Baterie do racing quadów 250
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Baterie do racing quadów 250
bartwaw, Tattu 75C do racing quadów oddają swoją moc od początku do końca i nie ma czegoś takiego że przy końcu pakietu zaczyna Ci brakować mocy.
Re: Baterie do racing quadów 250
No ja mojego towera zasilam aktualnie Multistarami, nanotechami i Graphene.
Powiem, że te grapheny jakoś d..y nie urywają.
4S mam tylko nanotech i czuję, że szybko wyciągną nogi.
Przy 3S ten sam setup to jakieś 63A.
Tattu do racingu, rozumiem, że te masz na myśli:
1300mAh 14.8V 75C TATTU (wersja racingowa TA-75C-1300-4S1P-R)
czy może te też będą ok
1550mAh 14.8V 75C TATTU (TA-75C-1550-4S1P)
Ostatnio zaktualizowałem do betaflight i multishot no i niestety czasy latania się skróciły.
Lata super, ale widzę, że coś za coś. Też to zauważyliście ?
Powiem, że te grapheny jakoś d..y nie urywają.
4S mam tylko nanotech i czuję, że szybko wyciągną nogi.
Przy 3S ten sam setup to jakieś 63A.
Tattu do racingu, rozumiem, że te masz na myśli:
1300mAh 14.8V 75C TATTU (wersja racingowa TA-75C-1300-4S1P-R)
czy może te też będą ok
1550mAh 14.8V 75C TATTU (TA-75C-1550-4S1P)
Ostatnio zaktualizowałem do betaflight i multishot no i niestety czasy latania się skróciły.
Lata super, ale widzę, że coś za coś. Też to zauważyliście ?
Strona mojej kochanej córeczki:
http://www.igunia.pl
Jak nie wiesz na co przeznaczyć 1% odpisu z podatku - zajrzyj.
http://www.igunia.pl
Jak nie wiesz na co przeznaczyć 1% odpisu z podatku - zajrzyj.
Re: Baterie do racing quadów 250
Na 90% PID. pewnie oscyluje i grzeją sie silniki. Sa cieplejsze niż zwykle?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Baterie do racing quadów 250
..a zwykłe 75C są ? bo plakietka racing mi nie potrzebna do latania po parku :)
Użytkowane: Bixler 2 1500m, SkySurfer 2000mm, Transporter Q7.6, Mini-Hrejser slim 280mm, Delta120min.
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Re: Baterie do racing quadów 250
PID mam domyślne. Powiem tak, jakoś nigdy ich nie ustawiałem. Jak trochę telepie to mi to wcale nie przeszkadza. Szkoda mi czasu na ustawianie :)kbicd pisze:Na 90% PID. pewnie oscyluje i grzeją sie silniki. Sa cieplejsze niż zwykle?
Choć na BF2.7.1 i MS14.6 jest bardzo stabilny i nie ma oscylacji. Jedyne co to przy szybkich ostrych nawrotach lekko podbije. Tak delikatnie. Ale to wszystko. Jedyne co właściwie zmieniałem, to podciągnąłem SUPEREXPO.
Spróbuje blackboxa i zobaczę jakie odczyty z PID i żyro.
Strona mojej kochanej córeczki:
http://www.igunia.pl
Jak nie wiesz na co przeznaczyć 1% odpisu z podatku - zajrzyj.
http://www.igunia.pl
Jak nie wiesz na co przeznaczyć 1% odpisu z podatku - zajrzyj.
Re: Baterie do racing quadów 250
Przeniosłem posty z zamówieniem baterii do nowego tematu w dziale handlowym http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=22&t=36044
Re: Baterie do racing quadów 250
Test baterii
460(rama drewno/balsa, KK 2.1.5, hexTronik DT750, HobbyKing 30A, 3s ), Hubsan X4 H107CHD, MiniTricopter (RCExplorer, Naze32, DYS BE2208-10 1800KV, DYS SN20A ESC (BLHeli), 4S)
Re: Baterie do racing quadów 250
Co byście polecili z 3S do silników 1806 2400kv ze śmigłami 5040? Obecnie latam na 1500mAh 40C z gearbestu ale chce jeszcze kilka dokupić innych.
