Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 09 gru 2019, 05:28


Strefa czasowa UTC+1godz.


Regulamin forum


Kliknij, aby zapoznać się z regulaminem



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: wtorek 02 lip 2019, 08:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 21 wrz 2016, 15:45
Posty: 253
Lokalizacja: Sierpc
kuczy, oczywiście, że nie znam się z autorem tego filmu. Pierwszy raz go widziałem, jak tu film wstawił Majk99.
Być może zabrakło jednej informacji wcześniej, której nie napisałem: Mieszanie silników ma mi zapewnić, że model da się używać cały czas i można na niego liczyć cały czas. Ja nie mogłem takiego filmu znaleźć, jaki zamieścił tutaj Majk99, stąd wniosek o ciszy. Dobrze, że jednak taki materiał jest, ba - nawet i drugi pod podobnym tytułem znalazłem:


kuczy pisze:
wymądrzanie się, że twoj quad lata normalnie? - skąd nagle te "założenia" których quad z filmu niby nie spełnia? Podejrzewam, że nie znasz się z autorem, a nagle podnosisz poprzeczkę, którą w Twoim mniemaniu przeskoczysz a wspomniany quad nie...

Patrząc na pozostałe filmy tego autora - także brakuje więcej materiałów z przelotów tym ,,potworkiem". Więc chyba coś nie do końca jest ok z tymi konstrukcjami... Autorzy potworków zamieszczają nowe filmy, ale już z dobrze złożonych kopterów - o wszystkich jednakowych silnikach... Nie wiem, może źle myślę i się mylę - ale tak to wygląda.
kuczy pisze:
No to tak, jesteś zwycięzcą, wow..

Nie no bez przesady, przecież już pisałem wyżej, że pewnie nie jestem jedyny i Ameryki nie odkryłem... Więc trochę nie rozumiem uszczypliwości ;)
Ale cieszy mnie, że ten wątek ma zainteresowanie - także wśród polskiej społeczności.
kuczy pisze:
jemu chciało się nagrać film, a Tobie nie....

Słuszna uwaga - prace nad filmem trwają.

_________________
Mój blog - hellodronerc.pl
hellodronerc na kanale YouTube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 06 lip 2019, 16:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 21 wrz 2016, 15:45
Posty: 253
Lokalizacja: Sierpc
Temat uważam za wyczerpany i do zamknięcia.
Jak pokazuje praktyka i porady kolegów wyżej - dron może latać mając różne silniki i śmigła.
W moim przypadku, po zastosowaniu silników dwóch innych firm: RCX NK2207 2400KV i GEPRC GR2207 2400KV - model lata bardzo dobrze. Nie czuję żadnej różnicy w locie, po takiej naprawie. Czas pokaże na ile takie rozwiązanie się będzie spisywało w dalszych lotach.
Film z przelotu zamieściłem w temacie: viewtopic.php?f=14&t=46323
Na chwilę obecną projekt został pomyślnie ukończony.
Dziękuję wszystkim za komentarze i rady ;)

_________________
Mój blog - hellodronerc.pl
hellodronerc na kanale YouTube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 06 lip 2019, 17:31 
Offline

Rejestracja: piątek 24 maja 2019, 14:00
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
A mnie zastanawia jak w takiej sytuacji poradzi sobie stara naza i stare regle. Mam 450 na silnikach multistara. Jeden z silników ma spory luz. Wymiana wszystkich jest wykluczona, ale może zaryzykowałbym wymianę jednego na jakiś o podobnych parametrach.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 07 lip 2019, 07:45 
Offline

Rejestracja: czwartek 27 cze 2019, 16:10
Posty: 54
Lokalizacja: Polska
A moim zdaniem jeśli coś się uszkodzi to należy wymienić a nie na siłe prostować dzwonek, łożyska wymienić to żaden problem i nie są drogie.

podejrzewam ze w quadach nie racingowych tylko do swobodnego lotu to by jeszcze jakoś przeszło, ale do racingowego drona smigła i silniki mają być takie same to nie są skarpetki że można założyć 2 inne, to ma latać i nie spaść komuś na łeb bo dzwonek nagle się zawiesił.
ps. Auto też będzie jeździć na rożnych kapciach, można w sumie założyć rożne felgi, polak potrafi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 07 lip 2019, 08:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 21 wrz 2016, 15:45
Posty: 253
Lokalizacja: Sierpc
draki, luz może być spowodowany wykończonym łożyskiem, albo nawet obydwoma.
Chyba, że już je sprawdzałeś i to jednak nie o to chodzi...
Przy zakupie silnika najlepiej, by rozmiar był ten sam i KV także. Na co jeszcze by zwrócił uwagę - to szczelina powietrzna między statorem, a magnesami w dzwonku.

Rook FPV, dużo zależy od silników, jakie się kupi (jakość)... Zgadzam się, że latanie na wszystkich innych śmigłach to już przesada. 4 zupełnie różne silniki też. Dzwonek od tak raczej się nie zawiesi podczas lotu - to będzie wynikiem albo kiepskiej jakości wykonania silnika, albo wcześniejszej i nieumiejętnej ingerencji samego użytkownika w sam silnik. OK, jest może 1% na to że spali się regulator - przyczyna losowa.

Różne koła w samochodzie - niektórzy montują w miejscu napędu minimalnie większe felgi - często w tylno-napędowcach. I jeżdżą, ścigają się, driftują...

_________________
Mój blog - hellodronerc.pl
hellodronerc na kanale YouTube


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.