Faktycznie odpowiedź wymijająca i nie napisali które są oryginalne.Adrián pisze:Dostałem odpowiedź, ale.. mało satysfakcjonująca. Ogólnie olali sprawę:
Zadzwonię do serwisu w Warszawie może się wypowiedzą ale "Czarno widzę"
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Faktycznie odpowiedź wymijająca i nie napisali które są oryginalne.Adrián pisze:Dostałem odpowiedź, ale.. mało satysfakcjonująca. Ogólnie olali sprawę:
Ani S ani F nie jest wyznacznikiem oryginalnosci, wiec nie masz po co dzwonic. Oryginalne sa te ktore pochodza z oryginalnego zrodla niezaleznie od tego czy oznaczone sa jako S czy jako F.sp5l- pisze:Faktycznie odpowiedź wymijająca i nie napisali które są oryginalne.
Zadzwonię do serwisu w Warszawie może się wypowiedzą ale "Czarno widzę"
http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?p=548423#p548423jarekel pisze:No a miał ktoś w oryginalnym zestawie S ?
Bo serwis nie zajmuje sie sprzedaza?jarekel pisze:To dlaczego serwis nie potrafi tego potwierdzić ?
Adrián pisze:Nie latać na tel..
Chyba, że miałeś aparaturę.
Pewnie się włączył rth i chciał się wzbić do góry.
W takich wypadkach, przełączasz się szybko na sport o sprowadzasz na ziemię, lub przejmujesz kontrolę i latasz dalej.
Jakie były komunikaty? Był błąd kompasu?
Mam aparaturęAdrián pisze:Nie latać na tel..
Pewnie tak - ale ja na pewno nie włączyłemAdrian pisze:Pewnie się włączył rth i chciał się wzbić do góry.
Nie wiem gdzie szukać komunikatu, IMU i Kompas były OKAdrian pisze:Jakie były komunikaty? Był błąd kompasu?
Bo masz szansę go sprowadzić.mohinder pisze:Adrián pisze:Nie latać na tel..
Chyba, że miałeś aparaturę.
Pewnie się włączył rth i chciał się wzbić do góry.
W takich wypadkach, przełączasz się szybko na sport o sprowadzasz na ziemię, lub przejmujesz kontrolę i latasz dalej.
Jakie były komunikaty? Był błąd kompasu?
Dlaczego przelaczasz szybko na tryb sport?
Nie wiem jak się do tego dobrać ?Adrián pisze:sp5l-, zgraj logi i sprawdź co się działo. Będziesz znał odpowiedź. Bo zapewne nie nagrywasz tego co widać na tel?