Futaba 6ex, Spektrum dx6i , Turnigy 9x + moduły co wybrać?

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
jacmoc
Posty: 46
Rejestracja: czwartek 01 lis 2012, 19:23
Lokalizacja: Zagnańsk/Warszawa

Futaba 6ex, Spektrum dx6i , Turnigy 9x + moduły co wybrać?

Post autor: jacmoc »

Witam , Jestem początkującym pilotem , kupiłem Pioniera RTF ale już w jednym z pierwszych lotów wyleciałem poza zasięg aparatury i od razu problem, nie chcę żeby to się powtórzyło tak więc spędziłem trochę grzebiąc po forach. Ale dalej mam wątpliwości.

Zebrałem wszystkie informacje i wnioski są następujące:

Futaba 6ex
+ solidne wykonanie
- drogo , podobno przestarzała aparatura
- drogie odbiorniki
+ duży stockowy zasięg

Spektrum DX6i
+ solidne wykonanie
+/- zasięg poza zasięg wzroku, ale rewelacji nie ma
- drogie odbiorniki
- wymiana modułu wymaga kombinowania z portem trenera
+ 4 paluszki do zasilania

turnigy 9X - ogólnie
- podstawowa apka ma mały zasięg
+ cena ! :)
- Zauważyłem bardzo dużo osób ma różne dziwne problemy z tą aparaturą i narzekają na wykonanie ( wiem że to z faktu iż wiele osób z nich korzysta, ale jednak pojawiają się wadliwe egzemplarze)
- Dużo grzebania i zabawy przy modyfikacjach ( wgrywanie nowego softu, wymiana modułu)


turnigy 9X+Frsky
+ Duży Zasięg,
+ Telemetria za 400-500 zł
+/- Odbiorniki w rozsądnej cenie

turnigy 9X+Orange
Taki
Ten zestaw to dla mnie zagadka
+Cena, Cena , Cena

turnigy 9X+LRS
+Zasieg
- Dużo zabawy z monatażem i uruchomieniem modułów
- Wg mnie bez sensu dla początkującego


Na początku myślałem o Futabie, ale ze względu na cenę szybko zrezygnowałem,
Skierowałem swoje zainteresowanie na spektruma dx6i
Tu, przez sporo czasu utwierdzałem się w przekonaniu że to będzie dobre rozwiązanie , ale po rozczytaniu co potrafi turnigy z FRSKY to już mam mętlik w głowie.