Baterie do racing quadów 250

Koptery wyścigowe, Race drones

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
cebulator
Posty: 1432
Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 08:16
Lokalizacja: Mielec

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: cebulator »

scorpion10, zależy do czego. W wyścigówkach pakiety mają niewielką pojemność i dość duży pobór prądu. Może te większe nie są u Ciebie aż tak katowane. Inna sprawa że 20 cykli to nie jest kto wie jak duża ilość.
Pozdrawiam Sławek

... jeśli nie wiesz co robić, nabieraj wysokości. Jeszcze nikt nie zderzył się z niebem...
Tummi
Posty: 108
Rejestracja: niedziela 23 mar 2014, 19:24
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: Tummi »

Ostatnio szukalem info o ZOP'ach i faktycznie przez jakis czas niektore baterie mialy w srodku wiecej pianki wypelniajacej niz powinny. Rozmiar fizyczny pakietu byl taki sam, ale oczywiscie pojemnosc mniejsza. Znalazlem, nawet fotki sa: https://www.rcgroups.com/forums/showthr ... yone/page5
Podobno ZOP'y 45C i wydajniejsze sa OK. Zastanawiam sie, czy moze jednak nie pojsc w Turnigy heavy duty (3s, 5Ah, 40C+).

T.
Awatar użytkownika
Ekstrapolator
Posty: 106
Rejestracja: środa 13 mar 2013, 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: Ekstrapolator »

Mam 4 pakiety ZOP Power 3S 11.1V 1500MAH 25C Battery XT60 od marca 2017, na początek nauki były rewelacyjne. Ale z czasem jest dokładnie jak opisano wcześniej 3 min lotu jest ok a następne 3 min daje gaz, dostaje alarm niskiego napięcia (napięcie siada do 10,0V), trochę mniej gazu i napięcie wraca do 11,0 V i tak przez 3 min trzeba się męczyć.
Awatar użytkownika
celestin
Posty: 289
Rejestracja: poniedziałek 15 sie 2016, 19:17
Lokalizacja: Łódź

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: celestin »

Tym razem takie 2x, Eachine Racer 250 zobaczymy jak to chodzi :-D
https://banggood.app.link/u6mNF6bcpG
Ostatnio zmieniony czwartek 14 wrz 2017, 06:13 przez celestin, łącznie zmieniany 2 razy.
Hubsan x4 H501SS - Standard,Biały. [MOD 5.8ghz]
https://youtu.be/YAfp-vapjiw 1812M


Eachine TYRO 99
https://www.youtube.com/watch?v=N_tWU10C2GM
Awatar użytkownika
Wojtek03
Posty: 24
Rejestracja: środa 19 lip 2017, 08:17
Lokalizacja: Krasnystaw

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: Wojtek03 »

Warto sprawdzić pakiety od GPX, sam mam te: 1300mA 148V 75C GPX Extreme.
I naprawdę dają radę a wybór i ceny są świetne, rezystancje wewnętrzne praktycznie takie same jak w TATTU.
Walkera, Syma ,Nine Eagle, Tarot, MJX, DJI, Zerotech, AEE
Awatar użytkownika
szaman89
Posty: 444
Rejestracja: czwartek 16 lip 2015, 21:32
Lokalizacja: Płock / Włocławek / Toruń

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: szaman89 »

Jesteś pierwszy który poleca te pakiety więc poprzyj to czymś.
ppiiff
Posty: 14
Rejestracja: sobota 19 sie 2017, 06:19

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: ppiiff »

To jeszcze raz w temacie moich zopow.
Zop 4s 1800mah=1100mah waga 137g
tattu 1300mah waga 148g,
tattu 1550mah waga 178g.
Zmierzone na mojej magicznej wadze kuchennej i magicznej ładowarce imax b6. Jak juz ludzie pisali zop to loteria, nie warta zachodu. Juz nie chce mi sie ich ladowac bo lataja 2x krocej i prąd daja słabszy, ładuje 1A pojedynczo wiec czasu po pracy nie starczy :-)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Wojtek03
Posty: 24
Rejestracja: środa 19 lip 2017, 08:17
Lokalizacja: Krasnystaw

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: Wojtek03 »

Co do pakietów GPX to:
1.Rezystancja wewnętrzna troszkę większa względem pakietów tattu (jeżeli chodzi o pakiety 1300mAh 75C 4s to pakiety GPX mają większą o około 2mOhm a mierzłem to na ISDT SC-620 od poziomu restore w górę te same prądy ładowania)
2.Mam wylatane na tych pakietach około 35 cykli i na prawdę dają radę jeszcze żaden mi nie spuchł, pojemność trzymają (latam na f60 Pro 2500kV regle tattu 30A i śmigła dala cyclone 5045x3)
3.Używam ich na przemian właśnie z tattu i szczerze powiedziawszy nie zauważyłem większej różnicy.
Nie jestem jeszcze jakoś mega zaawansowany w lataniu ale biorąc pod uwagę że ich koszt to około 75-80% ceny pakietów tattu i parametry to myślę że warto.
.
Walkera, Syma ,Nine Eagle, Tarot, MJX, DJI, Zerotech, AEE
DronNOOB

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: DronNOOB »

Gdzie kupowałeś te GPX pakiety?
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: Verid »

DronNOOB pisze:Gdzie kupowałeś te GPX pakiety?
Wojtek pracuje dla gimmik.net, tam szukaj.
Ten wredny...
Awatar użytkownika
pegasus_sis
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 19 mar 2017, 18:17
Lokalizacja: Warszawa

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: pegasus_sis »

