Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!
Moderatorzy: moderatorzy2014 , moderatorzy
Malker
Posty: 480 Rejestracja: środa 01 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: Malker » poniedziałek 12 lis 2012, 15:47
Roman pisze: shafter pisze: Dla mnie to jest niejasne:
1. urwał sie gold męski od strony silnika ?
czy
2. urwał sie gold żeński lutowany własnoręcznie ?
co to za różnica , to miejsce łączenia ma efekt karbu i źle zabezpieczone koszulką , najzwyczajniej się ukruszy. ( chodzi oczywiście o połączenie przewodu z goldem )
To nie jest jedyny kwiatek , ostatnio odlutowałem oryginalne goldy od pakietu , choć trudno to nazwać lutowaniem ( po podgrzaniu przewód wyskoczył nie zostawiając nawet odrobiny cyny w środku golda ( pewnie jej tam nie było
)
Jak można latać z fabrycznie polutowanymi goldami
?
Roman
Posty: 1652 Rejestracja: niedziela 06 cze 2010, 19:34
Lokalizacja: WLKP
Post
autor: Roman » poniedziałek 12 lis 2012, 16:24
Malker pisze: Jak można latać z fabrycznie polutowanymi goldami ?
czasami zdarza się , że uda im się przyglutować
jednak kontrole jakości pozostawiają końcowym użyszkodnikom
I tak skończysz na LawMate
kefir
Posty: 4871 Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Lokalizacja: skąd
Post
autor: kefir » poniedziałek 12 lis 2012, 16:29
[/quote]
Jak można latać z fabrycznie polutowanymi goldami
?[/quote]
To zależy jaki producent :)
Malker
Posty: 480 Rejestracja: środa 01 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Post
autor: Malker » poniedziałek 12 lis 2012, 16:30
Co kto woli :) Osobiście każdego golda fabrycznego ucinam i lutuje sam nowego :) Jeszcze mnie nie zawiódł żaden :)
Roman
Posty: 1652 Rejestracja: niedziela 06 cze 2010, 19:34
Lokalizacja: WLKP
Post
autor: Roman » poniedziałek 12 lis 2012, 16:32
Malker pisze: Co kto woli :) Osobiście każdego golda fabrycznego ucinam i lutuje sam nowego :) Jeszcze mnie nie zawiódł żaden :)
nie mów HOP , zdarzyło się że lutowanie puściło wewnątrz li-pola
I tak skończysz na LawMate
jelcyn
Posty: 3417 Rejestracja: niedziela 23 sty 2011, 16:56
Lokalizacja: B-stok
Post
autor: jelcyn » poniedziałek 12 lis 2012, 18:11
Malker pisze: Co kto woli :) Osobiście każdego golda fabrycznego ucinam i lutuje sam nowego :) Jeszcze mnie nie zawiódł żaden :)
Mnie nie zawiódł żaden fabryczny. Wszystko można sprawdzić i poprawić a nie koniecznie od razu ucinać.
Lutowanie na stałe też ma wady. Np. przy krecie można stracić silnik, regiel lub jedno i drugie.