Rozważam graphene, nanotech i tatuu z polski w takich konfiguracjach:
Graphene i tattu cenowo podobnie, różnica 1-2$. Nanotechy tańsze o jakieś 6$
Rozważam graphene, nanotech i tatuu z polski w takich konfiguracjach:
Graphene i tattu cenowo podobnie, różnica 1-2$. Nanotechy tańsze o jakieś 6$
Re: Baterie do racing quadów 250
polecam Tattu
Re: Baterie do racing quadów 250
Ostatnio kupiłem baterię ZOP Power 14.8V 1500mAh 4S 45C. 1 sztukę do spróbowania.
http://www.banggood.com/ZOP-Power-14_8V ... 22092.html
Normalnie korzystam z Nanotechów 1300 4S 45-90C i już na pierwszy rzut oka widać, że coś jest nie tak, bo ZOP Power mają identyczna wielkość.
Druga rzecz, zawsze latam do 3,6V-3,8V na celę. Po rozładowaniu do tego poziomu (trafiło się akurat 3,6) bateria przyjmuje od 1300 do 1330 mah, czyli tyle ile nanotechy.
Jeśli chodzi o oddawanie mocy - nie zauważyłem różnicy między ZOP a Nanotech. Latam na RS2205 z Xrotorem 20A.
Generalnie, w porządku bateria, ale o zawyżonej pojemności. Nie wiadomo jaki oddaje burst (nigdzie nie znalazłem takiej informacji). Wcześniej latałem na ZOP 1500 mah 30C 3S i żywotność była dobra, więc ta prawdopodobnie też trochę pociągnie.
http://www.banggood.com/ZOP-Power-14_8V ... 22092.html
Normalnie korzystam z Nanotechów 1300 4S 45-90C i już na pierwszy rzut oka widać, że coś jest nie tak, bo ZOP Power mają identyczna wielkość.
Druga rzecz, zawsze latam do 3,6V-3,8V na celę. Po rozładowaniu do tego poziomu (trafiło się akurat 3,6) bateria przyjmuje od 1300 do 1330 mah, czyli tyle ile nanotechy.
Jeśli chodzi o oddawanie mocy - nie zauważyłem różnicy między ZOP a Nanotech. Latam na RS2205 z Xrotorem 20A.
Generalnie, w porządku bateria, ale o zawyżonej pojemności. Nie wiadomo jaki oddaje burst (nigdzie nie znalazłem takiej informacji). Wcześniej latałem na ZOP 1500 mah 30C 3S i żywotność była dobra, więc ta prawdopodobnie też trochę pociągnie.
Re: Baterie do racing quadów 250
Ktoś chętny na małe zamówienie od shaggee pakietów? Ja będę brał ale może jacyś chętni się znajdą?
Moderacja - scalanie
anybody?
Ponowna próba organizacja zbiorówek w tym temacie a nie dziale w przeznaczonym do tego, zostanie w odpowiedni sposób nagrodzona.
Moderacja - scalanie
anybody?
Ponowna próba organizacja zbiorówek w tym temacie a nie dziale w przeznaczonym do tego, zostanie w odpowiedni sposób nagrodzona.
Re: Baterie do racing quadów 250
Przebudowałem 250tkę z 3S na 4S. Teraz muszę się zdecydować na komplet baterii. Rozważam Tattu 1300 75C lub 1550 też 75C.
Jak dotąd po przebudowie zrobiłem jeden lot testowy na Tattu 1550 45C na śmigłach 5030 (silniki Cobra 2204 2300) i powiem tak- oczywiście nie ma co porównywać z 3S, ale d.. uszu nie urywa.
