DJI Mavic

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

Sanvean
Posty: 14
Rejestracja: czwartek 22 cze 2017, 09:19
Lokalizacja: Gda

Re: DJI Mavic

Post autor: Sanvean »

notgroove pisze:Pytanie tylko czy latałeś zgodnie z przepisami i w jakich warunkach on utonął??
Skoro straciłeś zasięg to powinien zawisnąć i wrócić.
Zgodnie z przepisami (tym razem, bo nie zawsze).
Zasięg traciłem dosyć regularnie, ale polegało to tylko na tym, że na telefonie wyświetlał się komunikat "brak zasięgu", jednak mogłem nim bez problemu sterować. Z jednego miejsca przeleciałem kilkanaście metrów w prawo i później wróciłem. Niestety był silny wiatr w stronę brzegu i musiało go znieść tak, że zahaczył o dach na nadbrzeżu
Adrián pisze:Ostatnio znajomy miał podobny problem i samo dji zaproponowało, by oddać w ramach gwarancji, bo chce się przyjrzeć problemowi, niż z care.
A wiesz w którym miejscu do nich pisał?
Bo na stronie https://www.dji.com/service/repair jest kilka opcji do zgłoszenia.
Awatar użytkownika
notgroove
Posty: 520
Rejestracja: czwartek 13 mar 2014, 23:24

Re: DJI Mavic

Post autor: notgroove »

Sanvean pisze: Zasięg traciłem dosyć regularnie, ale polegało to tylko na tym, że na telefonie wyświetlał się komunikat "brak zasięgu", jednak mogłem nim bez problemu sterować.
Czy aby na pewno miałeś zaktualizowany model i aparaturę??
Spotkałem się z podobnym problemem w moim Mavicku ale na własną prośbę i w domu bo zignorowałem komunikat o koniecznej aktualizacji.
Zaraz zrobiłem aktualizację i problem już nie powrócił.
DJI Mavic Pro - DJI Inspire 1Pro X5 - DJI S1000 - Canon - Sony - Panasonic - Sigma - HiTec - DJI - 3DR - Align
marcinek666c4
Posty: 14
Rejestracja: środa 17 sty 2018, 20:50
Lokalizacja: WPR

Re: DJI Mavic

Post autor: marcinek666c4 »

Witam,Was ponownie. Czy może ktoś polecić sklep stacjonarny w Warszawie gdzie można od ręki kupić care refresh do mavic pro? Dwa tygodnie czekałem na zamówienie z euro RTV i się nie doczekałem... Teraz czekam tydzień już na odzew z elektro.pl i niby jest szansa że mi kiedyś wyślą ale jeszcze nie wiedzą kiedy... W ten weekend chciałbym już polatać. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: DJI Mavic

Post autor: Adrián »

Sanvean pisze:A wiesz w którym miejscu do nich pisał?
Bo na stronie https://www.dji.com/service/repair jest kilka opcji do zgłoszenia.
Zakładam, że pytanie kierował przez care, dlatego prosili o załatwienie sprawy w ramach gwarancji.

Ale konkretów niestety brak.

Jak się sprawa ruszy, to dam znać. Na razie cisza ze strony dji.

editt
Na allegro były aukcje z automatem, wysyłają od razu. Ceny trzeba sprawdzić.
Czemu nie chciałeś bezpośrednio u Dji?
marcinek666c4
Posty: 14
Rejestracja: środa 17 sty 2018, 20:50
Lokalizacja: WPR

Re: DJI Mavic

Post autor: marcinek666c4 »

Kupowałem na gearbest, z oficjalnej str. Dji stwierdziłem że bedzie długo szło... a w euro AGD raz, dwa będzie... Trzy tygodnie temu na aledrogo automaty były ale tylko na sparka i air :-)

Najważniejsze że mavic dotarł bez komplikacji celnych i uszkodzeń

Dzięki za przypomnienie o automatach zaraz sprawdzę czy jest mavic pro
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: DJI Mavic

Post autor: Adrián »

http://allegro.pl/dji-care-refresh-mavi ... 71912.html tu coś masz, ale doczytaj, czy aby na pewno jest ok.
marcinek666c4
Posty: 14
Rejestracja: środa 17 sty 2018, 20:50
Lokalizacja: WPR

Re: DJI Mavic

Post autor: marcinek666c4 »

Adrián pisze: editt
Na allegro były aukcje z automatem, wysyłają od razu. Ceny trzeba sprawdzić.
Czemu nie chciałeś bezpośrednio u Dji?
Czy chodziło Ci o oficjalna strone DJI.com czy ars-online?

na DJI.com to się bałem trochę też kupować bo ktoś pisał kiedyś, że drona pochodzącego z chińskiego sklepu trzeba odsyłać do USA ;p
na ARS było drożej o 70zł niż w ojroagdrtv...

Jak to jest właśnie z Care Refreshem z dji.com? 5min temu robiłem "symulacje" i przed zakupem podaje się serial nr. drona, później prawdopodobnie się płaci, jak dojdzie przelew do DJI to z automatu jest ubezpieczenie w systemie i nie trzeba czakać na żadne "karty" z numerkiem ubezpieczenia?

