Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest wtorek 16 paź 2018, 20:11


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: środa 07 cze 2017, 12:24 
Offline

Rejestracja: czwartek 12 sty 2017, 22:19
Posty: 137
Lokalizacja: Sufczyn k/o Tarnowa
Ostateczna wga koptera to 2,8KG, obecnie lata na pixhawk 2.4.8, Regle RCTimer45A, Pakiet S4 5500 C60, śmigła 1045 i orginalne silniki DJI 2212/930Kv które to niestety czas wymienić, gdyż ze śmigłami 10" dość znacznie się grzeją a regle są totalnie zimne, no i oczywiście ich moc jest już zbyt mała na sterowanie prawie trzy kilogramowym potworem.
Silniki SunnySky, maja jak dla mnie niezłe parametry i wykonanie, lecz jeden drobiazg mnie zastanawia, otóż brak adapterów na śmigła CW i CCW, mam wrażenie, że może być problem z ich odkręcaniem, dla silników których kierunek obrotu będzie taki sam jak kierunek przykręcania śmigła. Nadto wszystkie mocniejsze silniki mają inny rozstaw, otworów montażowych podstawy, a rama DJI ma 16/19mm, jak rozwiązać ten problem w przypadku zakupu z innym roztsawem, aby nie wymieniać ramy ?. Poza tym Chcę utrzymać stosunek ciągu 1:3, czyli przy obecnej wadze 2,8KG, każdy z sillników musi mieć około 1300 do 1400g ciągu. Budżetowo chcę się zmieścić w okolicach do 100zł za sztukę. Może ktoś polecić takie silniki by spełniały moje oczekiwania, najlepiej już przez kogoś sprawdzone i z dobrą opinią ? Od razu uprzedzam że eCalc nie używam bo pomimo wielu prób wczoraj nie udało mi się wykupić miesięcznego dostępu dla Copterów, jakis problem z płatnościami :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 13:25 
Online

Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Posty: 567
Lokalizacja: Kraków
Wymieniałem silniki w swojej hexie, szczerze mówiąc nie wiem czy ze śmigła 10" uda się wyciągnąć 1300-1400g - niezależnie od silnika. U siebie mam Racerstary 2216 które kosztowały chyba $75 za 8 szt, śmigła 10x38 które dają ciąg max 1080g na 4S (mierzyłem osobiście). Mam też 1045 ale nie mam jak zmierzyć, bo silniki mają oś 8mm a śmigła 6mm, ale w teori powinno być trochę więcej ciągu max.
Na 5200mah latałem 18min przy 2250g i 9min przy 3050g.

_________________
Syma X5SW
Diatone37/Naze32 rev5/DYS BE1806/6030@3S
DJI F550/Naza M V2/DJI E300 ESC + Racerstar 2216/1038@4S
QuadFrame 800 X8/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 19:34 
Offline

Rejestracja: czwartek 12 sty 2017, 22:19
Posty: 137
Lokalizacja: Sufczyn k/o Tarnowa
A czy ktoś zna te oto silniki ? czy ta marka jest w miarę wiarygodna i można zainwestować w te motorki ? Silniki nie są drogie a parametry wyglądają bardzo zachęcająco, tylko jak z jakością wykonania silników, przez tą firmę ?

https://www.banggood.com/Racerstar-Raci ... s=category

4006.JPG
4006.JPG [ 21.97 KiB | Przeglądany 1649 razy ]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 19:41 
Offline

Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 19:04
Posty: 202
Lokalizacja: Bytom
Posiadam silniki BR2205/2600KV jakość wykonania jak za tą cenę super.

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 19:54 
Offline

Rejestracja: sobota 19 sty 2013, 10:25
Posty: 1297
Lokalizacja: Cieszyn
Serio polecasz silniczki typowe dla 250tki do takiej hexy? :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 20:06 
Offline

Rejestracja: czwartek 12 sty 2017, 22:19
Posty: 137
Lokalizacja: Sufczyn k/o Tarnowa
skazi pisze:
Serio polecasz silniczki typowe dla 250tki do takiej hexy?


A czemu do 250 tki bo ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 20:08 
Online

Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Posty: 567
Lokalizacja: Kraków
skazi pisze:
Serio polecasz silniczki typowe dla 250tki do takiej hexy? :-)

A w którym momencie polecił je do tej hexy? Pytanie było o producenta i jakość wykonania. Ogolnie widzę, że racerstary są polecane, sam mam parę kompletów i też polecam.

Te 4006 które podałeś - szczerze to nie wiem, przy 950kv widac nie polecją do 4s, choć można spróbować na mniejszym skoku śmigła, a 620kv to za wolno na 4s/10".

Nie chcesz zmienić ramy na 680 tarota? Wtedy wejdą 13", kupisz te silniki które wkleiłeś 620kv/4s/12x3.8 - masz 9kg ciągu, kopter dobije pewnie do 3kg, ale to nadal 3:1 :)

_________________
Syma X5SW
Diatone37/Naze32 rev5/DYS BE1806/6030@3S
DJI F550/Naza M V2/DJI E300 ESC + Racerstar 2216/1038@4S
QuadFrame 800 X8/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 20:20 
Offline

Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 19:04
Posty: 202
Lokalizacja: Bytom
skazi pisze:
Serio polecasz silniczki typowe dla 250tki do takiej hexy? :-)


Nie polecałem tych silników do tego modelu. Przedstawiłem ogólne wrażenia z posiadanych silników. Myślę, że skoro silniki do 250 są dobrze wykonane to przedstawione przez kolegę też będą dobrze wykonane :-D

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
---------------------------------------------------------------
QAV-250, Martian II, GEPRC-AX215, QAV-R 220, ARMATTAN CHAMELEON, T-Rex 500
Zapraszam na bloga


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 07 cze 2017, 21:45 
Offline

Rejestracja: czwartek 12 sty 2017, 22:19
Posty: 137
Lokalizacja: Sufczyn k/o Tarnowa
Tanner pisze:
Te 4006 które podałeś - szczerze to nie wiem, przy 950kv widac nie polecją do 4s, choć można spróbować na mniejszym skoku śmigła, a 620kv to za wolno na 4s/10".

