Kk 2.0 prosze o pomoc w ogarnieciu wariata

Inne Flight Controlery (sterowniki) niz wyżej wymienione

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
hipek
Posty: 424
Rejestracja: wtorek 01 lis 2011, 16:02
Lokalizacja: Kalisz

Kk 2.0 prosze o pomoc w ogarnieciu wariata

Post autor: hipek »

Hej, wlasnie skonczylem budowac quada do wariowania fpv na sterowniku kk 2.0. Mam problem z gazem - Praktycznie nie da sie ustabilizowac lotu - milimetr gazu za duzo i mam dziure w suficie, lekko zdejmuje gaz i wali kreta, praktycznie ciagle musze machac drazkiem gazu zeby utrzymac zawis. Dodalem dosc plaska krzywa gazu, jest lepiej ale szalu nie ma. Moze to normalne w tym sterowniku (wlaczony auto level) gdyz od poczatku latalem tylko na nazie w atti. Probowalem ustawic mniejszy stick scaling na throttle ale to tylko zmniejsza zakres gazu (mniejszy max) ale nie jego czulosc. Nie mam zadnych żastrzezen co do innych osi gdyz te w miare ustawilem.
Mial ktos z was taki problem z gazem w kk 2.0 ?
in4fan
Posty: 270
Rejestracja: sobota 22 gru 2012, 20:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: in4fan »

zacznij od instrukcji: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 478X47.pdf
w/g mnie szukasz: "Stick Scaling"/kalibracja esc
Finwing Penguin/FPV Raptor/V120D03/GeniusCP
PhoenixRC/RealFlightG5/Reflex/AeroFly
FSX/DCS/TakeOn/WorldOfWarplanes/WarThunder
Awatar użytkownika
hipek
Posty: 424
Rejestracja: wtorek 01 lis 2011, 16:02
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: hipek »

Instrukcje czytalem, regle skalibrowane, stick scaling nie pomogl :(
KonradRC
Posty: 76
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 04:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KonradRC »

Hej ja miałem tak w małym Quadzie JR-65. Wina leżała po stronie silników - miały one za duże obroty - 2800Kv i quad dostawał bzika przy lekkim wychyleniu drążka gazu.
ODPOWIEDZ