Mam pytanie w silnikach SunnySky kv980 ii mam dosyć długie śruby do śmigieł. Nakrętki w zestawie ciągle się odkręcają a użycie kleju do śrub nie wchodzi w grę z powodu upakowania wszystkiego bez śmigieł do plecaka.
Czy mogę podłożyć pod śmigła po dwa te pierścienie centrujące od śmigieł? Dopiero wtedy dobrze trzymają śruby na piasty stożkowe.
Długość śrub w silniku a podkładka.
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Długość śrub w silniku a podkładka.
Dwie nakrętki i kontrowanie ich na sobie. Co prawda nie rozkręcałem (do przewożenia) ich notorycznie ale taki zestaw nigdy mi się nie rozkręcił.
Re: Długość śrub w silniku a podkładka.
spróbuję kilku opcji, polatam w miejscu nisko na wszelki wypadek. Szkoda, że te śruby nie mają gwintów lewo/prawo nie odkręcałoby się tak ochoczo.
Re: Długość śrub w silniku a podkładka.
Może po prostu za słabo dokręcasz??
Lub zmień piasty śmigieł tak byś miał kierunek dokręcania CW/CCW zgodnie z kierunkiem śmigieł.
Lub zmień piasty śmigieł tak byś miał kierunek dokręcania CW/CCW zgodnie z kierunkiem śmigieł.
DJI Mavic Pro - DJI Inspire 1Pro X5 - DJI S1000 - Canon - Sony - Panasonic - Sigma - HiTec - DJI - 3DR - Align
-
- Posty: 91
- Rejestracja: środa 14 wrz 2016, 22:17
- Lokalizacja: Opole
Re: Długość śrub w silniku a podkładka.
Też mam silniki z takimi zrąbanymi adapterami śmigła, teoretycznie powinny istnieć w przyrodzie lewe i prawe - ale co z robić jak dostałem tylko zwykłe prawe?atomboy pisze:Szkoda, że te śruby nie mają gwintów lewo/prawo nie odkręcałoby się tak ochoczo.
Wygląda mi to, że te silniki z tymi adapterami to były tak bardziej pod zastosowania lotnicze, niż quadowe... ale jak mam, to przecież nie wyrzucę.
Po prostu używam nakrętek M5 samohamownych (z wkładką z tworzywa) DIN982:
koszt żaden, dla pewności możesz nakręcać po 2szt (bo gwint długi).
Re: Długość śrub w silniku a podkładka.
oj a co mielismy mowic 6 lat temu gdy stosowalismy samolotowe silniki i piasty do nich ?
prosze tylko myslec jak zabezpieczyc
prosze tylko myslec jak zabezpieczyc