Do tych silników iBM ma uprzedzenie, na początku kupiłem tej firmy i na cztery jeden chodził bez bicia a najgorszy tarcza silnika do której przykręca sie przejściówkę śmigła miała bicie 1mm byłem w szoku ... nie wiem jak inni mają doświadczenia z tymi silnikami....pirzol pisze:Silnik iPower iBM
Latałem na silnikach robbe jak wyżej wspomniałem mają 760KV i przesiadłem się na chińskie które mają 1100KV i na tych silnikach sporo czasu latam .... Związku z tym,ze mam własne CNC to wystrugałem sobie drugiego koptera i latam teraz na dwóch różnych silnikach i mam porównanie .... czas lotu porównywalny, zaś dynamika lotu zupełnie inna, na 760KV muł niesamowity tylko do zawisów używać, na wyższym KV jak dla mnie lata o wiele lepiej, jest o wiele szybszy i zwrotniejszy na takich silnikach można poszaleć ... a poza tym do wyższych KV używa się mniejszych śmigieł i jest taniej
Jak na razie latam quadem nie mam doświadczenia z Hexami i tak sobie myślę czy jak jest więcej silników to nie powinny być coraz mniejsze ? W końcu oprócz własnej wagi wożą ten sam osprzęt .... Mniejszy silnik, kopter lżejszy, mniej prądu biorą, mniejszą bateryjkę można włożyć, mniejsza bateryjka lżejszy kopter, lżejszy kopter dłużnej latamy...