GoPro 3 silver - czarny wyświetlacz
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
GoPro 3 silver - czarny wyświetlacz
Koledzy,
zauważyłem (w sumie to ciężko nie zauważyć bo dzieje się tak w zasadzie za każdym włączeniem), że po włączeniu mojej kamerki GoPro3 silver i np rozpoczęciu nagrywania, po kilku minutach ekran robi się czarny. Po wyłączeniu kamery i odczekaniu kilku minut, włączenie kamery skutkuje znow normalnym ekranem.
Kiedy ekran jest czarny, kamera działa prawidłowo, tj, jak nagrywała - nagrywa dalej, jak nie nagrywała, to reaguje na przyciski i rozpoczyna nagrywanie jak należy, jedyne co to ciężko się połapać co jest obecnie ustawione, ponieważ... no właśnie - czarny ekran. Zauważyłem, że pod pewnym kątem i w dobrym świetle, czarny kolor przestaje być widoczny i spod spodu prześwituje oryginalna zawartość wyświetlacza.
Nie jest to nie do wytrzymania, ale całkiem upierdliwe. Czy też tak macie? Jest na to jakaś rada? Może to normalna sytuacja po rozgrzaniu się kamery (moje GoPro grzeje się całkiem całkiem, ale słyszałem że to normalne)?
zauważyłem (w sumie to ciężko nie zauważyć bo dzieje się tak w zasadzie za każdym włączeniem), że po włączeniu mojej kamerki GoPro3 silver i np rozpoczęciu nagrywania, po kilku minutach ekran robi się czarny. Po wyłączeniu kamery i odczekaniu kilku minut, włączenie kamery skutkuje znow normalnym ekranem.
Kiedy ekran jest czarny, kamera działa prawidłowo, tj, jak nagrywała - nagrywa dalej, jak nie nagrywała, to reaguje na przyciski i rozpoczyna nagrywanie jak należy, jedyne co to ciężko się połapać co jest obecnie ustawione, ponieważ... no właśnie - czarny ekran. Zauważyłem, że pod pewnym kątem i w dobrym świetle, czarny kolor przestaje być widoczny i spod spodu prześwituje oryginalna zawartość wyświetlacza.
Nie jest to nie do wytrzymania, ale całkiem upierdliwe. Czy też tak macie? Jest na to jakaś rada? Może to normalna sytuacja po rozgrzaniu się kamery (moje GoPro grzeje się całkiem całkiem, ale słyszałem że to normalne)?
Mam wersję black i nie zauważyłem u mnie takiej reakcji. Jak masz to na gwarancji to pakuj to w pudło i odsyłaj.
Pozdrawiam, Michał
Tricopter: RCExplorer 2.6 copy
Tricopter: RCExplorer 2.6 copy
A robiliscie aktualizację softa ? Rozwiązuje duzo problemów w Hero3
Polskie forum GoPro
http://www.goprouser.pl
Polski Funpage GoPro
http://www.facebook.com/GoprouserPL
http://www.goprouser.pl
Polski Funpage GoPro
http://www.facebook.com/GoprouserPL