Ja na zwoim sqadaku wyciągam 12-14 minut w szybich lotach FPV. Waga całości z gopro i małym gimbalem to ok 1.6Kg. Silniki T-Motory 900KV i pakiet 5Ah 3S.
Co ciekawe czas lotu zgodził mi się w 95% z kalkulatorkiem:-)
Rekordy czasowe latania multicopterami.
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Przy AH zjawisko nie występuje . Mikun, może dlatego że przy pochyleniu zmienia się moment obrotowy na tyle, że pozostałe śmigła by go zrównoważyć muszą przyspieszyć?mikun pisze:Rex wszystko ok ale powiedz czemu jeśli z zawisu przejdziesz do lotu postępowego to kopter zaczyna się wznosić i trzeba odejmować gazu?
Czyli tylne śmigło przyspiesza, więc aby copter nie zaczął dodatkowo skręcać, boczne śmigła zapobiegają temu zwiększając obroty i przy okazji ciąg?
To proste:mikun pisze:Rex wszystko ok ale powiedz czemu jeśli z zawisu przejdziesz do lotu postępowego to kopter zaczyna się wznosić i trzeba odejmować gazu?
http://en.wikipedia.org/wiki/Translational_lift
I dlatego (heli)koptery, wytrzymują dłużej i potrzebują mniej mocy do lotu poziomego.Mikun moim zdaniem kopter w zawisie będzie dłużej niż w locie bo oprócz utrzymania wysokości część ciągu idzie na lot w płaszczyźnie poziomej (w warunkach idealnych oczywiście)
Zawis to "najtrudniejszy" ze wszystkich stanów dla rotor-disków.
-
- Posty: 111
- Rejestracja: niedziela 07 lis 2010, 15:31
- Lokalizacja: Czerniejewo
Witam.
Mam prośbę do kolegów biegłych w tych kalkulatorach jaki pakiet LiPo i śmigła dobrać do tego silnika z rctimera: http://www.rctimer.com/index.php?gOo=go ... oductname= dla regulatora 25A i wadze quadrocoptera w granicach 1200-1500g. Pozdrawiam.
Mam prośbę do kolegów biegłych w tych kalkulatorach jaki pakiet LiPo i śmigła dobrać do tego silnika z rctimera: http://www.rctimer.com/index.php?gOo=go ... oductname= dla regulatora 25A i wadze quadrocoptera w granicach 1200-1500g. Pozdrawiam.