Walka z diodami wygrana choć upierdliwy ten interfejs i nie taki intuicyjny ...
w między czasie doszła bateria 1000 mAh więc może jutro da się zrobić jakiś oblot ... chociaż w w trakcie zabawy z diodami zaczął strzelać w silniki ale może żyro zwariowało od potrącania na stole ... nie wiem na pewno zauważyłem że w zakładce control czasem słupki wariowały i nie wiem czy to nie wina mojego wysłużonego radia albo jakieś zakłócenia w pomieszczeniu okaże się na polu :)
aaa... waga do lotu wyszła 254 gramy no plus te fpv mikro ....
Budowa 150-tki
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Budowa 150-tki
Skrzydła .... 600 mm .... 820 mm .... 2000 mm ...
Re: Budowa 150-tki
Witam,
dzisiaj oblatałem z racji ładnej pogody.
Lata bardzo fajnie na domyślnych PID-ach jedynie przy opadaniu trochę go telepie (może ma ktoś jakiś pomysł). Jedynie co muszę poprawić to Rat i Expo bo przesadziłem i jest bardzo mułowaty
Baro (jest to testuje) po odpalenia daje ostro w dół ok (1 metr) ale potem jest w miarę ok ten spadek wysokości jest irytujący (tu też może ktoś coś)
Buzer czasem pika nie wiem dlaczego i ostrzega o braku prądu ... mam ustawione 3,3 na cele i nie wiem czy coś zmienić (w dół)
Akumulator zostanę przy 2S mocy jak dla mnie dość kupię jeszcze dwa SLS i będzie się działo
Przy lądowaniu trochę spanikowałem i za szybko wytraciłem wysokość. Lądowanie twarde ale tu zdały egzamin nóżki z rurki zamortyzowały przyziemnie jedna się urwała ale o to chodzi wystarczy trytrytka i w górę ...
dzisiaj oblatałem z racji ładnej pogody.
Lata bardzo fajnie na domyślnych PID-ach jedynie przy opadaniu trochę go telepie (może ma ktoś jakiś pomysł). Jedynie co muszę poprawić to Rat i Expo bo przesadziłem i jest bardzo mułowaty
Baro (jest to testuje) po odpalenia daje ostro w dół ok (1 metr) ale potem jest w miarę ok ten spadek wysokości jest irytujący (tu też może ktoś coś)
Buzer czasem pika nie wiem dlaczego i ostrzega o braku prądu ... mam ustawione 3,3 na cele i nie wiem czy coś zmienić (w dół)
Akumulator zostanę przy 2S mocy jak dla mnie dość kupię jeszcze dwa SLS i będzie się działo
Przy lądowaniu trochę spanikowałem i za szybko wytraciłem wysokość. Lądowanie twarde ale tu zdały egzamin nóżki z rurki zamortyzowały przyziemnie jedna się urwała ale o to chodzi wystarczy trytrytka i w górę ...
Skrzydła .... 600 mm .... 820 mm .... 2000 mm ...
Re: Budowa 150-tki
Zmieniaj raczej tylko rate, patrz na krzywe, które są w konfiguratorze, na ich podstawie zmieniaj wartości, coś w końcu dopasujesz :D
Buzzer piszczy z powodu spadku napięcia na ogniwie, kiedy dajesz full throttle albo po prostu obciążasz go na tyle, że wszystkie dodatkowe rezystancje powodują spadek napięcia na celach poniżej 3,3V. Jeśli robisz akrobacje, złożone i wymagające dość dużo energii, to się nie dziw. Tiny Whoopy (małe brushe) już na starcie piszczą, nawet jeśli mają 4,1 V bez obciążenia na tej swojej jednej celi, kiedy wyciśniesz 100% throttle na nich. Zostaw 3,3 Volta, bo jest to optymalna wartość, tylko niech pikanie będzie dla Ciebie przydatną informacją. Jeśli podczas zawisu zaczyna pikać, dopiero powinieneś lądować. Wcześniej jest to tylko informacja, że właśnie bardzo obciążyłeś ogniwo.
Buzzer piszczy z powodu spadku napięcia na ogniwie, kiedy dajesz full throttle albo po prostu obciążasz go na tyle, że wszystkie dodatkowe rezystancje powodują spadek napięcia na celach poniżej 3,3V. Jeśli robisz akrobacje, złożone i wymagające dość dużo energii, to się nie dziw. Tiny Whoopy (małe brushe) już na starcie piszczą, nawet jeśli mają 4,1 V bez obciążenia na tej swojej jednej celi, kiedy wyciśniesz 100% throttle na nich. Zostaw 3,3 Volta, bo jest to optymalna wartość, tylko niech pikanie będzie dla Ciebie przydatną informacją. Jeśli podczas zawisu zaczyna pikać, dopiero powinieneś lądować. Wcześniej jest to tylko informacja, że właśnie bardzo obciążyłeś ogniwo.