Flipy w Multiwii - jak nie zrobić kreta? :)

FC oparte na Arduino

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
volender
Posty: 896
Rejestracja: sobota 27 kwie 2013, 16:56
Lokalizacja: Kraków

Flipy w Multiwii - jak nie zrobić kreta? :)

Post autor: volender »

Zbudowałem sobie małego quada, żeby nauczyć się latać w innym mode, niż angle,

Wystartowałem w Horizon, wzniosłem się na kilkanaście metrów, i dałem Roll full w prawo.
Skutkiem tego był niezły kret w połowie obrotu (czyli wylądowałem do góry nogami ;P).

Wg mnie quad strasznie wolno się obracał.

Możliwe że coś zrobiłem źle, np. trzeba było dodać więcej Throttle, a może quad był źle wypidowany.

Może są jakieś tutoriale, jak zacząć z flippami ;-) ?
Awatar użytkownika
Puuf
Posty: 264
Rejestracja: wtorek 07 lut 2012, 10:29
Lokalizacja: Hamburg

Post autor: Puuf »

Zwieksz sobie Roll/Pitch Rate i ewentualnie RC Rate.

http://www.multiwii.com/wiki/index.php? ... s_%26_expo

Ja robilem flipy przy PR Rate 0.5 i RC Rate 0.9. Jak zwiekszysz RC Rate to ustaw sobie tez RC Expo zeby dragi na srodku reagowaly delikatniej.
ODPOWIEDZ