U mnie 4s6000
Silniki e300 i śmigła stockowe DJI 9x43 Czas lotu różnie od 12 do 16 minut.
Zawis 16minut nawet 18 ale prawie do odcięcia :)
Buzzer ustawiam na 3.3V na celę.
DJI F550 konfiguracja + akcesoria
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Zdaję sobie z tego sprawę. Ale chyba nie przekonam się inaczej jak próbując.pooh666 pisze:może się okazać, że to co zyskujesz na Ah tracisz na zbyt dużej masie hexy.
Chodzą mi po głowie takie rozwiązania - wszystkie na ogniwie Samsunga INR18650-25R (wydają mi się najbardziej sensowne z dostępnych)
20 ogniw i pakiet 4s5p o pojemności 12,5Ah,wadze 860g i max obciążeniem 110A
15 ogniw i pakiet 3s5p o pojemności 12,5Ah i wadze 645g i max obciążeniem 110A
12 ogniw i pakiet 3s4p o pojemności 10Ah i wadze 516g i max obciążeniem 88A
Z tego co czytałem "trochę" na forum, min w tym temacie to czas lotu na 3s + większe śmigła i 4s + mniejsze śmigła będzie podobny, ale kosztem stabilności dla 3s. Mam racje? Bo jeśli tak to lepszym rozwiązaniem dla mnie byłby pakiet 3s.
Chce poeksperymentować z Li-Ion nie dla zwiększenia czasu lotu, ale wydaje mi się, że to bezpieczniejsze i bardziej trwałe rozwiązanie niż Li-Pol.
Ja także latam na 4S i 10" w F550.
Co prawda nie mam "oryginalnych" ESC i silników.
Mam silniki COBRA 2814/20 i ESC 33A.
Na śmigłach 10x6x3 (3-łopatkowych) po lataniu ESC i silniki są tylko ciepłe.
Zawis mam przy około 20-30% ustawienia drążka.
Mój jedyny problem z tym ustawieniem jest sam pobór prądu przez silniki, a mianowicie na baterii ZIPPY 25C 5000mAh 4S jak pociągnę drążek na 100% to nawet na świeżo naładowanej baterii zaczyna wyć alarm niskiego napięcia (czyli spada poniżej 3.3V/Cell).
Czasem jak przytrzymam tak 2-3 sekundy (pomijając fakt, że model idzie w górę jak wystrzelony z armaty) to zdąża się że jeden z ESC się gasi, model rzuci się w bok i ESC uruchamia się ponownie (ESC mają zabezpieczenie przed pełnym rozładowaniem baterii).
Na szczęście NAZA v2 dobrze sobie radzi ze stabilizacja i nigdy kraksy nie zaliczyłem nawet jak się ESC zgasił na te 0.5-1.0 sek.
Rozwiązaniem w przyszłości ma być zastosowanie równoległych pakietów - wtedy problem mocy będzie wyeliminowany :)
Co prawda nie mam "oryginalnych" ESC i silników.
Mam silniki COBRA 2814/20 i ESC 33A.
Na śmigłach 10x6x3 (3-łopatkowych) po lataniu ESC i silniki są tylko ciepłe.
Zawis mam przy około 20-30% ustawienia drążka.
Mój jedyny problem z tym ustawieniem jest sam pobór prądu przez silniki, a mianowicie na baterii ZIPPY 25C 5000mAh 4S jak pociągnę drążek na 100% to nawet na świeżo naładowanej baterii zaczyna wyć alarm niskiego napięcia (czyli spada poniżej 3.3V/Cell).
Czasem jak przytrzymam tak 2-3 sekundy (pomijając fakt, że model idzie w górę jak wystrzelony z armaty) to zdąża się że jeden z ESC się gasi, model rzuci się w bok i ESC uruchamia się ponownie (ESC mają zabezpieczenie przed pełnym rozładowaniem baterii).
Na szczęście NAZA v2 dobrze sobie radzi ze stabilizacja i nigdy kraksy nie zaliczyłem nawet jak się ESC zgasił na te 0.5-1.0 sek.
Rozwiązaniem w przyszłości ma być zastosowanie równoległych pakietów - wtedy problem mocy będzie wyeliminowany :)
Yeahw :)
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sobota 30 maja 2015, 11:13
Re: DJI F550 konfiguracja + akcesoria
Zmień pakiet na turnigy
Kiedyś miałem 2 zippy compact i przy obciążeniu spadek napięcia.
Kiedyś miałem 2 zippy compact i przy obciążeniu spadek napięcia.