Strona 37 z 43

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 13 wrz 2017, 09:11
autor: cebulator
scorpion10, zależy do czego. W wyścigówkach pakiety mają niewielką pojemność i dość duży pobór prądu. Może te większe nie są u Ciebie aż tak katowane. Inna sprawa że 20 cykli to nie jest kto wie jak duża ilość.

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 13 wrz 2017, 09:59
autor: Tummi
Ostatnio szukalem info o ZOP'ach i faktycznie przez jakis czas niektore baterie mialy w srodku wiecej pianki wypelniajacej niz powinny. Rozmiar fizyczny pakietu byl taki sam, ale oczywiscie pojemnosc mniejsza. Znalazlem, nawet fotki sa: https://www.rcgroups.com/forums/showthr ... yone/page5
Podobno ZOP'y 45C i wydajniejsze sa OK. Zastanawiam sie, czy moze jednak nie pojsc w Turnigy heavy duty (3s, 5Ah, 40C+).

T.

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 13 wrz 2017, 11:42
autor: Ekstrapolator
Mam 4 pakiety ZOP Power 3S 11.1V 1500MAH 25C Battery XT60 od marca 2017, na początek nauki były rewelacyjne. Ale z czasem jest dokładnie jak opisano wcześniej 3 min lotu jest ok a następne 3 min daje gaz, dostaje alarm niskiego napięcia (napięcie siada do 10,0V), trochę mniej gazu i napięcie wraca do 11,0 V i tak przez 3 min trzeba się męczyć.

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 13 wrz 2017, 12:04
autor: celestin
Tym razem takie 2x, Eachine Racer 250 zobaczymy jak to chodzi :-D
https://banggood.app.link/u6mNF6bcpG

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 13 wrz 2017, 12:16
autor: Wojtek03
Warto sprawdzić pakiety od GPX, sam mam te: 1300mA 148V 75C GPX Extreme.
I naprawdę dają radę a wybór i ceny są świetne, rezystancje wewnętrzne praktycznie takie same jak w TATTU.

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 13 wrz 2017, 16:15
autor: szaman89
Jesteś pierwszy który poleca te pakiety więc poprzyj to czymś.

Re: Baterie do racing quadów 250

: czwartek 14 wrz 2017, 00:09
autor: ppiiff
To jeszcze raz w temacie moich zopow.
Zop 4s 1800mah=1100mah waga 137g
tattu 1300mah waga 148g,
tattu 1550mah waga 178g.
Zmierzone na mojej magicznej wadze kuchennej i magicznej ładowarce imax b6. Jak juz ludzie pisali zop to loteria, nie warta zachodu. Juz nie chce mi sie ich ladowac bo lataja 2x krocej i prąd daja słabszy, ładuje 1A pojedynczo wiec czasu po pracy nie starczy :-)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Baterie do racing quadów 250

: czwartek 14 wrz 2017, 07:57
autor: Wojtek03
Co do pakietów GPX to:
1.Rezystancja wewnętrzna troszkę większa względem pakietów tattu (jeżeli chodzi o pakiety 1300mAh 75C 4s to pakiety GPX mają większą o około 2mOhm a mierzłem to na ISDT SC-620 od poziomu restore w górę te same prądy ładowania)
2.Mam wylatane na tych pakietach około 35 cykli i na prawdę dają radę jeszcze żaden mi nie spuchł, pojemność trzymają (latam na f60 Pro 2500kV regle tattu 30A i śmigła dala cyclone 5045x3)
3.Używam ich na przemian właśnie z tattu i szczerze powiedziawszy nie zauważyłem większej różnicy.
Nie jestem jeszcze jakoś mega zaawansowany w lataniu ale biorąc pod uwagę że ich koszt to około 75-80% ceny pakietów tattu i parametry to myślę że warto.
.

Re: Baterie do racing quadów 250

: czwartek 14 wrz 2017, 08:48
autor: DronNOOB
Gdzie kupowałeś te GPX pakiety?

Re: Baterie do racing quadów 250

: czwartek 14 wrz 2017, 09:38
autor: Verid
DronNOOB pisze:Gdzie kupowałeś te GPX pakiety?
Wojtek pracuje dla gimmik.net, tam szukaj.

Re: Baterie do racing quadów 250

: niedziela 17 wrz 2017, 23:53
autor: pegasus_sis
Dzień dobry, ja tu ponownie z problemem pt. "wykorzystanie quada wyścigowego niezgodnie z przeznaczeniem" :D

Mam Wizard x220 (2205 2300KV + 20A BLHELI_S), chciałbym rozpocząć naukę acro jak i polatać "rekreacyjnie". Freestyle czy wyścigów na razie nie przewiduję, prędzej dłuższe i szybkie loty na dalsze odległości. Maszynka jest, teraz stoję przed wyborem baterii, która da mi długi czas lotu bez katowania przy odpowiednich śmigłach. Po przeczytaniu dyskusji na forach i przewertowaniu YT mam mętlik w głowie, ale wstępnie wytypowałem 1800mAh 45C 4S i zachwalane przez Joshua Bardwella śmigła KINGKONG 5040.
I teraz muszę odwołaś się do doświadczenia użytkowników - to jest dobry zestaw? Na 4S będzie będzie pracował bardziej efektywnie, czy w poszukiwaniu dłuższego czasu lotu zejść na 3S? Baterie 1800mAh i niskie C, czy mniejsza pojemność i wyższe C - bo niby wydajność prądowa będzie taka sama, a praktyka?

