Problem po zmianie silników i esc
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Problem po zmianie silników i esc
Hej mam problem zmieniłem silniki z 2204 2300kv esc12a na RS2205 2300KV Racing Edition Motor Specification:
Brands:Ready to sky
- Model: RS2205-2300
- Framework: 12N14P
- No. of Cells: 3 - 4S
- Color: Red
- Length: 31.7mm
- Shaft: M5
- KV: 2300
- Max Thrust: 1024g
- Diameter: 27.9mm
- Propeller Suggested: HQ 5045 BN
- Weight: 30g
- Quantity: 2 pairs (CW+CCW)
Littelbee 20A ESC
takie mam smigla 4X T5045 3-Blade Black Propellers
qadcopter lata, ale maksymalna wysokość 1m mam pytanie, czym to może być spowodowane.
Brands:Ready to sky
- Model: RS2205-2300
- Framework: 12N14P
- No. of Cells: 3 - 4S
- Color: Red
- Length: 31.7mm
- Shaft: M5
- KV: 2300
- Max Thrust: 1024g
- Diameter: 27.9mm
- Propeller Suggested: HQ 5045 BN
- Weight: 30g
- Quantity: 2 pairs (CW+CCW)
Littelbee 20A ESC
takie mam smigla 4X T5045 3-Blade Black Propellers
qadcopter lata, ale maksymalna wysokość 1m mam pytanie, czym to może być spowodowane.
Re: Problem po zmianie silników i esc
A na jakim napięciu ?
Re: Problem po zmianie silników i esc
bateria 2200mah i 4000mah 3s
Re: Problem po zmianie silników i esc
A coś więcej o modelu ?
Niemniej jeżeli na 2204 i 12A regulatorach latało to odpowiednio to coś sknociłeś w montażu albo w kalibracji ESC.
Niemniej jeżeli na 2204 i 12A regulatorach latało to odpowiednio to coś sknociłeś w montażu albo w kalibracji ESC.
Re: Problem po zmianie silników i esc
a mam pytanie czy na wyjściu gdzie zaznaczyłem jest jakaś różnic w podłączeniu w mocy ?
- Załączniki
-
- IMG_20180504_114928.jpg (397.76 KiB) Przejrzano 2386 razy
Re: Problem po zmianie silników i esc
moduł revolution cc3d
LibrePilot
LibrePilot
Re: Problem po zmianie silników i esc
To są wyjścia na sterowanie silnika. Jeżeli zmienisz kolejność kabelków to zmienisz kierunek obrotów silnika. A jeżeli zmieniłeś regulatory z 12A na 20A i nie robiłeś kalibracji, to powinieneś to uczynić, bo zapewne teraz masz 'obcięty' zakres obrotów jakie dostają silniki i dlatego model nie może wznieść się wyżej.
Co znaczy 'różnica w podłączeniu w mocy" ?
Co znaczy 'różnica w podłączeniu w mocy" ?
Re: Problem po zmianie silników i esc
kalibrację robiłem z 5 razy próbowałem już a jak robie kalibrację i daje na max. ma o wiele większe obroty
Re: Problem po zmianie silników i esc
Czyli model ledwo łapie zawis na pełnym wychyleniu gazu ?
Re: Problem po zmianie silników i esc
Wygląda to tak, że daje na maksa a on ledwo leci do gury ale na boki jest ok
Re: Problem po zmianie silników i esc
To nie ma bata, musi być źle skalibrowany. Ja w takich sytuacjach mocowałem model do krzeseł sznurkami i testowałem na gorąco z podłączonym komputerem Coś w ten deseń - https://www.youtube.com/watch?v=PbDdKxfCooU
P.S.
Scalaj posty - edytuj te wpisane, bo robisz bałagan
P.S.
Scalaj posty - edytuj te wpisane, bo robisz bałagan
Re: Problem po zmianie silników i esc
A może masz jakiś pomysł gdzie próbować to ustawic.
Re: Problem po zmianie silników i esc
Nie mam pojęcia jaki masz FC, a co dopiero jak jest to wszystko ustawione.
Jeżeli masz pojęcie o kalibracji to zakładając, że masz wszystko dobrze polutowane to powinno być w porządku. Jednakże zmieniłeś napęd i po tej zmianie masz problem z wzniesieniem, więc tutaj szukaj przyczyny problemu.
Pytanie dlaczego zmieniłeś napęd ?
Osobiście zrobiłbym jak napisałem. Zrobiłbym mu uwięź, podpiął do komputera i tam sprawdził w programie co i jak się dzieje. Wpierw ponownie skalibrował ESC i sprawdził jak śmigła ciągną.
Jeżeli masz pojęcie o kalibracji to zakładając, że masz wszystko dobrze polutowane to powinno być w porządku. Jednakże zmieniłeś napęd i po tej zmianie masz problem z wzniesieniem, więc tutaj szukaj przyczyny problemu.
Pytanie dlaczego zmieniłeś napęd ?
Osobiście zrobiłbym jak napisałem. Zrobiłbym mu uwięź, podpiął do komputera i tam sprawdził w programie co i jak się dzieje. Wpierw ponownie skalibrował ESC i sprawdził jak śmigła ciągną.
Ostatnio zmieniony piątek 04 maja 2018, 14:02 przez Lucfindal, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem po zmianie silników i esc
spróbuje metoda prób i błędów hhehhe
Re: Problem po zmianie silników i esc
Każdy tak zaczynał w tym fachu, uwierz mi. Podstawa to żeby tych błędów po próbach było jak najmniej, a w każdym bądź razie ich ilość zmniejszała się z upływem czasu ;)