Jak się nie słucha doświadczonych kolegów...

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Malker
Posty: 480
Rejestracja: środa 01 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Malker »

Roman pisze:
shafter pisze:Dla mnie to jest niejasne:

1. urwał sie gold męski od strony silnika ?

czy

2. urwał sie gold żeński lutowany własnoręcznie ?
co to za różnica , to miejsce łączenia ma efekt karbu i źle zabezpieczone koszulką , najzwyczajniej się ukruszy. ( chodzi oczywiście o połączenie przewodu z goldem )

To nie jest jedyny kwiatek , ostatnio odlutowałem oryginalne goldy od pakietu , choć trudno to nazwać lutowaniem ( po podgrzaniu przewód wyskoczył nie zostawiając nawet odrobiny cyny w środku golda ( pewnie jej tam nie było :shock: )

Jak można latać z fabrycznie polutowanymi goldami :-o ?
Awatar użytkownika
Roman
Posty: 1652
Rejestracja: niedziela 06 cze 2010, 19:34
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Roman »

Malker pisze:Jak można latać z fabrycznie polutowanymi goldami ?
czasami zdarza się , że uda im się przyglutować :lol: jednak kontrole jakości pozostawiają końcowym użyszkodnikom 8-)
I tak skończysz na LawMate
Awatar użytkownika
kefir
Posty: 4871
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Lokalizacja: skąd

Post autor: kefir »

[/quote]


Jak można latać z fabrycznie polutowanymi goldami :-o ?[/quote]

To zależy jaki producent :)
Malker
Posty: 480
Rejestracja: środa 01 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Malker »

Co kto woli :) Osobiście każdego golda fabrycznego ucinam i lutuje sam nowego :) Jeszcze mnie nie zawiódł żaden :)
Awatar użytkownika
Roman
Posty: 1652
Rejestracja: niedziela 06 cze 2010, 19:34
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Roman »

Malker pisze:Co kto woli :) Osobiście każdego golda fabrycznego ucinam i lutuje sam nowego :) Jeszcze mnie nie zawiódł żaden :)
nie mów HOP , zdarzyło się że lutowanie puściło wewnątrz li-pola :-P
I tak skończysz na LawMate
Awatar użytkownika
jelcyn
Posty: 3417
Rejestracja: niedziela 23 sty 2011, 16:56
Lokalizacja: B-stok

Post autor: jelcyn »

Malker pisze:Co kto woli :) Osobiście każdego golda fabrycznego ucinam i lutuje sam nowego :) Jeszcze mnie nie zawiódł żaden :)
Mnie nie zawiódł żaden fabryczny. Wszystko można sprawdzić i poprawić a nie koniecznie od razu ucinać.

Lutowanie na stałe też ma wady. Np. przy krecie można stracić silnik, regiel lub jedno i drugie.
ODPOWIEDZ