania to jak to w Polsce bywa zawsze zwalą to na upadek.
Mama nadzieję że poważnie podejdzie ten sklep do reklamacji bo jak to przeczytałem to jedno słowo mi się nasunęło na literę K. :)
aleksandrowicz
Posty: 859
Rejestracja: czwartek 09 wrz 2010, 16:41
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: aleksandrowicz »

Panowie przede wszystkim dajcie na luz z tymi gwarancjami, rozumiem że większość zaczyna to hobby dopiero ale jak ktoś lata rc od lat to nawet nie śnił że coś takiego można reklamować , z drugiej strony większość tych sklepów to po prostu zwykli handlarze którzy chcą zarobić w danym momencie na tym co się sprzedaje, miałem okazję być osobiście w jednym ze sklepów o którym było tu też mowa ( nie powiem który bo to nic nie wniesie , zwłaszcza że właściciele naprawdę bardzo sympatyczni ) i pojęcie ich na tema modeli wielo wirnikowców jest praktycznie żadne , dlatego gwarancję na takie model można sobie w D.... wsadzić , ciężko w Polsce cokolwiek reklamować tak naprawdę ( ostatnio kupiłem buty firmowe jak dla mnie dosyć drogie , miałem je raz na nogach i w jednym z nich zrobiło się taki wybrzuszenie , ewidentnie nie moja wina , poszedłem do sklepu dodam że od kupna było 3 dni - Pani najpierw nie zauważyła problemu :shock: później spisało protokół i wysłała buty do producenta chyba , przyszły za nie cały miesiąc i oczywiście te same z tą samą wadą - wyjaśnienie złe użytkowanie )
PS.
Kolego Leszku masz gdzieś w pobliżu trochę bardziej doświadczonego modelarza, myślę że twój model jest jak najbardziej sprawny , prawdopodobnie coś przeoczyłeś , a jak wyślesz do sklepu to oni sami nic nie zrobią tylko wyślą do producenta a to będzie trwało wieczność .
pawelpk
Posty: 193
Rejestracja: piątek 13 gru 2013, 11:36
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: pawelpk »

aleksandrowicz pisze:Panowie przede wszystkim dajcie na luz z tymi gwarancjami, rozumiem że większość zaczyna to hobby dopiero ale jak ktoś lata rc od lat to nawet nie śnił że coś takiego można reklamować , z drugiej strony większość tych sklepów to po prostu zwykli handlarze którzy chcą zarobić w danym momencie na tym co się sprzedaje, miałem okazję być osobiście w jednym ze sklepów o którym było tu też mowa ( nie powiem który bo to nic nie wniesie , zwłaszcza że właściciele naprawdę bardzo sympatyczni ) i pojęcie ich na tema modeli wielo wirnikowców jest praktycznie żadne , dlatego gwarancję na takie model można sobie w D.... wsadzić , ciężko w Polsce cokolwiek reklamować tak naprawdę ( ostatnio kupiłem buty firmowe jak dla mnie dosyć drogie , miałem je raz na nogach i w jednym z nich zrobiło się taki wybrzuszenie , ewidentnie nie moja wina , poszedłem do sklepu dodam że od kupna było 3 dni - Pani najpierw nie zauważyła problemu :shock: później spisało protokół i wysłała buty do producenta chyba , przyszły za nie cały miesiąc i oczywiście te same z tą samą wadą - wyjaśnienie złe użytkowanie )
PS.
Kolego Leszku masz gdzieś w pobliżu trochę bardziej doświadczonego modelarza, myślę że twój model jest jak najbardziej sprawny , prawdopodobnie coś przeoczyłeś , a jak wyślesz do sklepu to oni sami nic nie zrobią tylko wyślą do producenta a to będzie trwało wieczność .
... Tylko że Ty buty używałeś a Leszek nie używał po prostu otrzymał towar niezgodny z umową. Po drugie jak reklamowałeś buty to możesz żądać wysyłki i oceny do producenta. Po trzecie masz rzecznika praw konsumenta - zawsze i wiem z własnego doświadczenia a 12 lat mam do czynienia z handlem po wysyłce pisma od rzecznika - firmy często ustępują.
Po czwarte żyjemy w takim kraju że prawa klienta nie są przestrzegane wystarczy obejrzeć na tvn turbo program "turbo kamera" gdzie w jednym z odcinków wypowiadał się Niemiecki szef serwisu renault i nie mógł się nadziwić że tak jesteśmy traktowani przez serwisy, gwarantów, sprzedawców. Dlatego świdomość Polaków musi być większa dotycząca swoich praw i w przypadków drogich rzeczy jak np auto to musimy sądzić się. Mógłbym mnożyć wiele przypadków ale to nie temat na to. Wiem tylko z własnego doświadczenia że świadomość klientów rośnie to widzę i oby tak dalej to może będziemy traktowani jak klienci są traktowani na zachodzie. Może i lepiej kupić tego phantoma z tej stronki co kolega podał bo przynajmniej inaczej będziesz traktowany przy ewentulanym problemie z towarem niezgodnym z umową.
Rufus65
Posty: 1
Rejestracja: niedziela 11 maja 2014, 22:40
Lokalizacja: POLSKA

