quad na przyszłość
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
quad na przyszłość
Jako że latam na razie na ZMR250 w śniegu i deszczu :) ucząc się i czekając na wiosnę , postanowiłem myśleć już o wakacjach. Paczki z BG długo idą :)
Inspiracją ma być https://www.youtube.com/watch?v=qhKRAh6TtMg
Czy warto wchodzić już w Raceflight czyli F4 ??? jeżeli tak to jaki producent FC?
Jaką ramę wybrać ??? bo ta MRM Reaper 195 Frame 5mm gdzieś jest w sklepie USA
Czy czekać i wchodzić w nowe Emax RS2306 2750kv, czy spokojnie dadzą jeszcze radę starszy model Emax ???
Regle na pewno będą 30A ...tylko jakiego producenta ???
Jakie propeller ??? 5051x3 , jakie producent ???
lepszych do tego typu drona chyba na razie nie ma Tattu 95C 1550mah 4S Batter??
Dzięki za każdą uwagę
Inspiracją ma być https://www.youtube.com/watch?v=qhKRAh6TtMg
Czy warto wchodzić już w Raceflight czyli F4 ??? jeżeli tak to jaki producent FC?
Jaką ramę wybrać ??? bo ta MRM Reaper 195 Frame 5mm gdzieś jest w sklepie USA
Czy czekać i wchodzić w nowe Emax RS2306 2750kv, czy spokojnie dadzą jeszcze radę starszy model Emax ???
Regle na pewno będą 30A ...tylko jakiego producenta ???
Jakie propeller ??? 5051x3 , jakie producent ???
lepszych do tego typu drona chyba na razie nie ma Tattu 95C 1550mah 4S Batter??
Dzięki za każdą uwagę
Re: quad na przyszłość
Jak zamierzasz kupić Emaxy z tak wysokim kv to może pójdziesz na grubo i jako ramę wybierzesz stigga 195? esc przymocowane są do boków części centralnej, ramiona nie stawiają praktycznie żadnych oporów ruchu.
Na racekraftach 5051 powinieneś osiągnąć lepsze wyniki niż ten Indianin z filmiku wyżej.
Na racekraftach 5051 powinieneś osiągnąć lepsze wyniki niż ten Indianin z filmiku wyżej.
Szymon
Sprzęt: ZMR 250, x210, RFX 185, Babyhawk
Sprzęt: ZMR 250, x210, RFX 185, Babyhawk
Re: quad na przyszłość
Bardzo ciekawa sprawa z tym cackiemCuki3r pisze:Jak zamierzasz kupić Emaxy z tak wysokim kv to może pójdziesz na grubo i jako ramę wybierzesz stigga 195? esc przymocowane są do boków części centralnej, ramiona nie stawiają praktycznie żadnych oporów ruchu.
Na racekraftach 5051 powinieneś osiągnąć lepsze wyniki niż ten Indianin z filmiku wyżej.
https://youtu.be/6ByQW6HSmQQ
Ciekawe czy coś się zmieniło od czasu opublikowania ;)
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Re: quad na przyszłość
Jak dla mnie jakaś ta konstrukcja delikatna z wyglądu .
Jakoś bardziej przemawia do mnie konstrukcja w kształcie X.
MA ktoś jaką dobra propozycję
Jakoś bardziej przemawia do mnie konstrukcja w kształcie X.
MA ktoś jaką dobra propozycję
Re: quad na przyszłość
Fajna konstrukcja i masz rację że delikatna, dla kogoś kto dobrze już lata a nie co chwilę goni kretabotr123 pisze:Jak dla mnie jakaś ta konstrukcja delikatna z wyglądu .
Re: quad na przyszłość
Dokładnie, a ona tez jest w układzie X ;)PiotrSz pisze: Fajna konstrukcja i masz rację że delikatna, dla kogoś kto dobrze już lata a nie co chwilę goni kreta
Po za tym jak patrzeć przyszłościowo to myślę że właśnie ta konstrukcja będzie moją następną jak już mi skill wzrośnie ;)
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
- BloodyLordV
- Posty: 321
- Rejestracja: wtorek 15 gru 2015, 21:35
- Lokalizacja: Gdynia
Re: quad na przyszłość
Natomiast układ X też nie jest już najnowocześniejszy. Większą zwrotność zapewnia choćby układ XL, który sam za kilka dni będę testował.