Śmigła 5030 lubię, bo nic nie przebija ich efektywności, jednak pewnie wkrótce i tak potrzeba zmusi mnie do zastosowania 5040 lub 5040x3. Bullnosy oraz skok powyżej 40 absolutnie odrzucam ze względu na fatalny przyrost ciągu do poboru prądu.
Quad waży 349g bez baterii.
Co radzicie - 1300 czy 1550? Różnica 25g. Skłaniam się ku 1550 ze względu na dłuższy czas lotu, jednak chcę zwinnego quadzika i obawiam się czy te 25g balastu będzie mocno odczuwalne.
Czasy się zmieniły, 250tki wyciągają po 800-900g/silnik - na jakich bateriach wariujecie?
Jak dotąd po przebudowie zrobiłem jeden lot testowy na Tattu 1550 45C na śmigłach 5030 (silniki Cobra 2204 2300) i powiem tak- oczywiście nie ma co porównywać z 3S, ale d.. uszu nie urywa.
Śmigła 5030 lubię, bo nic nie przebija ich efektywności, jednak pewnie wkrótce i tak potrzeba zmusi mnie do zastosowania 5040 lub 5040x3. Bullnosy oraz skok powyżej 40 absolutnie odrzucam ze względu na fatalny przyrost ciągu do poboru prądu.
Quad waży 349g bez baterii.
Co radzicie - 1300 czy 1550? Różnica 25g. Skłaniam się ku 1550 ze względu na dłuższy czas lotu, jednak chcę zwinnego quadzika i obawiam się czy te 25g balastu będzie mocno odczuwalne.
Czasy się zmieniły, 250tki wyciągają po 800-900g/silnik - na jakich bateriach wariujecie?
Lumenier QAV250, DI130, LS210 customized, Bixler 2, Realacc X210, Supafly Flipmode 6S
Re: Baterie do racing quadów 250
Dupy nie urywa, bo nie wycisnąłeś z maszyny maksiora. Załóż 3x5045 to się sam zdziwisz. Latam na nich od początku i różnica jest spora nawet na 3S. Do tego brak wibracji i nawet, gdy walniesz w gate to prostujesz łopatkę i latasz dalej.
Do tego dobre wypidowanie żeby szybko reagował i zaczniesz się bać.
Co do baterii to już sobie sam odpowiedziałeś - chcesz mieć zwinnego, więc 1300.
Do tego dobre wypidowanie żeby szybko reagował i zaczniesz się bać.
Co do baterii to już sobie sam odpowiedziałeś - chcesz mieć zwinnego, więc 1300.
Od śmigła...
Re: Baterie do racing quadów 250
3x5045 mogą zamordować moje ESC. Mam LittleBee 20A.
Zrobiłem jeszcze dwa testy i przy umiarkowanie szybkiej jeździe ta 1550 starcza na zaledwie 5-6min. lotu
Zamówiłem 1550 ze względu na czas lotu. Najwyżej za rok przejdę na 1300 i ESC 30A
Zrobiłem jeszcze dwa testy i przy umiarkowanie szybkiej jeździe ta 1550 starcza na zaledwie 5-6min. lotu
Zamówiłem 1550 ze względu na czas lotu. Najwyżej za rok przejdę na 1300 i ESC 30A
Lumenier QAV250, DI130, LS210 customized, Bixler 2, Realacc X210, Supafly Flipmode 6S
Re: Baterie do racing quadów 250
Nie powinny, chyba że latasz cały czas na pełnym gazie.Zgr pisze:3x5045 mogą zamordować moje ESC. Mam LittleBee 20A.
ehh... Chciałbym takie czasy. A ty tylko 3-4min.Zgr pisze:Zrobiłem jeszcze dwa testy i przy umiarkowanie szybkiej jeździe ta 1550 starcza na zaledwie 5-6min. lotu
Pozdrawiam Sławek
... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...
... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...