KŁOPOTY Z WIFI

Post autor: Rufus65 »

leszekmoszej pisze:Wygląda to następująco.
Pudło przyszło oryginalnie zapakowane - nieotwierane wiec miałem przyjemność przeciąć folijki naklejki i takie tam. Zapakowane jest solidnie. Sam produkt jest estetyczny ładnie się prezentuje wiec ok. Niestety instrukcja po polsku jest ale do modelu 1 czyli poprzednika PHANTOMA - taki lapsus.
Biorąc pod uwagę że jestem użytkownik początkującym obejrzałem filmy instruktażowe - duży plus dla producenta.
No i niestety film mnie przekonał ze przekaźnik GPS nie działa. Po prostu nie ładuje sie i nie włącza. Myślę sobie - jest reset urządzonka - taki dynks obok włącznika. Ale dalej nic nie działa.
Po prostu GPS jest zepsuty od nowości - pomimo opisu producenta że sprzęt był sprawdzony. Stąd moja obawa czy nie będą chcieli mi jakiejś ciemnoty wcisnąć że to niby moja wina. W każdym bądź razie w czwartek dzwonie do sprzedawcy i będe go molestował w tej sprawie.
Witam serdecznie. Dopiero zaczynam przygodę z Ph2V. Mój problem jest podobny. Sprzęt nówka, prosto sam ze sklepu przywiozłem. Krok po kroku jak w instrukcji i youtube i...kamery na smphonie nie widzę. Brak łącznosci. Cały problem w WIFI.Aplikacja w smphonie działa, sygnał wifi "widzi"( sygnał z repeatera WiFi), jednak łączności z kamerą nie ma. Waszym zdaniem to mój błąd w trakcie "składania" sprzętu czy wada de novo?
Poniżej zamieszczam odp z działu pomocy tech dystrybutota Ph2V.Pomogło (skan kodu)
Proszę wypiąć i wpiąć ponownie kamerę (połączenie pod krzyżakiem). Jeżeli to nie przyniosłoby skutku to proszę ponownie sparować wifi extender z kamerą:
- Włączamy wifi extender, czekamy aż się uruchomi, wciskamy reset i trzymamy do momentu zgaśnięcia zielonej diody. Po zgaśnięciu diody puszczamy reset, nastąpi ponowne uruchomienie wifi extendera.
- Nawiązujemy połączenie z siecią phantoma w telefonie
- Uruchamiamy aplikację DJI Vision w telefonie > settings > binding > scan RQ code i skanujemy kod z pudełka, w którym był phantom.
- Jeżeli kod został zeskanowany akceptujemy to.
- Wyłączamy wszystko i ponownie uruchamiamy.

Proszę pamiętać aby kabel zasilający kamery był wpięty do końca oraz żeby przełącznik kamery był w pozycji wifi on.
Lukasio
Posty: 27
Rejestracja: niedziela 17 sie 2014, 09:51
Lokalizacja: Leg

pytanie techniczne o dji phantom 2 vision plus

Post autor: Lukasio »

Witam.
Nie chcę rozpoczynac nowych wątków żeby nie śmiecić.
Krótkie i szybkie pytanka do użytkowników Dji Phantom vision 2 + (ten z fabrycznym gimbalem za ok 4700zł).
1.Czy można skierować kamerę w pionowo w dół tak aby robić "płaskie" zdjęcia łąk , pól itp.?
2. Czy zdjęcia są w formacie RAW bo różne źródła różnie podają?
3. Jak to jest z ogniskową (kątem widzenia) tej kamerki. Czy można to Zmienić i w jakim zakresie.
4. Czy są jakiekolwiek problemy z podglądem na żywo w smartfonie na androidzie?
Fotografuje przyrodę w sposób konwecjonalny i chciałbym rozszerzyć swoje portfolio a na drona pod lustrzankę trochę dużo jak dla mnie wydawać dziesiątki tysięcy złotych.
ODPOWIEDZ