Moje skromne zdanie było identyczne z twoim dopóki nie stałem się właścicielem sprzętu i nie przekonałem się na własnej skórze jak czasem to ustrojstwo potrafi się fochać i o co.mohinder pisze:Moim skromnym zdaniem
DJI Mavic Air
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: DJI Mavic Air
Ten wredny...
Re: DJI Mavic Air
Zmień na fcc jak najszybciej i nie lataj na ce, jak nie chcesz stracić sprzętu.
Re: DJI Mavic Air
Kupiłem w Chinlandii kilka drobiazgów do Aira. Może uwagi na ich temat komuś się przydadzą:
- osłona przeciwsłoneczna do kamery - trochę osłania obiektyw przed słońcem i, co według mnie ważne, chroni częściowo mocowanie gimbala,
- dodatkowe nóżki - "podwozie" Aira jest 3 cm wyżej. Nóżki są zakładane na oryginalne nóżki, gdzie są anteny, ale nie zauważyłem jakiś problemów z tym związanych.
- bateria - taka jak w komplecie Aira (oryginalna), ale tańsza niż u nas.
UWAGA: edit opinii. Bateria jest oryginalna, ale sprzedawca nie udziela na nią gwarancji. W przypadku uszkodzenia baterii jest problem, bo trzeba się kontaktować z supportem DJI w Chinach.
Pozdrawiam
- osłona przeciwsłoneczna do kamery - trochę osłania obiektyw przed słońcem i, co według mnie ważne, chroni częściowo mocowanie gimbala,
- dodatkowe nóżki - "podwozie" Aira jest 3 cm wyżej. Nóżki są zakładane na oryginalne nóżki, gdzie są anteny, ale nie zauważyłem jakiś problemów z tym związanych.
- bateria - taka jak w komplecie Aira (oryginalna), ale tańsza niż u nas.
UWAGA: edit opinii. Bateria jest oryginalna, ale sprzedawca nie udziela na nią gwarancji. W przypadku uszkodzenia baterii jest problem, bo trzeba się kontaktować z supportem DJI w Chinach.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wtorek 23 paź 2018, 09:11 przez Banan1970, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: DJI Mavic Air
Tansza? Na Aledrogo masz je w okolicach 310-330PLN. 91.41USD to ~337PLN czyli doliczajac wysylke w najlepszym wypadku kosztuje tyle samo, a kupujac u nas masz rekojmie i nie ryzykujesz dodatkowych oplat.Banan1970 pisze:- bateria - taka jak w komplecie Aira (oryginalna), ale tańsza niż u nas.
Re: DJI Mavic Air
Nóżki zbędne. Wystarczy lądować i startować z dłoni. Nic się do silników czy gimbala nie dostanie z podłoża.
Re: DJI Mavic Air
To jest cena standardowa. Ja robiłem zakupy robiłem miesiąc temu podczas jakiejś promocji. Zapłaciłem 67.99$, czyli ok. 250 PLN razem z wysyłką.pawelsky pisze:Tansza? Na Aledrogo masz je w okolicach 310-330PLN. 91.41USD to ~337PLN czyli doliczajac wysylke w najlepszym wypadku kosztuje tyle samo, a kupujac u nas masz rekojmie i nie ryzykujesz dodatkowych oplat.Banan1970 pisze:- bateria - taka jak w komplecie Aira (oryginalna), ale tańsza niż u nas.
Pozdrawiam
Re: DJI Mavic Air
No to warto sprawdzic aktualne ceny zanim sie zarekomenduje konkretnego sprzedawce, zeby nie wprowadzac w blad...Banan1970 pisze:To jest cena standardowa. Ja robiłem zakupy robiłem miesiąc temu podczas jakiejś promocji. Zapłaciłem 67.99$, czyli ok. 250 PLN razem z wysyłką.
Re: DJI Mavic Air
Nie wiem o co Wam chodzi, ale u mnie cena wyświetla się 63,99$ :)pawelsky pisze:No to warto sprawdzic aktualne ceny zanim sie zarekomenduje konkretnego sprzedawce, zeby nie wprowadzac w blad...Banan1970 pisze:To jest cena standardowa. Ja robiłem zakupy robiłem miesiąc temu podczas jakiejś promocji. Zapłaciłem 67.99$, czyli ok. 250 PLN razem z wysyłką.
Re: DJI Mavic Air
U mnie teraz rowniez, rano promocji -30% nie bylo.jacom pisze:Nie wiem o co Wam chodzi, ale u mnie cena wyświetla się 63,99$ :)
Re: DJI Mavic Air
Polecam nóżki do AIRa. Podnoszą o te 3 cm do tego zabezpieczają na tyle śmigła (podnosząc go do góry) że jest bezpieczniej w trawie.
Zastanawiają mnie krótkie czasy lotu - około 12-13min
Zastanawiają mnie krótkie czasy lotu - około 12-13min
----------------------
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
http://www.fpvdrones.pl
Encyklopedia FPV, RC Heli i nie tylko...
Szkolenie VLOS - pomoc w samokształceniu.
Realis familiam pater, mater et filii est.
Re: DJI Mavic Air
Wywal nóżki
Re: DJI Mavic Air
FCC już zrobiłem a utrata łączności musiała wyniknąć ze złego kąta anten. Innej teorii nie mam.
Co mnie jednak deneruwje to to, że na te raptem 10 lotów, 5 razy wołał o kalibrację kompasu, z czego 4 razy chyba nie pasowało mu rzekome pole elektromagnetyczne. Linie wysokiego napięcia mam w odległości kilkuset metrów ale bliżej nich latają inne drony (Choć nie wiem jakie) więc też nie wiem czy to wina tychże linii czy metalowej blaszki na grzbiecie.
