Funkcje drona Visuo XS809HW-HD-G?

Wszelkie gotowe modele za wyjątkiem DJI i Yuneec

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

karol1241
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 25 sie 2015, 08:15

Funkcje drona Visuo XS809HW-HD-G?

Post autor: karol1241 »

Witajcie,
odbyłem dzisiaj pierwszy lot w/w dronem (jestem początkujący, wcześniej latałem na Symie X5SW i Eachine H8 Mini) i niestety, ale przez bałagan związany z numeracją modeli nie mogę się odnaleźć w funkcjach, jakie on posiada. Pobrałem aplikację XSW UFO z kodu QR w instrukcji i niestety, ale aplikacja na telefonie Galaxy S6 zalicza częste zamknięcia.
Interesują mnie funkcje:
- One Key Return (jak to działa? w instrukcji jest tylko jak włączyć..)
- Utrzymywanie wysokości (latałem jedynie 10 minut w średnim wietrze i niestety średnio to działało)
- Czy mając wersję FPV mogę podpiąć kartę SD do niego?
- Jak to jest z trybem headless? - W Eachine i Symie włączyłem go jedynie raz ze względu na negatywne opinie, tutaj przez niego zaliczyłem pierwsze drzewo - mogę go pochwalić, spadł z 2x większej wysokości niż Syma i zero śladu, tylko piach.
- W aplikacji prezentuje się opcja rysowania ścieżki dla drona na ekranie, to też niezbyt mi działało, dodatkowo nie mogę nim sterować przez aplikację, tym bardziej nie żyroskopem w telefonie

Z góry Wam dziękuję za pomoc, drona zakupiłem w promocji wręcz nie do odrzucenia niezbyt patrząc na recenzje przed zakupem i dlatego w/w pytania.
Pozdrawiam serdecznie!
Karol
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: Funkcje drona Visuo XS809HW-HD-G?

Post autor: Verid »

Odniosę się do dwóch punktów (co do reszty niestety nie wiem)
karol1241 pisze:- One Key Return (jak to działa? w instrukcji jest tylko jak włączyć..)
Nie używaj. Dlaczego?