Nie chcesz zmienić ramy na 680 tarota? Wtedy wejdą 13", kupisz te silniki które wkleiłeś 620kv/4s/12x3.8 - masz 9kg ciągu, kopter dobije pewnie do 3kg, ale to nadal 3:1 :)



Zastanawiam się czy dadzą sobie własnie radę na pakiecie S4 ze śmiglem 1045. W tabeli brak jest takiej informacji, ale najczęściej tabele zawierają tylko zalecane warianty konfiguracji. Jaki orientacyjnie byłby ciąg dla wersji silnika 950Kv przy pakiecie S4 i śmigłami j/w 1045 ? Problem jest taki że wersja 620KV nie bardzo u mnie zagra bo do HEXY na ramie DJI 550 nie bardzo zmieszczę śmigła 1238, takie jak zalecają w tabelce, a zmieniać ramy nie chce bo poza hexą którą musze dopracować i zostały mi właściwie jeszcze te silniki, to dodatkowo zainwestowałem w ramę na quadro, więc do hexy rama tarot odpada, bo trochę za drogo. Jakie właściwie wejdą max śmigła do tej ramy F550 DJI ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 08 cze 2017, 08:11 
Online

Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Posty: 567
Lokalizacja: Kraków
Max wchodzą 10" i tak jak napisałem Ci wyżej, mam 2216 810KV i dają 1050g ciągu. Twoje zapas mocy będą miały, 140kv więcej więc może 100g więcej? Nie wiadomo, trzeba sprawdzić. A w tabelce nie podają bo pewnie taka konfiguracja nie ma sensu :)

_________________
Syma X5SW
Diatone37/Naze32 rev5/DYS BE1806/6030@3S
DJI F550/Naza M V2/DJI E300 ESC + Racerstar 2216/1038@4S
QuadFrame 800 X8/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 09 cze 2017, 07:11 
Offline

Rejestracja: czwartek 12 sty 2017, 22:19
Posty: 137
Lokalizacja: Sufczyn k/o Tarnowa
OK! w takim razie zmiana ramy na Phantera JR65 i na pokład jako FC Pixhawk oczywiście , do niego regle RCTimer 45A i czy te silniki jak wyżej BR4006 / 620KV pakiet S4 5500, będą dobrze dobrane do takiego zestawu ?? Pewno waga całości dojdzie w okolicach 2 KG, ale ciąg tych silnikow powinien sobie z tym poradzić. Pytanie drugie
to gdzie dostane śmigła 1238 do tych silników ?? bo to są takie jak do silników DJI z tym płaskimi bokami na osi 6 mm.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 09 cze 2017, 10:35 
Online

Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Posty: 567
Lokalizacja: Kraków
Tak, jak dla mnie będzie idealnie, silniki zapewne dadzą te 1500g ciągu przy 12x3.8, mierzyłem już kilka racerstarów i zawsze wyniki się zgadzały.
Mam te same ośki w 2216 i tak, muszą to być smigła "DJI" choć w 12" może już takich nie być, 10" znalazłem bez problemu bo to powiedzmy pahntomowy i f450/f550 rozmiar, możesz mieć też śmigła z okrągłym otworem 8mm lub większym, bo w zestawie zawsze dają pierścienie plastikowe na mniejsze piasty. Musisz pogrzebać, może coś na HK znajdziesz, jak z EU magazynu to dołącz się do zamówienia zbiorowego, a jak z global to po prostu zamów i czekaj :)

_________________
Syma X5SW
Diatone37/Naze32 rev5/DYS BE1806/6030@3S
DJI F550/Naza M V2/DJI E300 ESC + Racerstar 2216/1038@4S
QuadFrame 800 X8/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 10 cze 2017, 00:07 
Offline

Rejestracja: czwartek 12 sty 2017, 22:19
Posty: 137
Lokalizacja: Sufczyn k/o Tarnowa
Zdecydowałem się ostatecznie jednak na silniki GARTT ML3508 / 700KV
gartt.jpg
gartt.jpg [ 51.4 KiB | Przeglądany 1498 razy ]

lecz pilnie potrzebuje znaleść do nich śmigła 12x3.8 T-Style, czy ktoś jest w stanie podaćna takie wlasnie śmigła najlepiej carbon ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 10 cze 2017, 09:27 
Online

Rejestracja: wtorek 31 maja 2016, 20:08
Posty: 567
Lokalizacja: Kraków
Z tabelek wyniki podobne więc spoko

https://hobbyking.com/en_us/carbon-fibe ... tore=en_us
https://www.google.pl/search?q=12x3.8&o ... e&ie=UTF-8

_________________
Syma X5SW
Diatone37/Naze32 rev5/DYS BE1806/6030@3S
DJI F550/Naza M V2/DJI E300 ESC + Racerstar 2216/1038@4S
QuadFrame 800 X8/Pixhawk 2.4.8/Racerstar 30A ESC + Racerstar 4114/2060@4S


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.