Baterie do racing quadów 250
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Baterie do racing quadów 250
scorpion10, zależy do czego. W wyścigówkach pakiety mają niewielką pojemność i dość duży pobór prądu. Może te większe nie są u Ciebie aż tak katowane. Inna sprawa że 20 cykli to nie jest kto wie jak duża ilość.
Pozdrawiam Sławek
... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...
... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...
Re: Baterie do racing quadów 250
Ostatnio szukalem info o ZOP'ach i faktycznie przez jakis czas niektore baterie mialy w srodku wiecej pianki wypelniajacej niz powinny. Rozmiar fizyczny pakietu byl taki sam, ale oczywiscie pojemnosc mniejsza. Znalazlem, nawet fotki sa: https://www.rcgroups.com/forums/showthr ... yone/page5
Podobno ZOP'y 45C i wydajniejsze sa OK. Zastanawiam sie, czy moze jednak nie pojsc w Turnigy heavy duty (3s, 5Ah, 40C+).
T.
Podobno ZOP'y 45C i wydajniejsze sa OK. Zastanawiam sie, czy moze jednak nie pojsc w Turnigy heavy duty (3s, 5Ah, 40C+).
T.
- Ekstrapolator
- Posty: 106
- Rejestracja: środa 13 mar 2013, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Baterie do racing quadów 250
Mam 4 pakiety ZOP Power 3S 11.1V 1500MAH 25C Battery XT60 od marca 2017, na początek nauki były rewelacyjne. Ale z czasem jest dokładnie jak opisano wcześniej 3 min lotu jest ok a następne 3 min daje gaz, dostaje alarm niskiego napięcia (napięcie siada do 10,0V), trochę mniej gazu i napięcie wraca do 11,0 V i tak przez 3 min trzeba się męczyć.
Re: Baterie do racing quadów 250
Tym razem takie 2x, Eachine Racer 250 zobaczymy jak to chodzi
https://banggood.app.link/u6mNF6bcpG
https://banggood.app.link/u6mNF6bcpG
Ostatnio zmieniony czwartek 14 wrz 2017, 06:13 przez celestin, łącznie zmieniany 2 razy.
Hubsan x4 H501SS - Standard,Biały. [MOD 5.8ghz]
https://youtu.be/YAfp-vapjiw 1812M
Eachine TYRO 99
https://www.youtube.com/watch?v=N_tWU10C2GM
https://youtu.be/YAfp-vapjiw 1812M
Eachine TYRO 99
https://www.youtube.com/watch?v=N_tWU10C2GM
Re: Baterie do racing quadów 250
Warto sprawdzić pakiety od GPX, sam mam te: 1300mA 148V 75C GPX Extreme.
I naprawdę dają radę a wybór i ceny są świetne, rezystancje wewnętrzne praktycznie takie same jak w TATTU.
I naprawdę dają radę a wybór i ceny są świetne, rezystancje wewnętrzne praktycznie takie same jak w TATTU.
Walkera, Syma ,Nine Eagle, Tarot, MJX, DJI, Zerotech, AEE
Re: Baterie do racing quadów 250
Jesteś pierwszy który poleca te pakiety więc poprzyj to czymś.
Re: Baterie do racing quadów 250
To jeszcze raz w temacie moich zopow.
Zop 4s 1800mah=1100mah waga 137g
tattu 1300mah waga 148g,
tattu 1550mah waga 178g.
Zmierzone na mojej magicznej wadze kuchennej i magicznej ładowarce imax b6. Jak juz ludzie pisali zop to loteria, nie warta zachodu. Juz nie chce mi sie ich ladowac bo lataja 2x krocej i prąd daja słabszy, ładuje 1A pojedynczo wiec czasu po pracy nie starczy
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Zop 4s 1800mah=1100mah waga 137g
tattu 1300mah waga 148g,
tattu 1550mah waga 178g.
Zmierzone na mojej magicznej wadze kuchennej i magicznej ładowarce imax b6. Jak juz ludzie pisali zop to loteria, nie warta zachodu. Juz nie chce mi sie ich ladowac bo lataja 2x krocej i prąd daja słabszy, ładuje 1A pojedynczo wiec czasu po pracy nie starczy
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Re: Baterie do racing quadów 250
Co do pakietów GPX to:
1.Rezystancja wewnętrzna troszkę większa względem pakietów tattu (jeżeli chodzi o pakiety 1300mAh 75C 4s to pakiety GPX mają większą o około 2mOhm a mierzłem to na ISDT SC-620 od poziomu restore w górę te same prądy ładowania)
2.Mam wylatane na tych pakietach około 35 cykli i na prawdę dają radę jeszcze żaden mi nie spuchł, pojemność trzymają (latam na f60 Pro 2500kV regle tattu 30A i śmigła dala cyclone 5045x3)
3.Używam ich na przemian właśnie z tattu i szczerze powiedziawszy nie zauważyłem większej różnicy.
