qav 210m problem z esc
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: qav 210m problem z esc
Jeżeli możesz to sprawdź długość śrub jakimi mocujesz silniki do ramy. Może są za długie i dotykają uzwojenia silników. Możesz również sprawdzić miernikiem czy nie ma przejścia między śrubą mocującą silnik a przewodami, które podłączasz do ESC (od strony silnika).
Pozdrawiam Krzysiek
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga
Re: qav 210m problem z esc
wizualnie
jest raczej ok ,ale sprawdzę miernikiem na przejścia.
A takie pytanko jak powinny być skonfigurowane
esc w cc3d.
bo są tam trzy opcje do wyboru
standard 50Hz
Rapid 490Hz
one shot 125;
wiem napewno że nie jako one shot.
Moje to emax SimonK zwykle liniowe to chyba powinny by na 50 Hz czy się mylę.
a te poprzednie co miałem czyli Blheli opto? na jaka częstotliwość
jest raczej ok ,ale sprawdzę miernikiem na przejścia.
A takie pytanko jak powinny być skonfigurowane
esc w cc3d.
bo są tam trzy opcje do wyboru
standard 50Hz
Rapid 490Hz
one shot 125;
wiem napewno że nie jako one shot.
Moje to emax SimonK zwykle liniowe to chyba powinny by na 50 Hz czy się mylę.
a te poprzednie co miałem czyli Blheli opto? na jaka częstotliwość
Re: qav 210m problem z esc
Co to są zwykłe liniowe ESC?
Podaj dokładne nazwy używanych regulatorów bo to jest takie wróżenie z fusów.
Podaj dokładne nazwy używanych regulatorów bo to jest takie wróżenie z fusów.
Pozdrawiam Krzysiek
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga
Re: qav 210m problem z esc
obecnie mam emax Simon 30A 2-3S
miałem RW.RC Opto BLHELi V14.2 30A 2-4S
miałem RW.RC Opto BLHELi V14.2 30A 2-4S
Re: qav 210m problem z esc
Jak powinny być ustawione ESC to trzeba sprawdzić w dokumentacji, powinno być napisane w jakim trybie działają. Już chyba rozumiem to liniowe ESC. Chyba chodzi Ci o BEC'a liniowego. Co do CC3D to według mnie max co można wyciśnąć to obsługa OneShot125.
Pozdrawiam Krzysiek
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga
Re: qav 210m problem z esc
ok
znalazłem ze te emax mają podobno 400hz.
wiem ze cc3d to zabytek ,ale do nauki FPV na razie wystarczy
znalazłem ze te emax mają podobno 400hz.
wiem ze cc3d to zabytek ,ale do nauki FPV na razie wystarczy
Re: qav 210m problem z esc
Nie znalazłem jakiejś widocznej przyczyny .
Przelutowałem płytke zasilającą wg schematu i esc podłaczyłem po jednym na każdym rogu.
Założyłem nowe emax`y simonK series 30A.
Wylatałem kilkanaście pakietów.
Wczoraj podczas lotu poszedł dym z silnika i qad zaliczył kreta.
Z około 6 m spadł na trawę.
Reg tez sie skopcił( to znaczy nie widać na nim zadnych oznak typu przepalenie jakliegos elementu)
Bec nadal w nim działa ale nie wydaje dzieku przy zbrojeniu silnika(w poprzednich spalonych działała sygnalizacja gotowosci )
Teraz ma takie pytanie
Co poszło pierwsze silnik czy reg?
Mnie się wydaje ze silnik bo nie sądze aby spalony reg spowodował zapalenie silnnika.
i czy przebicie w silniku moze tak usmażyc ESC.
Po mojemu to słaba jakość tych silników
Przelutowałem płytke zasilającą wg schematu i esc podłaczyłem po jednym na każdym rogu.
Założyłem nowe emax`y simonK series 30A.
Wylatałem kilkanaście pakietów.
Wczoraj podczas lotu poszedł dym z silnika i qad zaliczył kreta.
Z około 6 m spadł na trawę.
Reg tez sie skopcił( to znaczy nie widać na nim zadnych oznak typu przepalenie jakliegos elementu)
Bec nadal w nim działa ale nie wydaje dzieku przy zbrojeniu silnika(w poprzednich spalonych działała sygnalizacja gotowosci )
Teraz ma takie pytanie
Co poszło pierwsze silnik czy reg?
Mnie się wydaje ze silnik bo nie sądze aby spalony reg spowodował zapalenie silnnika.
i czy przebicie w silniku moze tak usmażyc ESC.
Po mojemu to słaba jakość tych silników
Re: qav 210m problem z esc
Wróżką nie jestem, ale na silniki trzeba było sprawdzone kupić, chociażby emaxy 2205-6 rs, a nie kierować się tylko niską ceną.dob12 pisze:Co poszło pierwsze silnik czy reg?
Re: qav 210m problem z esc
silniki to tez rs2205
tylko nie emaxy
tylko nie emaxy
Re: qav 210m problem z esc
To tylko taki mały szczegół?
Re: qav 210m problem z esc
wiem mój błąd
Re: qav 210m problem z esc
a jesli chodzi o silniki emax ,to które lepsze rs2205 czy rs 2205s 2300kv?
Re: qav 210m problem z esc
A co lepsze Ford Focus czy Ford Focus RS?dob12 pisze:a jesli chodzi o silniki emax ,to które lepsze rs2205 czy rs 2205s 2300kv?
Re: qav 210m problem z esc
a to zalezy kto jaką jazde lubi ;)skazi pisze:A co lepsze Ford Focus czy Ford Focus RS?
pytanie było skierowane raczej pod względem wytrzymałości mechanicznej
Re: qav 210m problem z esc
W F450 miałem podobny problem. Paliły się silniki i regle, bez wyraźnych powodów. Po zmianie silników na Sunnysky nie zdarzyło mi się sfajczenie. Silniki, które miałem (2212 Readytosky) to w mojej ocenie chłam. Być może przewody używane do uzwojeń nie mają właściwej izolacji, bo trudno mi sobie wyobrazić inną przyczynę (tak jak pisałem - paliły siebie i regle bez wyraźnych powodów).
Pozdrawiam,
Krisker
-------------
S500 / Naza Lite Upgr. V2 / X2212 980kV II / APC1055MR / RacerStar BlHeli 30A
FS-i6X+antena mod+FS-IA10B / GensAce 5300 3S 30C/60C
Krisker
-------------
S500 / Naza Lite Upgr. V2 / X2212 980kV II / APC1055MR / RacerStar BlHeli 30A
FS-i6X+antena mod+FS-IA10B / GensAce 5300 3S 30C/60C