To ją wrzuć na jakiś TinyPic czy inny hosting, względnie na dysk Google i daj linkFlexx600 pisze:.Fota calosciowa mi nie chce wejsc ze wzgledu na limit
Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Ten wredny...
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
tu juz po paru probach ratowania sytuacji..
- Załączniki
-
- ööjj.jpg (507.65 KiB) Przejrzano 4297 razy
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Hmm jak już i tak nie działa, to na Twoim miejscu dałbym to komuś, by odlutował od esc i dosztukował nowe przewody, odcinając to co zmajstrowałeś.
To nie wygląda dobrze.
Na pewno będzie taniej, niż nowe silniki, a być może odżyje.
Kwestia przewodów, bo roboty to tam niewiele.
Skąd jesteś?
Myślałem, że dużo gorszy jest dostęp do esc/przewodów, a jest super. Ale to już trudno. Będziesz wiedział na przyszłość.
Ja bym jeszcze próbował to ratować, a nuż się uda.
To nie wygląda dobrze.
Na pewno będzie taniej, niż nowe silniki, a być może odżyje.
Kwestia przewodów, bo roboty to tam niewiele.
Skąd jesteś?
Myślałem, że dużo gorszy jest dostęp do esc/przewodów, a jest super. Ale to już trudno. Będziesz wiedział na przyszłość.
Ja bym jeszcze próbował to ratować, a nuż się uda.
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Weź te przewody wylutuj z ESC, daj nowe o numer większym AWG i połącz z tymi od silnika tulejką na zakładkę zaciskarką, następnie lekko nawet można cyną puścić, ale tak po ludzku.
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
No niezla masakre tam zrobilesFlexx600 pisze:tu juz po paru probach ratowania sytuacji..
Wez no te kable jeszcze raz przytnij, odizoluj 4-5mm, pocynuj, zlutuj ze soba i zaloz termokurcza. Przy okazji mozesz tez zmierzyc rezystancje uzwojen silnikow.
Nie wiem jak w 4 ale we wczesniejszych Phantomach w izolacji przewod byl tak naprawde podwojny, jesli w 4 rowniez upewnij sie ze lutujesz oba przewody.
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Cos znalazlem.Wyglada na to, ze na darmo tak masakrowalem te przewody bo one przewodza prad.Zmierzylem rezystancje miedzy przewodami czarny-szary-bialy.W trzech silnikach pokazuje konsekwentnie miedzy kazdym z przewodow(szary-czarny,czarny -bialy,bialy szary) 67kΩ.Natomiast w prawym przednim silniku jest tak : czarny-szary 51kΩ,czarny-bialy 51kΩ, bialy-szary 2Ω(!)
Mierzylem podczas kiedy silniki sa podlaczone do ESC wiec nie wiem czy silnik czy ESC zepsuty.
Wszystko bylo sprawne przed przecieciem i lutowaniem wiec dziwna sprawa.Widzialem jak koles na jednym filmiku ktory po fakcie znalazlem( https://www.youtube.com/watch?v=jFIkNnQoBOQ&t=2560s ) przed odlutowaniem silnikow odlacza ESC (24 minuta filmu).Ja tego nie zrobilem bo nie wiedzialem, ze trzeba- zreszta nie kumam ang.wiec nie wiem po co on to odczepial ale moze tu byc przyczyna i mam zrypane teraz ESC.Kable jak cialem to 3 na raz wiec moze jakies zwarcie powstalo.Jutro rozlacze kable i pomierze rezystancje zeby ustalic czy silnik czy ESC siedzi.
Mierzylem podczas kiedy silniki sa podlaczone do ESC wiec nie wiem czy silnik czy ESC zepsuty.
Wszystko bylo sprawne przed przecieciem i lutowaniem wiec dziwna sprawa.Widzialem jak koles na jednym filmiku ktory po fakcie znalazlem( https://www.youtube.com/watch?v=jFIkNnQoBOQ&t=2560s ) przed odlutowaniem silnikow odlacza ESC (24 minuta filmu).Ja tego nie zrobilem bo nie wiedzialem, ze trzeba- zreszta nie kumam ang.wiec nie wiem po co on to odczepial ale moze tu byc przyczyna i mam zrypane teraz ESC.Kable jak cialem to 3 na raz wiec moze jakies zwarcie powstalo.Jutro rozlacze kable i pomierze rezystancje zeby ustalic czy silnik czy ESC siedzi.
