Problem z nierówną pracą silników po dzwonie.Pierwszy kopter

Koptery wyścigowe, Race drones

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

bedouinho
Posty: 5
Rejestracja: czwartek 03 gru 2015, 17:51

Problem z nierówną pracą silników po dzwonie.Pierwszy kopter

Post autor: bedouinho »

Witam Was wszystkich.
Stwierdziłem ze założę swój temat nie brudząc nikomu. Jeżeli uznacie ze pytanie jest banalne to proszę adminów o usunięcie posta.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze jestem totalnym laikiem w temacie modelarstwa i elektorniki.
Z powodu kontuzji musiałem odpuścić rower który był moja największą pasja a ze jestem człowiekiem który bez żadnej zajawki długo wytrzymać nie może to padło na 250tki.
Bez kompletnie żadnej wiedzy zacząłem wertować Wasze forum i oglądać miliony filmików i tutoriali na youtubie. Od prawidłowego lutowania po składanie całego zestawu. Wszystko było dla mnie całkowitą nowością.

Najpierw polatałem cheersonem cx-10 potem przesiadłem się na symulator freeriderFPV.
Założyłem ze jak zejdę na parkingu podziemnym poniżej 31sek to biorę się za zamawianie zestawu.
I tak tez się stało na podstawie Waszych wpisow i internetowych opinii stworzyłem zestaw i go zamówiłem.
Kopterka złożyłem przez weekend oczywiście nie obyło się bez problemów ale odnalazłem odpowiedzi w internecie.
Zestaw to:
Rama RCX 3k
ESC Dys 20a (new Blheli)
Silniki RCX 2205 2350kv (do wymiany na emax 2204 2300kv)
FC Naze32(new Cleanflight)
Odbiornik Frsky D4r-II
Taranis
Fc jest zamontowane nad małą płytką PDB razem tworząc wieżę.

Generalnie podczas latania nie za bardzo go oszczędzam wychodzę z założenia że właśnie do tego został stworzony i co się zepsuje szybko naprawiam.
Na początku latał bardzo miło jedynie pidy musiałem znaleźć bardziej pod siebie.
Po jakiś 7-8 pakietach zaliczyłem dzwona o poprzeczkę bramki na boisku.
i od tego czasu pojawił mi się problem którego niestety nie jestem w stanie sam rozwiązać, bo w internetach nic znaleźć nie mogę.