Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 23 sty 2017, 01:22


Strefa czasowa UTC+1godz.


Regulamin forum


Kliknij, aby zapoznać się z regulaminem



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: piątek 14 paź 2016, 19:58 
Offline

Rejestracja: sobota 26 gru 2015, 00:36
Posty: 49
A kamerkę nagrywania i fpv i goggle jakie kupiłeś ???


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 15 paź 2016, 00:06 
Offline

Rejestracja: środa 17 sie 2016, 14:52
Posty: 74
Lokalizacja: Radom-Polandia


rafi.devtox pisze:
No nie. Wiadomo ze obciazenie silnikow bedzie w czasie lotu zroznicowane ale podajac chocby przyklad ladowania w wysokiej trawie gdzie silniki zatrzymuja sie momentalnie jest wieksze prawdopodobienstwo ze regle nie spala sie od naglego wzrostu pradu... To chyba sensowny argument... A majac regle na granicy wytrzymalosci przy tych silnikach o dymek nie trudno



Dobrze kolega mówi, już dwa razy na takim zestawie załatwiłem w ten dokładnie sposób regle LB20a.
Teraz czekam na 30 a o 20 zapominam na zawsze.

_________________
Latanie to pasja.....realizowana na różne sposoby.
http://www.eagles.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 15 paź 2016, 08:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wtorek 10 sty 2012, 20:13
Posty: 1220
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
To zależy, ja zawsze odcinam silniki na pewnej wysokości nad trawą i ląduje udarowo :) Również latam na 2205 z poczciwymi bl20a i od dwóch sezonów nie miałem żadnych problemów.
Jedynie z mojej winy czytaj. krety regle padały...

_________________
Użytkowane: Bixler 2 1500m, SkySurfer 2000mm, Transporter Q7.6, Mini-Hrejser slim 280mm, Delta120min.
Składają się: SU31 ElectriFly, FarFlyer długolot fpv.
Zakurzone: T-rex 500ESP, Ofna ultra lx comp, Hpi Sprint 2


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 15 paź 2016, 09:09 
Offline

Rejestracja: środa 17 sie 2016, 14:52
Posty: 74
Lokalizacja: Radom-Polandia


mknet pisze:
To zależy, ja zawsze odcinam silniki na pewnej wysokości nad trawą i ląduje udarowo :) Również latam na 2205 z poczciwymi bl20a i od dwóch sezonów nie miałem żadnych problemów.
Jedynie z mojej winy czytaj. krety regle padały...


Nie twierdzę że LB są złe, wręcz przeciwnie, ale jestem początkującym rajdowcem i dwa razy spóźniłem się z rozbrojeniem o jakieś 2sek. Regle padły, co w takiej sytuacji zrobić? Mam podejrzenie że nieoryginalne LB (których wszędzie pełno) są mniej wytrzymałe. Jednak nie mam potwierdzenia gdyż nie mam jeszcze oryginałów, nie przetestowałem. Zastanawiam się teraz czy brać 30a czy 20a, bo może 20a jak będą oryginały wytrzymają te 2sek?

_________________
Latanie to pasja.....realizowana na różne sposoby.
http://www.eagles.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 15 paź 2016, 09:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 30 wrz 2016, 15:44
Posty: 195
Lokalizacja: strzelce krajeńskie
4X FVT LittleBee 30A ESC 2-6S BLHeli Supports OneShot125 For RC Multirotors
https://banggood.app.link/E9W7qhojux

100% oryginaly. Patrzac na dylematy zwiazane z ladowaniem w trawie chyba warto je kupic.

.... jest jedna rzecz która pociaga bardziej niz quad. MAN TGX, 40t i 1000km przed Toba....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 15 paź 2016, 09:48 
Offline

Rejestracja: środa 17 sie 2016, 14:52
Posty: 74
Lokalizacja: Radom-Polandia


Właśnie o to mi chodzi...będzie bezpieczniej, ale nie ma pewności że też nie polecą.
Najbezpieczniej to takie regle które mają odcięcie, czyli np. Kiss

_________________
Latanie to pasja.....realizowana na różne sposoby.
http://www.eagles.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 15 paź 2016, 10:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 30 wrz 2016, 15:44
Posty: 195
Lokalizacja: strzelce krajeńskie
To byloby najlepsze rozwiazanie. Ale ze juz regle kupione nie bede sie bawil w wymiane. Poza tym te regle bardzo ladnie pracuja. Pozostaje ustawic uzbrojenie silnikow pod przelacznik i miec reke na pulsie. He he :-)

.... jest jedna rzecz która pociaga bardziej niz quad. MAN TGX, 40t i 1000km przed Toba....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 15 paź 2016, 14:53 
Offline

Rejestracja: sobota 26 gru 2015, 00:36
Posty: 49
regle już zamówione , każde regle mają też swoją przeciążalność w impulsie . Jak się spalą to kupimy drugie :)

Proszę o pomoc w doborze audio/ wideo do w/w sprzętu


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 08 sty 2017, 18:06 
Offline

Rejestracja: sobota 26 gru 2015, 00:36
Posty: 49
Witam

Czy może ktoś pomoc przy konfiguracji RX i TX , sprzęt i podłączenia mam tak jak kolega zakładający ten temat czyli :
Xracer f303 v3.1, 9XR Pro, XJT i 4xR

Jako że 4xR zakupiłem przez BG a HJT w 77Hobby przyszły z różnym firmware EU i not EU po wgraniu przez 9XR do XJT wersji XJT_141016 udało się zbindować i na odbiorniku zapaliła się zielona dioda i czasami delikatnie mruga.
Ale dalej nie wiem co i jak ustawić żeby to gadało ze sobą
W cleanflight odczyty ze wszytskich kanałów mam 1500 jak widać na zdjęciu

Może ktoś coś jeszcze podpowiedzieć co i gdzie ustawić

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 08 sty 2017, 22:28 
Offline

Rejestracja: sobota 26 gru 2015, 00:36
Posty: 49
Ok ... znalazłem błąd w połączeniu .. Kolega zakładający temat też ma błąd w połączeniu SBUSa , aż dziwne że mu chodzi

prawidłowe połączenie jest tak
https://www.youtube.com/watch?v=x0s4Onyi8NM


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Mutii i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.