Warto też zastanowić się nad czymś innym niż 5 cali, jako że na tym rozmiarze świat się nie kończy. Ja na przykład buduję teraz 130 na 3 calowych propach, która powinna bez większych problemów dorównywać prędkościami i przyspieszeniem 5 calowym setupom (ciąg do masy 11,4:1, który już ciężko wyciągnąć na ramie klasy 180-210 nie poświęcając wytrzymałości) a jako, że niska masa to mniejsza inercja - zwrotność powinna być zauważalnie większa. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem build powinienem zakończyć jutro - oczywiście podzielę się na forum :)
Wielkie nadzieje wiążę też z maszynami na 4 calach. Minusem jest to, że silniki, które wyciągają ponad 1100 g ciągu na 4 calach (brotherhobby T 1608) ciągle nie są dostępne w sprzedaży. A szkoda, bo na lekkiej ramie rozmiaru 150-160 powinno to wyciągać zawrotne stosunki ciągu do masy rzędu 16-17:1. Co do tak lekkich ram - mam tu na myśli cuda pokroju catalyst machineworks ultralight4r.
Warto też zastanowić się nad czymś innym niż 5 cali, jako że na tym rozmiarze świat się nie kończy. Ja na przykład buduję teraz 130 na 3 calowych propach, która powinna bez większych problemów dorównywać prędkościami i przyspieszeniem 5 calowym setupom (ciąg do masy 11,4:1, który już ciężko wyciągnąć na ramie klasy 180-210 nie poświęcając wytrzymałości) a jako, że niska masa to mniejsza inercja - zwrotność powinna być zauważalnie większa. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem build powinienem zakończyć jutro - oczywiście podzielę się na forum :)
Wielkie nadzieje wiążę też z maszynami na 4 calach. Minusem jest to, że silniki, które wyciągają ponad 1100 g ciągu na 4 calach (brotherhobby T 1608) ciągle nie są dostępne w sprzedaży. A szkoda, bo na lekkiej ramie rozmiaru 150-160 powinno to wyciągać zawrotne stosunki ciągu do masy rzędu 16-17:1. Co do tak lekkich ram - mam tu na myśli cuda pokroju catalyst machineworks ultralight4r.
Yuneec Typhoon Q500 4K
Nox3 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=38631
Youbi XV130 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=39039
ST10+
Spektrum dx6i
--------------------------
Nieuleczalnie uzależniony od latania.
Nox3 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=38631
Youbi XV130 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=39039
ST10+
Spektrum dx6i
--------------------------
Nieuleczalnie uzależniony od latania.
Re: quad na przyszłość
No jasne, tylko tam już nie upchniesz GoPro :/BloodyLordV pisze:Warto też zastanowić się nad czymś innym niż 5 cali, jako że na tym rozmiarze świat się nie kończy. Ja na przykład buduję teraz 130 na 3 calowych propach, która powinna bez większych problemów dorównywać prędkościami i przyspieszeniem 5 calowym setupom (ciąg do masy 11,4:1, który już ciężko wyciągnąć na ramie klasy 180-210 nie poświęcając wytrzymałości) a jako, że niska masa to mniejsza inercja - zwrotność powinna być zauważalnie większa. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem build powinienem zakończyć jutro - oczywiście podzielę się na forum :)
Re: quad na przyszłość
GEPRC GEP-TX Ma parę minusów, np obiektyw kamerki nie jest osłonięty przez co podczas crash'a może się uszkodzić. Da się pewnie jakoś temu zaradzić. Ale za to jest dobrze wykonana.botr123 pisze:Jak dla mnie jakaś ta konstrukcja delikatna z wyglądu .
Jakoś bardziej przemawia do mnie konstrukcja w kształcie X.
MA ktoś jaką dobra propozycję
- BloodyLordV
- Posty: 321
- Rejestracja: wtorek 15 gru 2015, 21:35
- Lokalizacja: Gdynia
Re: quad na przyszłość
bajer0 pisze: No jasne, tylko tam już nie upchniesz GoPro :/
Ale ważącego 27 gramów i nagrywającego w fullHD 60 fps mobiusa mini już jak najbardziej tak.
Yuneec Typhoon Q500 4K
Nox3 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=38631
Youbi XV130 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=39039
ST10+
Spektrum dx6i
--------------------------
Nieuleczalnie uzależniony od latania.
Nox3 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=38631
Youbi XV130 - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=72&t=39039
ST10+
Spektrum dx6i
--------------------------
Nieuleczalnie uzależniony od latania.
Re: quad na przyszłość
Ostatnio obserwuje trendy jeżeli chodzi o ramy, coraz bardziej skomplikowane formy i budowa, która niestety często gęsto prowadzi do obniżenia wytrzymałości w celu atrakcyjnego wyglądu i niższej wagi.BloodyLordV pisze:Natomiast układ X też nie jest już najnowocześniejszy. Większą zwrotność zapewnia choćby układ XL, który sam za kilka dni będę testował.
Nie można stwierdzić że klasyczny X jest starodawny i nie aktualny, przy XL które jest chwilowym hypem, a poprzez zwiększenie rozstawu w jednej z osi, obniża się jego wytrzymałość na skręcanie. Równie dobrze można ustawić X, by latał identycznie jak XL.
Użytkowane: Bixler 2 1500m, SkySurfer 2000mm, Transporter Q7.6, Mini-Hrejser slim 280mm, Delta120min.
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2