Nie jestem jeszcze jakoś mega zaawansowany w lataniu ale biorąc pod uwagę że ich koszt to około 75-80% ceny pakietów tattu i parametry to myślę że warto.
.
1.Rezystancja wewnętrzna troszkę większa względem pakietów tattu (jeżeli chodzi o pakiety 1300mAh 75C 4s to pakiety GPX mają większą o około 2mOhm a mierzłem to na ISDT SC-620 od poziomu restore w górę te same prądy ładowania)
2.Mam wylatane na tych pakietach około 35 cykli i na prawdę dają radę jeszcze żaden mi nie spuchł, pojemność trzymają (latam na f60 Pro 2500kV regle tattu 30A i śmigła dala cyclone 5045x3)
3.Używam ich na przemian właśnie z tattu i szczerze powiedziawszy nie zauważyłem większej różnicy.
Nie jestem jeszcze jakoś mega zaawansowany w lataniu ale biorąc pod uwagę że ich koszt to około 75-80% ceny pakietów tattu i parametry to myślę że warto.
.
Walkera, Syma ,Nine Eagle, Tarot, MJX, DJI, Zerotech, AEE
Re: Baterie do racing quadów 250
Wojtek pracuje dla gimmik.net, tam szukaj.DronNOOB pisze:Gdzie kupowałeś te GPX pakiety?
Ten wredny...
- pegasus_sis
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 19 mar 2017, 18:17
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Baterie do racing quadów 250
Dzień dobry, ja tu ponownie z problemem pt. "wykorzystanie quada wyścigowego niezgodnie z przeznaczeniem" :D
Mam Wizard x220 (2205 2300KV + 20A BLHELI_S), chciałbym rozpocząć naukę acro jak i polatać "rekreacyjnie". Freestyle czy wyścigów na razie nie przewiduję, prędzej dłuższe i szybkie loty na dalsze odległości. Maszynka jest, teraz stoję przed wyborem baterii, która da mi długi czas lotu bez katowania przy odpowiednich śmigłach. Po przeczytaniu dyskusji na forach i przewertowaniu YT mam mętlik w głowie, ale wstępnie wytypowałem 1800mAh 45C 4S i zachwalane przez Joshua Bardwella śmigła KINGKONG 5040.
I teraz muszę odwołaś się do doświadczenia użytkowników - to jest dobry zestaw? Na 4S będzie będzie pracował bardziej efektywnie, czy w poszukiwaniu dłuższego czasu lotu zejść na 3S? Baterie 1800mAh i niskie C, czy mniejsza pojemność i wyższe C - bo niby wydajność prądowa będzie taka sama, a praktyka?
Mam Wizard x220 (2205 2300KV + 20A BLHELI_S), chciałbym rozpocząć naukę acro jak i polatać "rekreacyjnie". Freestyle czy wyścigów na razie nie przewiduję, prędzej dłuższe i szybkie loty na dalsze odległości. Maszynka jest, teraz stoję przed wyborem baterii, która da mi długi czas lotu bez katowania przy odpowiednich śmigłach. Po przeczytaniu dyskusji na forach i przewertowaniu YT mam mętlik w głowie, ale wstępnie wytypowałem 1800mAh 45C 4S i zachwalane przez Joshua Bardwella śmigła KINGKONG 5040.
I teraz muszę odwołaś się do doświadczenia użytkowników - to jest dobry zestaw? Na 4S będzie będzie pracował bardziej efektywnie, czy w poszukiwaniu dłuższego czasu lotu zejść na 3S? Baterie 1800mAh i niskie C, czy mniejsza pojemność i wyższe C - bo niby wydajność prądowa będzie taka sama, a praktyka?
Re: Baterie do racing quadów 250
3S pozwoli Ci tylko uzmysłowić fakt, jaki błąd popełniłeś nie wsiadając na 4S :D
Bateria 3S pozwoli Ci teoretycznie na dłuższy czas lotu, ale zasięg (czyli odległość jaką przelecisz), będziesz miał mniejszą niż na 4S. Po prostu 4S jest szybsze i bezpieczniejsze.
Załóżmy, że lecisz sobie i widzisz przed sobą drzewo, na 3S, drążek throttle masz na 90%, jak myślisz, co Ci da te 10%? no niewiele i przyciulisz w drzewo. Na 4S tą samą prędkość masz na 60-70% gazu, a te dodatkowe 30-40% pozwolą Ci szybko zareagować na przeszkodę.
