Eachine V-tail 210

Wszelkie gotowe modele za wyjątkiem DJI i Yuneec

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Witchman
Posty: 53
Rejestracja: wtorek 23 paź 2012, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Eachine V-tail 210

Post autor: Witchman »

Witam.
Całkiem zgrabny gotowiec pod CF bazujący na kontrolerze SP Racing F3 EVO Czy komuś udało się odpalić w nim GPS? Kupiłem to draństwo z drugiej ręki i opanowałem już wszystko z wyjątkiem GPS. Kontroler go nie widzi mimo różnych zaklęć i różnych odbiorników GPS które są bez problemu wykrywane na innych kontrolerach choćby z INAV-em. Pomysły mi się skończyły kilka dni temu :evil:
df2
Posty: 675
Rejestracja: poniedziałek 05 maja 2014, 21:11
Lokalizacja: Biała Podlasla

Re: Eachine V-tail 210

Post autor: df2 »

Ja mam taki pomysł, żeby spróbować starszej wersji softu, która jeszcze obsługiwała GPS.

Jeśli się nie mylę, to w pewnej wersji do obsługi GPS potrzebny był już f4/f7.
Awatar użytkownika
Witchman
Posty: 53
Rejestracja: wtorek 23 paź 2012, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Re: Eachine V-tail 210

Post autor: Witchman »

Póki co niestety muszę drania ciut podremontować. Próbowałem go wypidować , niestety z mizernym skutkiem. Cały czas strzelał w silniki bez względu na ustawienia i wreszcie je wyłączył. Niestety jakieś trzy metry nad ziemią i zabrakło wysokości. Efekt końcowy to połamany V-tail. Paranoidalna konstrukcja bo gruby laminat węglowy trzyma się na cieniutkim ABS-ie. Decyzja póki co jest żeby zrobić nowe ramiona na ogon i zamontować silniki klasycznie. No i czeka mnie walka z oprogramowaniem regli bo mimo że napisali na nich Oneshot 125 support to jakoś tak dziwnie kichają zamiast kręcić motorkami.
Awatar użytkownika
Witchman
Posty: 53
Rejestracja: wtorek 23 paź 2012, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Re: Eachine V-tail 210

Post autor: Witchman »

No i stało się. Vtail już tylko z nazwy. Wywaliłem koślawy ogon i zrobiłem klasycznie. Nie wiedzieć czemu, zmiana ta wymusiła zamianę miejscami wszystkich silników bo w v-ce wirują odwrotnie w stosunku do układu klasycznego. Zainstalowałem też starszy soft, wersję 1.2.4 i pierwsze podniesienie w ogródku było nad wyraz spokojne. Obyło się też bez strzelania w silniki. Z racji ograniczonej przestrzeni powisiałem tylko trochę i pobujałem się trochę na boki ale na domyślnych ustawieniach jest bardzo obiecująco. No i wreszcie pojawiła się kontrolka GPS :-D
wersja pierwotna
wersja pierwotna
DSC_2139a.jpg (120.76 KiB) Przejrzano 2946 razy
po modyfikacji
po modyfikacji
DSC_2177a.jpg (89.17 KiB) Przejrzano 2946 razy

Edyta: walnąłem się oczywiście w wersji zainstalowanego softu :/
ODPOWIEDZ