Bardzo brzydko o nich myślę. Obie mają te same gwintowane osie i stożki o których mam jak najgorsze zdanie.PolakPL2002 pisze:A co myślicie o tych:
Problem z barometrem
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Problem z barometrem
Ten wredny...
-
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek 29 maja 2017, 15:01
Re: Problem z barometrem
A czy APM zapisuje log podczas testu silników czy nie? Bo bym odpalał po kolei i potem na logu sprawdził wibracje
Re: Problem z barometrem
Nie. Test silników nie ppwoduje zapisu loga.PolakPL2002 pisze:A czy APM zapisuje log podczas testu silników czy nie? Bo bym odpalał po kolei i potem na logu sprawdził wibracje
Dobrze kombinujesz z zakładką test, tam odpalasz konkretny silnik z konkretną mocą na konkretny czas. Teraz tylko przezwyciężyć lenistwo, podłączyć czujnik nagrac to co z siebie wypluwa i przy pomocy analizatora widma zmniejszać ilosc wibracji (naklejajac na silniczek kawalki taśmy) zabawa w sam raz na dluugie zimowe wieczory.
A pochwalisz sie jakimś zdjęciem jakie to tam masz silniki i smigla, ze tyle z nimi problemow?
-
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek 29 maja 2017, 15:01
Re: Problem z barometrem
Na razie się nie pochwalę (do drona będę miał dostęp dopiero jutro), ale wiem, że silniki to Emax MT2213, ale śmigła to Bóg jeden wie co za cuda, bo były w zestawie z silnikami. Rama hexa Tarot chyba FY-650 ale nie jestem pewien(kolorowa, z plastiku, kupiona w abc-rc).kuczy pisze: A pochwalisz sie jakimś zdjęciem jakie to tam masz silniki i smigla, ze tyle z nimi problemow?
I mam pytanko co się tak teoretycznie może stać jak odwrócę śmigła i dam full throttle? ;)
Re: Problem z barometrem
Będziesz mógł przeprowadzić kalibrację compasmot.
Re: Problem z barometrem
Fy650 to rama quadro z carbonu, jak plastik to byc moze S550... zwłaszcza patrząc na silniki, to by pasowało.
Nie wiem jak emaxy, ale ja identyczne silniki, tylko DYSa musialem wywazac.
Nie wiem jak emaxy, ale ja identyczne silniki, tylko DYSa musialem wywazac.
PolakPL2002 pisze:Na razie się nie pochwalę (do drona będę miał dostęp dopiero jutro), ale wiem, że silniki to Emax MT2213, ale śmigła to Bóg jeden wie co za cuda, bo były w zestawie z silnikami. Rama hexa Tarot chyba FY-650 ale nie jestem pewien(kolorowa, z plastiku, kupiona w abc-rc).kuczy pisze: A pochwalisz sie jakimś zdjęciem jakie to tam masz silniki i smigla, ze tyle z nimi problemow?
I mam pytanko co się tak teoretycznie może stać jak odwrócę śmigła i dam full throttle? ;)
-
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek 29 maja 2017, 15:01
Re: Problem z barometrem
A czy to nie będzie problem jak zamienię śmigła miejscami podczas wyważania? (Z silnika CW na silnik CCW obok)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Problem z barometrem
PolakPL2002, zalezy do czego chces tego użyć.
Jak do kalibracji compasmot wlasnie, to wg mnie odwrócenie smigiel gora-dół jest lepsze, lepiej oddaje warunki obciazenia silnika przy normalnych lotach - zauwaz, ze śmigła są odpowiednio profilowanie ksztaltem i przekrojem, i puszczenie go "odwrotnie" da zupelnie inny przeplyw powietrza, wiec i obciazenie silnika.
Praktycznie to chyba i tak by nic sie nie stalo, ale zachowajmy jakieś zasady :P
Tylko dopowiem, że są drony ktore mają śmigła symetryczne, a silniki w nich obracają sie w obie strony - dron latający do góry nogami jest bardzo ciekawy - kolega takim latał :D
Jak do kalibracji compasmot wlasnie, to wg mnie odwrócenie smigiel gora-dół jest lepsze, lepiej oddaje warunki obciazenia silnika przy normalnych lotach - zauwaz, ze śmigła są odpowiednio profilowanie ksztaltem i przekrojem, i puszczenie go "odwrotnie" da zupelnie inny przeplyw powietrza, wiec i obciazenie silnika.
Praktycznie to chyba i tak by nic sie nie stalo, ale zachowajmy jakieś zasady :P
Tylko dopowiem, że są drony ktore mają śmigła symetryczne, a silniki w nich obracają sie w obie strony - dron latający do góry nogami jest bardzo ciekawy - kolega takim latał :D
-
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek 29 maja 2017, 15:01
Problem z barometrem
A to co powoduje zapis logu?kuczy pisze:Nie. Test silników nie ppwoduje zapisu loga.PolakPL2002 pisze:A czy APM zapisuje log podczas testu silników czy nie? Bo bym odpalał po kolei i potem na logu sprawdził wibracje
Edit: Zdjęcia drona
Re: Problem z barometrem
Można.
Przeanalizuj parametr LOG_BITMASK.
Przeanalizuj parametr LOG_BITMASK.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek 29 maja 2017, 15:01
Re: Problem z barometrem
Po krótkiej przerwie wracam do tematu. Okazało się, że motor test wyzwala zapis logu!
I mam pytanie: Czy do zapisu wibracji w logu trzeba jakiś mnożnik dodać? Bo na 1 silniku mam około 0.2 największe, więc trochę małe.
Edit: Screen logu wibracji. Edit2: Ja jakiś niepełnosprytny chyba jestem. Nie pomyślałem, że jak zmienię śmigło to wypadałoby je odsunąć od drona, a nie zostawiać pod silnikiem. A jako, że silnik dmucha w górę, a odpalałem na 50% ciągu to zassał śmigło i oba do wymiany (stare i nowe...)
I mam pytanie: Czy do zapisu wibracji w logu trzeba jakiś mnożnik dodać? Bo na 1 silniku mam około 0.2 największe, więc trochę małe.
Edit: Screen logu wibracji. Edit2: Ja jakiś niepełnosprytny chyba jestem. Nie pomyślałem, że jak zmienię śmigło to wypadałoby je odsunąć od drona, a nie zostawiać pod silnikiem. A jako, że silnik dmucha w górę, a odpalałem na 50% ciągu to zassał śmigło i oba do wymiany (stare i nowe...)