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
67kΩ między fazami silnika to chyba trochę za dużo, tam powinna być rezystancja w Ω a nie kΩ
Optic 6 (expander 12ch), eleres mod, OSD Remzibi, Fox 800, AP eleres V2, sony 600, gopro 4 sliver, pixhawk
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
tak, ale on mierzył gdy silnik jest połączony z esc
a nie odlutowany całkiem
a nie odlutowany całkiem
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Przy takim podłączeniu i pomiarze zawsze miernik zawsze wskaże najniższą rezystancji, czyli uzwojeniatombstone pisze:tak, ale on mierzył gdy silnik jest połączony z esc
a nie odlutowany całkiem
Optic 6 (expander 12ch), eleres mod, OSD Remzibi, Fox 800, AP eleres V2, sony 600, gopro 4 sliver, pixhawk
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Tasme odczepia zeby jej nie uszkodzic przy lutowaniu.Flexx600 pisze:nie kumam ang.wiec nie wiem po co on to odczepial
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Tak jak kolega wyżej ja również proponuję założyć izolację np termokurcz.
Kiedyś również lutowałem coś na Twoje podobieństwo i nie założyłem izolacji. Nie działało. Po zaizolowaniu działało jak trzeba.
Zwłaszcza że masz niezły odcinek nie izolowany.
Kiedyś również lutowałem coś na Twoje podobieństwo i nie założyłem izolacji. Nie działało. Po zaizolowaniu działało jak trzeba.
Zwłaszcza że masz niezły odcinek nie izolowany.
SYMA X11, DJI Phantom 3 Advanced v2
GG: 1432262
GG: 1432262
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Rezystancja pomiedzy zwojami 67 kΩ niby wysoka ale w 3 silnikach jest symetryczna tylko w tym jednym jest 51kΩ,51kΩ,2-3Ω
Jak najlepiej sprawdze co jest zepsute?
Jak najlepiej sprawdze co jest zepsute?
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
No to albo zle mierzysz (tudziez niedokladnie odizolowales przewody) albo masz walniety silnik. To nie jest aby ten silnik przy ktorym bylo zlamane ramie?Flexx600 pisze:Rezystancja pomiedzy zwojami 67 kΩ niby wysoka ale w 3 silnikach jest symetryczna tylko w tym jednym jest 51kΩ,51kΩ,2-3Ω
Jak najlepiej sprawdze co jest zepsute?
P.S. Zakladam ze mierzysz na odlutowanych silnikach.
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
Nie, to sa pomiary jezszce na przylutowanych silnikach.Mysle,ze wieczorem rozlutuje i zmierze jezscze raz.Rozlutowac tylko ten jeden co pokazuje inaczej czy jak i zmierzyc ??Mierze dobrze za kazdym razem tak samo pokazuje.na tym jednym tylko inyczej niz w pozostalych trzech.To nie ten z odlamanym ramieniem.Ja go odpalalem po wypadku - trzymalem ramie w palcach i wszytkie silniki chodzily dobrze, nie bylo zadnego bledu i reagowaly na polecenia kontrolera-silnik z odlamanym ramieniem niczym sie od pozostalych nie odroznial w pracy jak i teraz ma te same wartosci rezystancji w zwojach jak pozostale dwa.
Re: Phantom 4 wypadek ,wymiana obudowy
No to po co takimi wynikami glowe zawracasz? Pisales to juz wczesniejFlexx600 pisze:Nie, to sa pomiary jezszce na przylutowanych silnikach.
Ale nie chodza, wiec to juz nie ma znaczenia. Moze miales szczescie, a po rozkreceniu dokonczyles tylko dziela zniszczenia po crashu.Flexx600 pisze:trzymalem ramie w palcach i wszytkie silniki chodzily dobrze
Obstawiam przerwane albo zle odizolowane przewody bo kΩ to za duzo (choc ktos kto ma pod reka silnik od P4 moglby potwierdzic).
P.S. A Jagoda za podsuniecie pomyslu z cieciem przewodow bedzie sie w piekle smazyl