Problemy z DJI Phantom 2, Zenmuse H3-3D, GoPro Hero 3+ Black

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

ki!er
Posty: 313
Rejestracja: czwartek 03 paź 2013, 10:49
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: ki!er »

wujas, jestem ciekawy jakby serwis rozwiązał ten problem, nie próbowałeś reklamować?
wujas
Posty: 4
Rejestracja: piątek 20 cze 2014, 23:12
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: wujas »

Nie próbowałem kolego reklamować bo powiem szczerze sprzęt mi jest potrzebny cały czas i musiałem sam rozwiązać problem sposobem takim jak pisałem.. niestety..
ki!er
Posty: 313
Rejestracja: czwartek 03 paź 2013, 10:49
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: ki!er »

No u mnie jest tak samo, nie mogę sobie teraz podarować robienia zdjęć kiedy są najlepsze miesiące, teraz jeszcze urlop i wakacje, ja może będę reklamował na jesień lub zimą jeżeli nie uda się rozwiązać tego problemu we własnym zakresie, chociaż słyszałem, że ktoś oddał do serwisu i Phantom wrócił ale z inną aparaturą (w dodatku uszkodzoną). Więc zacząłem mieć obawy co do serwisu...
ODPOWIEDZ