Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki

Tu można uprawiać dyskutanctwo ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
bluuu
Posty: 1707
Rejestracja: środa 21 mar 2012, 15:01
Lokalizacja: Wwa

Post autor: bluuu »

no i kwestia udokumentowania godzin lotow ...

Czyli po tej ustawie co ? wszyscy zaczynamy od zera ? (nie mowie tego jako majacy mega ilosc godzin wylatanych) ale mamy tu pionierow w FPV z niesamowita iloscia godzin ale nie na papierze "oficjalnym"

Pozatym ... taka mala luka:

Ten "mityczny" pierwszy instruktor UAV RP jak udowodni 120h ? tez z nadania ?

Moim zdaniem trudna sprawa z sensownymi przepisami ... ale ewidentny bubel sie szykuje ...
AutoQuad Team
Awatar użytkownika
pma_
Posty: 4658
Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Lokalizacja: Gliwice/Katowice

Post autor: pma_ »

Rurek pisze:Szkolenie teoretyczne może robić każdy instruktor aeroklubowy szkolący pilotów "czegokolwiek z człowiekiem na pokładzie" ponieważ przepisy są te same dla wszystkich....no i i na BSLa ciut niższe wymagania . Więc w tej części nie ma problemu.
Natomiast nie jestem sobie w stanie wyobrazić szkolenia i egzaminowania praktycznego :-) bo nie istnieje "klasa" jakiejś platformy....tzn nie ma wzorcowego modelu ustalonego przepisami. I zapewne nie powstanie bo w samych piankowcach mamy sto rozwiązań a w multirotorach to nawet nie chcę sobie tego wyobrażać :-)
A do tego w samolotach masz uprawnienia na konkretny model więc potzebujesz osobno na betę i osobno na bixlera :)
samolot max 4579/1293 analog, DJI do końca zasięgu :)
coper max 1729(na 5.8)
ODPOWIEDZ