Cenowo to wiadomix, że z dji.com najlepiej 8-)

ps. w rtvojroagd Pan dzwonił i przepraszał po tygodniu, że tak długo czekam, karta podobno pękła...
w elektro zamówienie zmieniło status na "gotowe do wysyłki" :roll:
Awatar użytkownika
volender
Posty: 896
Rejestracja: sobota 27 kwie 2013, 16:56
Lokalizacja: Kraków

Re: DJI Mavic

Post autor: volender »

Na stronie DJI wybierasz lokalizację (np. US albo EU/PL) - w zależności od tego będziesz miał miejsce do którego będziesz odsyłać mavic'a. Dodatkowo Care Refresh dla US kosztuje chyba 100$, a dla EU/PL 119Euro
marcinek666c4
Posty: 14
Rejestracja: środa 17 sty 2018, 20:50
Lokalizacja: WPR

Re: DJI Mavic

Post autor: marcinek666c4 »

Tak masz racje, krótko i konkretnie to opisałeś jak to powinno być :mrgreen: mi ogólnie chodziło o opcje Polak potrafi: dron z chin, care refresh US, serwis w Niemczech ;p

Czytałem o tym wcześniej, nie pamiętam czy to się udało wykombinować Panu Czesławowi, tak jak sobie wymarzył 8-)

Ja się zcybuliłem na 70 zł (cena z "normalnego" sklepu 519zł, hipermarkety internetowe - 449zł) i czekam dalej...
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: DJI Mavic

Post autor: photolucas84 »

a czy da się sprawdzić przed kupnem z jakiej dystrybucji jest Mavic ? - idę do sklepu - chcę mieć pewność że dron jest z Polskiej dystrybucji - jak to sprawdzić ? (oprócz sposobu "na słowo")
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: DJI Mavic

Post autor: pawelsky »

photolucas84 pisze:chcę mieć pewność że dron jest z Polskiej dystrybucji
A po co Ci ta pewnosc?
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: DJI Mavic

Post autor: photolucas84 »

pawelsky pisze:
photolucas84 pisze:chcę mieć pewność że dron jest z Polskiej dystrybucji
A po co Ci ta pewnosc?
Chociażby bez problemów chcę wykupić DJI CARE - sprawa gwarancji także - mam okazję kupić mavica - z mało znanego sklepu. Chciałbym się przekonać czy dron "nie będzie kombinowany" typu import z chin czy innego kraju.

Po prostu chcę Polską dystrybucję - czytaj zero problemów

Zresztą Polskie dystrybucje chodzą drożej niż zagraniczne , więc kupując niby Polską - chcę mieć pewność za co płacę
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: DJI Mavic

Post autor: pawelsky »

photolucas84 pisze:Chociażby bez problemów chcę wykupić DJI CARE - sprawa gwarancji także - mam okazję kupić mavica - z mało znanego sklepu. Chciałbym się przekonać czy dron "nie będzie kombinowany" typu import z chin czy innego kraju.

Po prostu chcę Polską dystrybucję - czytaj zero problemów
Praktyka pokazuje ze 'dystrybucja' nie ma znaczenia ani przy gwarancji ani przy DJI Care.
photolucas84 pisze:Zresztą Polskie dystrybucje chodzą drożej niż zagraniczne , więc kupując niby Polską - chcę mieć pewność za co płacę
A kto Ci naopowiadal ze cena zalezna jest od 'dystrybucji'? Cena zalezna jest od prowizji jaka sobie narzuci sprzedawca + ew. podatkow. Bedziesz wiec mial co najwyzej pewnosc ze zaplaciles 'dystrybutorowi' dodatkowa prowizje.

Jedyna zaleta kupowania w Polsce jest rekojmia, ale ta i tak jest realizowana przez sprzedawce wiec 'dystrybucja' nie ma znaczenia.
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: DJI Mavic

Post autor: photolucas84 »

nie wiem jak to wygląda w sprawie "Dronów" ale podam na przykładzie telefonów:

Kupiłem telefon na allegro - ze sklepu z paragonem. Wszystko fajnie - karta gwarancyjna itp itd. Po około roku chciałem w telefonie wymienić obudowę (w serwisie by nie stracić właśnie gwarancji). Poszedłem do serwisu i okazało się że telefon który mam został wypuszczony w Bułgarii bądź Rumunii i nie obowiązuje go gwarancja w Polsce. Mimo że miałem paragon i kartę gwarancyjną z pieczątką sklepu to okazało się że telefon nie był z Polskiej dystrybucji. Nie chciało mi się już robić o to wojny ze sklepem bo był na drugim koncu polski a to była tylko obudowa telefonu więc odpuściłem - ale w przypadku drona za taką kasę - nie chciałbym mieć podobnych problemów. Stąd pytanie CZY DA SIĘ SPRAWDZIĆ SAMEMU - z jakiej Dystrybucji jest dany Dron przed jego kupnem ? nie wiem gdzieś na pudełku jakieś oznaczenie, czy po numerze seryjnym czy tego typu ?
Nie chcę odpowiedzi co mi to da albo po co mi to - chcę po prostu wiedzieć CZY SIĘ DA :)
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: DJI Mavic

Post autor: pawelsky »

photolucas84 pisze:Mimo że miałem paragon i kartę gwarancyjną z pieczątką sklepu to okazało się że telefon nie był z Polskiej dystrybucji. Nie chciało mi się już robić o to wojny ze sklepem bo był na drugim koncu polski a to była tylko obudowa telefonu więc odpuściłem - ale w przypadku drona za taką kasę - nie chciałbym mieć podobnych problemów.
Zacytuje sam siebie
pawelsky pisze:Praktyka pokazuje ze 'dystrybucja' nie ma znaczenia ani przy gwarancji ani przy DJI Care.
I nie, nie da sie sprawdzic PRZED zakupem, mozesz polegac jedynie na slowie sprzedawcy.
ODPOWIEDZ