UnixCopter by Sławek
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Sławek, nasi magicy forumowi twierdzą czasami że z tymi ośkami od silników to:
-albo obciąć, co ma tam na dole tyle wystawać i kusić przy lekkiej glebie zgięciem ośki
-albo przełożyć ośkę w silniku na "drugie mańkie" i wtedy masz krótką oś od dołu i klasyczne rozwiązanie mocowania piasty od góry, parę deko mniej na pozbyciu się tych adapterów piast mocowanych do "szasiie" a niech to będzie per saldo 10 gr na sztuce ..to już masz 60 gramów ekstra....tyle że zostaje pytanie- czy w tych silnikach da się ośkę przekładać? czy trzeba toczyć /frezować/dremelować na niej nowy rowek pod pierścionek ustalająco-blokujący....
-albo obciąć, co ma tam na dole tyle wystawać i kusić przy lekkiej glebie zgięciem ośki
-albo przełożyć ośkę w silniku na "drugie mańkie" i wtedy masz krótką oś od dołu i klasyczne rozwiązanie mocowania piasty od góry, parę deko mniej na pozbyciu się tych adapterów piast mocowanych do "szasiie" a niech to będzie per saldo 10 gr na sztuce ..to już masz 60 gramów ekstra....tyle że zostaje pytanie- czy w tych silnikach da się ośkę przekładać? czy trzeba toczyć /frezować/dremelować na niej nowy rowek pod pierścionek ustalająco-blokujący....
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...
Rurku nie ma sensu obcinać osiek od dołu, (nie dajmy się zwariować) co innego w dzwonkach obcinamy tak aby piasta weszła do samego jej końca.
Ostatnio zmieniony sobota 09 paź 2010, 21:22 przez kefir, łącznie zmieniany 1 raz.
khmmm Kefirku, już na biologii w podstawówce uczyli mnie że sztyca wchodzi w dziurkękefir pisze:...aby piasta weszła do samego końca piasty...
oczywiście przejęzyczyłeś się a muszę Ci przyznać że definicja "przejęzyczenia" najbardziej mnie położyła ze telewizji (szkło kontaktowe , live telefon od widza bez cenzury), zacytowałbym ale młodzież czyta
A co do osiek - chyba patent drugi jest w porzo bo gotujemy dwie pieczenie na jednym ogniu.
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...
Tyle, że wtedy będe miał kłopot z mocowaniem śmigieł, APC mają standardowo tuleje 5 lub 6 mm więc ta piasta jest mi na rękęRurek pisze:Sławek, nasi magicy forumowi twierdzą czasami że z tymi ośkami od silników to:
-albo obciąć, co ma tam na dole tyle wystawać i kusić przy lekkiej glebie zgięciem ośki
-albo przełożyć ośkę w silniku na "drugie mańkie" i wtedy masz krótką oś od dołu i klasyczne rozwiązanie mocowania piasty od góry, parę deko mniej na pozbyciu się tych adapterów piast mocowanych do "szasiie" a niech to będzie per saldo 10 gr na sztuce ..to już masz 60 gramów ekstra....tyle że zostaje pytanie- czy w tych silnikach da się ośkę przekładać? czy trzeba toczyć /frezować/dremelować na niej nowy rowek pod pierścionek ustalająco-blokujący....
Pozdr
Ale ja się nie znam więc nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z jakichkolwiek decyzji podjętych na podstawie moich wypowiedzi
APC daje cały zestaw pierścieni redukcyjnych na mniejsze fi. Szamani twierdzą że masz mniejsze bicie na plastikowym pierścieniu redukcyjnym w śmigle niż na chińskiej 'ala piaście dokładanej do korpusu silnika gdzie czasem trzeba rzeczywiście walczyć z biciem eksperymentując z przekładaniem diwajsa o 90o....no i te gramy zaoszczędzoneSławek pisze:... APC mają standardowo tuleje 5 lub 6 mm więc ta piasta jest mi na rękę
Pozdr
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...
Obawiam się, że nie w komplecie który mam są standardowo tylko dwie, 5 i 6 mm być może można dokupić oddzielnie właśnie mam w ręku opakowanie jeszcze nie rozdziewiczone i są tylko dwie tulejki
Pozdr
Pozdr
Ale ja się nie znam więc nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z jakichkolwiek decyzji podjętych na podstawie moich wypowiedzi
Dziś w tescowni zanabyłem jakieś pudełko na żarcie do odgrzewania w mikrofali i mrożenia w zamrażarce - i to mnie przekonało, bo tworzywo musi być bardzo elastyczne - zakres temp. z opakowania -20 do +120 st. C ma zapinki więc szybki demontaż i uszczelkę sprawa zapewne znana na forum ale przypomnę
No i ma idealną średnicę, 180 mm, czyli tyle ile center plate
Pojadę go na czarno farbą do lexanu i będzie git
Pozdr
No i ma idealną średnicę, 180 mm, czyli tyle ile center plate
Pojadę go na czarno farbą do lexanu i będzie git
Pozdr
Ale ja się nie znam więc nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z jakichkolwiek decyzji podjętych na podstawie moich wypowiedzi
Musze zostawić niepomalowane koło bo mam GPS więc zamierzam pomalować do tego załamania a reszta zostanie przezroczysta - wtedy nie będzie tego tak widać - po szlifowaniu Dremlem będzie gorzej wyglądać niż te napisy więc nie bedę tego ruszał
Ale ja się nie znam więc nie ponoszę odpowiedzialności za skutki wynikłe z jakichkolwiek decyzji podjętych na podstawie moich wypowiedzi