Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest czwartek 21 cze 2018, 20:40


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: niedziela 10 cze 2018, 09:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3832
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Nie moje ale pociąg zajedługi i chyba filmowane przez 2 osoby.

https://www.youtube.com/watch?v=PT1lYx1sZys

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 10 cze 2018, 10:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 8414
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Fajne ujęcia, szczególnie przy samym składzie.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 10 cze 2018, 12:14 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 14 cze 2014, 19:29
Posty: 325
Lokalizacja: Warszawa
Nieźle, pięć lokomotyw ciągnie ten krótki składzik.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 10 cze 2018, 22:27 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Posty: 1446
Lokalizacja: Podkarpackie
pma_ pisze:
chyba filmowane przez 2 osoby.

W opisie jest Phantomix czwarty. Wiec te niskie loty tyłem są chyba odwagą na którą pozwala brak wyobraźni.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 07:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 26 lip 2011, 20:03
Posty: 3276
Lokalizacja: Strefa G
IvanM pisze:
pma_ pisze:
chyba filmowane przez 2 osoby.

W opisie jest Phantomix czwarty. Wiec te niskie loty tyłem są chyba odwagą na którą pozwala brak wyobraźni.



Albo wyśmienitą znajomością terenu.

_________________
Pozdrawiam Damian :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 08:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3832
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
toretto1995 pisze:
IvanM pisze:
pma_ pisze:
chyba filmowane przez 2 osoby.

W opisie jest Phantomix czwarty. Wiec te niskie loty tyłem są chyba odwagą na którą pozwala brak wyobraźni.



Albo wyśmienitą znajomością terenu.

Patrząc na druty to nie sądzę by dało się je znać na pamięć.

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 08:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 27 kwie 2013, 16:56
Posty: 731
Lokalizacja: Kraków
albo posiadaniem kończącego się niedługo dji care ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 09:26 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 20 lip 2015, 16:02
Posty: 1199
pma_ pisze:
Patrząc na druty to nie sądzę by dało się je znać na pamięć.


Może wystarczy pamiętać wysokość :roll: (P czwarty dość dokładnie ją trzyma).I zapewne nie był to pierwszy lot autora w tej miejscówce.

A tak po za tym, rzadko się zdarza aby tak długi clip (bez cięć) mnie nie znudził.Oglądając miałem frajdę :-)
Dzięki za wrzutkę :-D

_________________
Pozdrawiam. :), :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 09:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3832
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
no w sumie trzymanie wysokości by to wyjaśniało.
I fakt nie jest nudny (też cały obejrzałem)

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 11:08 
Offline

Rejestracja: wtorek 24 sie 2010, 13:19
Posty: 315
Lokalizacja: Opole/Wawelno
Ten film to orgazm dla miłośników wojska i kolei :-D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 17:55 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Posty: 1446
Lokalizacja: Podkarpackie
Nie jestem miłośnikiem ani jednego ani drugiego, ale ten zakręt 180 stopni przy którym początek i koniec pociągu poruszają się w przeciwnych kierunkach uważam za fantastyczny.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 cze 2018, 17:59 
Offline

Rejestracja: środa 20 sie 2014, 23:06
Posty: 253
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Ogólnie i szczególnie nagranie zrobione z odpowiednim przygotowaniem. Nie sądzę, aby autor/autorzy nie mieli wyobraźni. Wprost przeciwnie, bardzo fajnie to wygląda i to praktycznie bez cięć.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 12 cze 2018, 16:11 
Offline

Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Posty: 1446
Lokalizacja: Podkarpackie
Ale tu nie jest mowa o braku wyobraźni kreatywno/artystycznej, lecz o tym, że gość jest poluzowany latając "na ślepo" do tylu na takiej wysokości i nie wyobraża sobie jak zahacza o drut i rozbija sprzęt na który zwykły człowiek w Polsce musi oddać pensję za cztery miesiące.
Stąd rozważanie pma_ , że robione jest to dwuosobowo - tzn. ekipą przy której pilot widzi gdzie leci i operator kręci kamerą jak mu się chce.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 13 cze 2018, 10:10 
Offline

Rejestracja: wtorek 03 lut 2015, 20:29
Posty: 303
fajne, dobre scenki, lekko podrasowane kolorki, muzyka :)
ale z 2-3 ujecia moze deko na granicy ;)

1:33 slup
2:10 blisko mostu i wagonow, widac jak ped powietrza szarpie :) lekki podmuch wiatru w kierunku pociagu i moglo by zassac :)
2:46 te druty
6:00 czujniki zrobily stop and go?
7:17 chyba tez czujka nie wpuscila miedzy wozy

choc tak naprawde, czesto to co na filmie wydaje sie b. blisko w realu oznacza ponad 3-5m, nie raz latajac nad drzewami majac ok 5m zapasu na podgladzie mialem wrazenie ze to juz 1-2m...

dywagacje o 2 osobowej obsludze pomine, to nie inspire gdzie pilot ma swoja kamere i swoj podglad, a kamerzysta swoja dzialke. Tu operator widzi to samo co kamera, a dystans lotu raczej wyklucza LOS :) Raczej zakladam spotera gdzies na 2 koncu trasy "w razie w" :)
do rozwazenia planer misji i waypointy, gdzie trase ma mniej wiecej ustawiona, bo wtedy jest wiecej spokoju by sie bawic kamera

_________________
#czasami bez ogonkow
hubsanki, symy ,XK X380; +flota 75mm-250mm +MavicAir
RX: 9XR +QX7 +DSM +eleres +multiprotocol, gogle FS HD3
4x4 A979, reely core, remo, feiuye, abs ab1, trx revo, trx pede, trx tmaxx elekt.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 14 cze 2018, 17:31 
Offline

Rejestracja: środa 20 sie 2014, 23:06
Posty: 253
Lokalizacja: Płock/Warszawa
IvanM pisze:
Ale tu nie jest mowa o braku wyobraźni kreatywno/artystycznej

Także nie miałem tej wyobraźni na myśli pisząc o przygotowaniu. Nie sądzę, aby to zostało zrobione na spontanie. Trasa lotu dokładnie przemyślana, aby nie było strat tylko właśnie to co możemy podziwiać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.