Dzień dobry, ja tu ponownie z problemem pt. "wykorzystanie quada wyścigowego niezgodnie z przeznaczeniem" :D

Mam Wizard x220 (2205 2300KV + 20A BLHELI_S), chciałbym rozpocząć naukę acro jak i polatać "rekreacyjnie". Freestyle czy wyścigów na razie nie przewiduję, prędzej dłuższe i szybkie loty na dalsze odległości. Maszynka jest, teraz stoję przed wyborem baterii, która da mi długi czas lotu bez katowania przy odpowiednich śmigłach. Po przeczytaniu dyskusji na forach i przewertowaniu YT mam mętlik w głowie, ale wstępnie wytypowałem 1800mAh 45C 4S i zachwalane przez Joshua Bardwella śmigła KINGKONG 5040.
I teraz muszę odwołaś się do doświadczenia użytkowników - to jest dobry zestaw? Na 4S będzie będzie pracował bardziej efektywnie, czy w poszukiwaniu dłuższego czasu lotu zejść na 3S? Baterie 1800mAh i niskie C, czy mniejsza pojemność i wyższe C - bo niby wydajność prądowa będzie taka sama, a praktyka?
Markon
Posty: 226
Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 18:50
Lokalizacja: Śląsk

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: Markon »

3S pozwoli Ci tylko uzmysłowić fakt, jaki błąd popełniłeś nie wsiadając na 4S :D
Bateria 3S pozwoli Ci teoretycznie na dłuższy czas lotu, ale zasięg (czyli odległość jaką przelecisz), będziesz miał mniejszą niż na 4S. Po prostu 4S jest szybsze i bezpieczniejsze.
Załóżmy, że lecisz sobie i widzisz przed sobą drzewo, na 3S, drążek throttle masz na 90%, jak myślisz, co Ci da te 10%? no niewiele i przyciulisz w drzewo. Na 4S tą samą prędkość masz na 60-70% gazu, a te dodatkowe 30-40% pozwolą Ci szybko zareagować na przeszkodę.

Kolejna sprawa, ja od siebie polecam te propy
https://www.banggood.com/10-Pairs-Kingk ... mds=search
Działają podobnie do V1S, śmigałem na nich i złego słowa powiedzieć nie mogę :)

Co do baterii, 1300-1500 to jest Twój target, nie są za mało pojemne i nie są za ciężkie, do wyboru Tattu, SLSy, Dinogy ostatnio polecone, a słuchy chodzą też o infinity (jednak tu zdanie forum jest podzielone). Skoro nie będziesz katował strasznie baterii, 45C Ci powinno wystarczyć, choć jak sypniesz groszem na 70C+ to powinny Ci dłużej żyć. To tyle ode mnie.
Awatar użytkownika
pegasus_sis
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 19 mar 2017, 18:17
Lokalizacja: Warszawa

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: pegasus_sis »

Dzięki :) po prostu uznałem, że skoro ludzie latają z kamerami sportowymi i nie mają problemów, to nie zaszkodzi mi dodać ok. +100g na baterii (Hero Session+ramka), czyli na poziom 1800mAh, czy nawet 2200mAh.
Dodo śmigieł - całkiem niezłe trójłopatkowe są już w zestawie, natomiast na szybsze przeloty szukam wydajnych dwu-łopatkowych. Wiem na razie tyle, że większych niż 50 nie wcisnę, a bullnose przy trójłopatkowych są nieopłacalne.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 18 wrz 2017, 18:24 przez pegasus_sis, łącznie zmieniany 1 raz.
Markon
Posty: 226
Rejestracja: niedziela 31 lip 2016, 18:50
Lokalizacja: Śląsk

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: Markon »

Wagę możesz zwiększać, ale to zawsze negatywnie się odbije na szybkości reakcji quada i ogólnej zdolności lotu. W dodatku silniki 2205 to nie potwory mocy, gdyby to były porządne 2206, wtedy nawet bateria i 3000 mAh nie byłaby taka okropna, jeśli byś latał bez kamery sportowej.
Patrz na to z innej strony, skoro ktoś latał na 1500 mAh z GoPro przez 3 minuty, to Ty będziesz latał 4 minuty, bo Twój dron będzie lżejszy i mniej throttle będzie potrzebował do tego samego zadania. Każda konfiguracja ma taki złoty środek, gdzie zwiększanie pakietu wcale nie zwiększa czasu lotu, a obniża jego jakość. 1800 nie jest jeszcze aż taka duża, ale 1500 mAh to wartość bardzo uniwersalna. Najlepiej jakbyś kupił po jednej 1300,1500 i 1800, poczujesz różnicę w locie i sam zdecydujesz jakie pakiety dokupić.
DronNOOB

Re: Baterie do racing quadów 250

Post autor: DronNOOB »

Kod: Zaznacz cały

ZOP 4s 1800mah padaka. W realu mają 1100mah. Kupilem dwie na banggoodzie. zwrócili 10$ z 26$. Przy full naładowaniu i pierwszym strzale z gazu piszczy. 
Własnie otrzymałem swoje 2 szt ZOP 4s 1800 mAh 65 c z Bangooda. Przy pierwszym ładowaniu ( po wolnym rozładowaniu prądem 0,4 A) do jednej wpompowałem 1680 mAh do drugiej 1710 mAh. Jeszcze nie latałem bo rozebrałem racera. Ale już wiadomo, że nie mogą mieć 1100 jeśli zgodnie z licznikiem ładowarki weszło za pierwszym razem ok 1700 mAh. Własnie robię rozładowanie i będę ładować drugi raz.
ODPOWIEDZ