Re: Baterie do racing quadów 250

: poniedziałek 18 wrz 2017, 02:01
autor: Markon
3S pozwoli Ci tylko uzmysłowić fakt, jaki błąd popełniłeś nie wsiadając na 4S :D
Bateria 3S pozwoli Ci teoretycznie na dłuższy czas lotu, ale zasięg (czyli odległość jaką przelecisz), będziesz miał mniejszą niż na 4S. Po prostu 4S jest szybsze i bezpieczniejsze.
Załóżmy, że lecisz sobie i widzisz przed sobą drzewo, na 3S, drążek throttle masz na 90%, jak myślisz, co Ci da te 10%? no niewiele i przyciulisz w drzewo. Na 4S tą samą prędkość masz na 60-70% gazu, a te dodatkowe 30-40% pozwolą Ci szybko zareagować na przeszkodę.

Kolejna sprawa, ja od siebie polecam te propy
https://www.banggood.com/10-Pairs-Kingk ... mds=search
Działają podobnie do V1S, śmigałem na nich i złego słowa powiedzieć nie mogę :)

Co do baterii, 1300-1500 to jest Twój target, nie są za mało pojemne i nie są za ciężkie, do wyboru Tattu, SLSy, Dinogy ostatnio polecone, a słuchy chodzą też o infinity (jednak tu zdanie forum jest podzielone). Skoro nie będziesz katował strasznie baterii, 45C Ci powinno wystarczyć, choć jak sypniesz groszem na 70C+ to powinny Ci dłużej żyć. To tyle ode mnie.

Re: Baterie do racing quadów 250

: poniedziałek 18 wrz 2017, 18:22
autor: pegasus_sis
Dzięki :) po prostu uznałem, że skoro ludzie latają z kamerami sportowymi i nie mają problemów, to nie zaszkodzi mi dodać ok. +100g na baterii (Hero Session+ramka), czyli na poziom 1800mAh, czy nawet 2200mAh.
Dodo śmigieł - całkiem niezłe trójłopatkowe są już w zestawie, natomiast na szybsze przeloty szukam wydajnych dwu-łopatkowych. Wiem na razie tyle, że większych niż 50 nie wcisnę, a bullnose przy trójłopatkowych są nieopłacalne.

Re: Baterie do racing quadów 250

: poniedziałek 18 wrz 2017, 18:31
autor: Markon
Wagę możesz zwiększać, ale to zawsze negatywnie się odbije na szybkości reakcji quada i ogólnej zdolności lotu. W dodatku silniki 2205 to nie potwory mocy, gdyby to były porządne 2206, wtedy nawet bateria i 3000 mAh nie byłaby taka okropna, jeśli byś latał bez kamery sportowej.
Patrz na to z innej strony, skoro ktoś latał na 1500 mAh z GoPro przez 3 minuty, to Ty będziesz latał 4 minuty, bo Twój dron będzie lżejszy i mniej throttle będzie potrzebował do tego samego zadania. Każda konfiguracja ma taki złoty środek, gdzie zwiększanie pakietu wcale nie zwiększa czasu lotu, a obniża jego jakość. 1800 nie jest jeszcze aż taka duża, ale 1500 mAh to wartość bardzo uniwersalna. Najlepiej jakbyś kupił po jednej 1300,1500 i 1800, poczujesz różnicę w locie i sam zdecydujesz jakie pakiety dokupić.

Re: Baterie do racing quadów 250

: poniedziałek 25 wrz 2017, 11:12
autor: DronNOOB

Kod: Zaznacz cały

ZOP 4s 1800mah padaka. W realu mają 1100mah. Kupilem dwie na banggoodzie. zwrócili 10$ z 26$. Przy full naładowaniu i pierwszym strzale z gazu piszczy. 
Własnie otrzymałem swoje 2 szt ZOP 4s 1800 mAh 65 c z Bangooda. Przy pierwszym ładowaniu ( po wolnym rozładowaniu prądem 0,4 A) do jednej wpompowałem 1680 mAh do drugiej 1710 mAh. Jeszcze nie latałem bo rozebrałem racera. Ale już wiadomo, że nie mogą mieć 1100 jeśli zgodnie z licznikiem ładowarki weszło za pierwszym razem ok 1700 mAh. Własnie robię rozładowanie i będę ładować drugi raz.