Kolejna sprawa, ja od siebie polecam te propy
https://www.banggood.com/10-Pairs-Kingk ... mds=search
Działają podobnie do V1S, śmigałem na nich i złego słowa powiedzieć nie mogę :)
Co do baterii, 1300-1500 to jest Twój target, nie są za mało pojemne i nie są za ciężkie, do wyboru Tattu, SLSy, Dinogy ostatnio polecone, a słuchy chodzą też o infinity (jednak tu zdanie forum jest podzielone). Skoro nie będziesz katował strasznie baterii, 45C Ci powinno wystarczyć, choć jak sypniesz groszem na 70C+ to powinny Ci dłużej żyć. To tyle ode mnie.
Bateria 3S pozwoli Ci teoretycznie na dłuższy czas lotu, ale zasięg (czyli odległość jaką przelecisz), będziesz miał mniejszą niż na 4S. Po prostu 4S jest szybsze i bezpieczniejsze.
Załóżmy, że lecisz sobie i widzisz przed sobą drzewo, na 3S, drążek throttle masz na 90%, jak myślisz, co Ci da te 10%? no niewiele i przyciulisz w drzewo. Na 4S tą samą prędkość masz na 60-70% gazu, a te dodatkowe 30-40% pozwolą Ci szybko zareagować na przeszkodę.
Kolejna sprawa, ja od siebie polecam te propy
https://www.banggood.com/10-Pairs-Kingk ... mds=search
Działają podobnie do V1S, śmigałem na nich i złego słowa powiedzieć nie mogę :)
Co do baterii, 1300-1500 to jest Twój target, nie są za mało pojemne i nie są za ciężkie, do wyboru Tattu, SLSy, Dinogy ostatnio polecone, a słuchy chodzą też o infinity (jednak tu zdanie forum jest podzielone). Skoro nie będziesz katował strasznie baterii, 45C Ci powinno wystarczyć, choć jak sypniesz groszem na 70C+ to powinny Ci dłużej żyć. To tyle ode mnie.
- pegasus_sis
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 19 mar 2017, 18:17
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Baterie do racing quadów 250
Dzięki :) po prostu uznałem, że skoro ludzie latają z kamerami sportowymi i nie mają problemów, to nie zaszkodzi mi dodać ok. +100g na baterii (Hero Session+ramka), czyli na poziom 1800mAh, czy nawet 2200mAh.
Dodo śmigieł - całkiem niezłe trójłopatkowe są już w zestawie, natomiast na szybsze przeloty szukam wydajnych dwu-łopatkowych. Wiem na razie tyle, że większych niż 50 nie wcisnę, a bullnose przy trójłopatkowych są nieopłacalne.
Dodo śmigieł - całkiem niezłe trójłopatkowe są już w zestawie, natomiast na szybsze przeloty szukam wydajnych dwu-łopatkowych. Wiem na razie tyle, że większych niż 50 nie wcisnę, a bullnose przy trójłopatkowych są nieopłacalne.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 18 wrz 2017, 18:24 przez pegasus_sis, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Baterie do racing quadów 250
Wagę możesz zwiększać, ale to zawsze negatywnie się odbije na szybkości reakcji quada i ogólnej zdolności lotu. W dodatku silniki 2205 to nie potwory mocy, gdyby to były porządne 2206, wtedy nawet bateria i 3000 mAh nie byłaby taka okropna, jeśli byś latał bez kamery sportowej.
Patrz na to z innej strony, skoro ktoś latał na 1500 mAh z GoPro przez 3 minuty, to Ty będziesz latał 4 minuty, bo Twój dron będzie lżejszy i mniej throttle będzie potrzebował do tego samego zadania. Każda konfiguracja ma taki złoty środek, gdzie zwiększanie pakietu wcale nie zwiększa czasu lotu, a obniża jego jakość. 1800 nie jest jeszcze aż taka duża, ale 1500 mAh to wartość bardzo uniwersalna. Najlepiej jakbyś kupił po jednej 1300,1500 i 1800, poczujesz różnicę w locie i sam zdecydujesz jakie pakiety dokupić.
Patrz na to z innej strony, skoro ktoś latał na 1500 mAh z GoPro przez 3 minuty, to Ty będziesz latał 4 minuty, bo Twój dron będzie lżejszy i mniej throttle będzie potrzebował do tego samego zadania. Każda konfiguracja ma taki złoty środek, gdzie zwiększanie pakietu wcale nie zwiększa czasu lotu, a obniża jego jakość. 1800 nie jest jeszcze aż taka duża, ale 1500 mAh to wartość bardzo uniwersalna. Najlepiej jakbyś kupił po jednej 1300,1500 i 1800, poczujesz różnicę w locie i sam zdecydujesz jakie pakiety dokupić.
Re: Baterie do racing quadów 250
Kod: Zaznacz cały
ZOP 4s 1800mah padaka. W realu mają 1100mah. Kupilem dwie na banggoodzie. zwrócili 10$ z 26$. Przy full naładowaniu i pierwszym strzale z gazu piszczy.