Kolejna sprawa - przeciążony silnik gimbala. 3 razy taki komunikat wczoraj dostałem. Nawet gdy zniknął, gimbal się trząsł albo w ogóle zatrzymał się w skosie. Podczas ostatniego lotu, wsystko było już porządku, ale jednak niepokojąca jest taka sytuacja. Startuję z ziemi i nic nie dotyka gimbala. Ewentualnie nieco kurzu.
Dalej - właśnie ten kurz. Czy przednie łapy drona wydają jakieś dźwięki przy składaniu i rozkładaniu? Tylne robią to bezszelestnie a przednie mają tam gruby kabel i nie wiem czy to on tak trzeszczy (cicho bo cicho ale trzeszczy) czy kurz mi tam się dostał.
Dalej - jak wytrzymały jest gimbal? Tzn na jakie obciążenie jest odporny podczasz czyszczenia? Wydmuchać wszystkiego się nie da, a jak czyszczę mokrymi ściereczkami to najmniejszy nacisk sprawia wrażenie dewastacji gimbala.
Dalej - podczas lotu musiałem coś wcisnąć i cały interfejs mi zniknął, a został tylko podgląd POV, bateria i chyba zasięg. Próbowałem klikać i przesuwać na ekranie, ale bez skutku. Co to było i jak z tego wyjść na przyszłość?
I ostatnie (na razie) jakiś patent na skonstruowanie jakiegoś lądowiska, żeby uniknąć trawy czy kurzu?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Co mnie jednak deneruwje to to, że na te raptem 10 lotów, 5 razy wołał o kalibrację kompasu, z czego 4 razy chyba nie pasowało mu rzekome pole elektromagnetyczne. Linie wysokiego napięcia mam w odległości kilkuset metrów ale bliżej nich latają inne drony (Choć nie wiem jakie) więc też nie wiem czy to wina tychże linii czy metalowej blaszki na grzbiecie.
Kolejna sprawa - przeciążony silnik gimbala. 3 razy taki komunikat wczoraj dostałem. Nawet gdy zniknął, gimbal się trząsł albo w ogóle zatrzymał się w skosie. Podczas ostatniego lotu, wsystko było już porządku, ale jednak niepokojąca jest taka sytuacja. Startuję z ziemi i nic nie dotyka gimbala. Ewentualnie nieco kurzu.
Dalej - właśnie ten kurz. Czy przednie łapy drona wydają jakieś dźwięki przy składaniu i rozkładaniu? Tylne robią to bezszelestnie a przednie mają tam gruby kabel i nie wiem czy to on tak trzeszczy (cicho bo cicho ale trzeszczy) czy kurz mi tam się dostał.
Dalej - jak wytrzymały jest gimbal? Tzn na jakie obciążenie jest odporny podczasz czyszczenia? Wydmuchać wszystkiego się nie da, a jak czyszczę mokrymi ściereczkami to najmniejszy nacisk sprawia wrażenie dewastacji gimbala.
Dalej - podczas lotu musiałem coś wcisnąć i cały interfejs mi zniknął, a został tylko podgląd POV, bateria i chyba zasięg. Próbowałem klikać i przesuwać na ekranie, ale bez skutku. Co to było i jak z tego wyjść na przyszłość?
I ostatnie (na razie) jakiś patent na skonstruowanie jakiegoś lądowiska, żeby uniknąć trawy czy kurzu?
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Re: DJI Mavic Air
Full screen modeKlaxon pisze:Co to było i jak z tego wyjść na przyszłość?
Kupic blende fotograficzna (albo gotowe ladowisko)Klaxon pisze:I ostatnie (na razie) jakiś patent na skonstruowanie jakiegoś lądowiska, żeby uniknąć trawy czy kurzu?
-
- Posty: 38
- Rejestracja: czwartek 03 wrz 2015, 10:28
Re: DJI Mavic Air
tak jak pisze Adrian, najlepszy patent to start i lądowanie w dłoni :) ja już tylko tak staruje i ląduje. Nóżki leżą nieużywane.Klaxon pisze:I ostatnie (na razie) jakiś patent na skonstruowanie jakiegoś lądowiska, żeby uniknąć trawy czy kurzu?
pozdro!
Re: DJI Mavic Air
Mój nie lubi samochodów. Jak włączę w odległości mniejszej niż 2-3m od dowolnego auta to będzie pyszczył.Klaxon pisze:5 razy wołał o kalibrację kompasu, z czego 4 razy chyba nie pasowało mu rzekome pole elektromagnetyczne. Linie wysokiego napięcia mam w odległości kilkuset metrów ale bliżej nich latają inne drony (Choć nie wiem jakie) więc też nie wiem czy to wina tychże linii czy metalowej blaszki na grzbiecie.
Poza typowym "klik" jak się zamykają to żadnego trzeszczenia nie słyszę.Klaxon pisze:Dalej - właśnie ten kurz. Czy przednie łapy drona wydają jakieś dźwięki przy składaniu i rozkładaniu? Tylne robią to bezszelestnie a przednie mają tam gruby kabel i nie wiem czy to on tak trzeszczy (cicho bo cicho ale trzeszczy) czy kurz mi tam się dostał.
Podobnie jak Lord_Vader i Adrian startuję i ląduję "do łapy". Zdarza się latać na plaży i nawet przy lekkim wietrze lądowisko (jakie by nie było) jest natychmiast zapiaszczone.Klaxon pisze:I ostatnie (na razie) jakiś patent na skonstruowanie jakiegoś lądowiska, żeby uniknąć trawy czy kurzu?
Ten wredny...