Ja wiele rzeczy kupiłem także z "giełdy" tutaj, z Facebooka itp - więc szukaj okazji ;)magisterka pisze:Faktycznie, miałeś rację z tymi okazjami.
https://www.banggood.com/Anniversary-Sp ... rehouse=CN
Przy okazji właśnie - jak chcesz, to mam 4 silniki TAROT 4108, 380KV - używałem ich jakiś czas (mogę obliczyć jaki - leżą u mnie w szafie całkiem sprawne)
Wyglądają ok (mam nadzieję, że są oryginalne). plus 4in1 jest taki, że masz mniej kabli Bateria - ESC, oraz, że ESC będą blisko baterii. Pomyśl dobrze czy wiesz, gdzie je umieścisz na ramie. jeśli wiesz to spoko. Zapas Amper nie zaszkodzi[/quote]magisterka pisze:1.Wydaje mi się, że lepiej do tej ramy kupić 4 szt ESC bo można zamontować po jednej sztuce na każdym ramieniu, niż montować płytkę 4in1.
Z drugiej strony te 50A mogłoby się przydać, gdybym kiedyś chciał wymienić obudowę na większą i silniki. Wtedy już nie musiałbym wymieniać ESC.
Problem polega na tym, że nie potrzebuje aż 50A do tych silników, nawet gdybym użył Tarot 4008/330KV
Co sądzisz o tym ESC?
Zarzuć jakimś zrzutem ekranu z Twojej konfiguracji ok? - będzie łatwiejmagisterka pisze:2. Gartt 3508S-700 pracuje według tabeli na 4S. Sprawdziłem, co się stanie jak zmienię akumulator na 5S. Żadnych czerwonych komunikatów nie widać, ale moc elektryczna weszła w żółty zakres (na 4S była na zielonym)
oraz ciąg (tak jak się spodziewałem) podskoczył o 0.7.
Żeby jakoś przywrócić moc elektryczną do zielonego poziomu, zmieniłem śmigło 12x3.8 na 12x3.0 i teraz moc elektryczna jest na krawędzi zielonego.
Pytanie brzmi: Czy muszę się jakoś bardzo przejmować mocą elektryczną, jeśli jest na żółtym? To skróci żywotność silnika, prawda?
3.
Chcąc dołożyć drugi akumulator, wpisuję w "konfiguracja" 2R?
Wtedy czas zawisu przekracza 30minut oraz ciąg jest sporo większy, ale moc znów na zółtym.