BlackOut Mini H Quad

Koptery wyścigowe, Race drones

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

0g00r3ck
Posty: 9
Rejestracja: czwartek 10 lip 2014, 13:19
Lokalizacja: Katowice

BlackOut Mini H Quad

Post autor: 0g00r3ck »

Witam Wszystkich,

W zasadzie nie wiem czy ten post powinien być umieszczony w tej sekcji lub być może w dziale "Początkujący" lub nawet "Powitalnia". To mój pierwszy post na tym forum, zatem w związku z powyższym chciałem Wszystkich bardzo serdecznie powitać.

Jestem totalnie początkujący jeśli chodzi o budowę modeli RC. Jakiś czas temu zainteresowałem się tematem i zacząłem marzyć o budowie własnego modelu. Początkowo myślałem o DJI F450/F550, ale zaczęły mnie interesować bardziej akrobacyjne modele takie jak Bad Cat Marbalona. Z zerowym doświadczeniem i wiedzą na temat RC ekwiwalentną do doświadczenia, zacząłem przez ostatnie kilka miesięcy po cichu czytać niniejsze forum i zbierać informacje na temat tego co jest potrzebne do budowy modeli, jakie są zasady ich działania i konstrukcji, bezpiecznego użytkowania itp. Wasze dyskusje i wiedza zgromadzona na tym forum bardzo mi pomogły w wyborze i zakupie wszystkiego co jest potrzebne do zabawy jaką jest RC.

Naukę latania rozpocząłem od Hubsana X4 i po pewnym czasie zacząłem dojrzewać do wizji budowy czegoś własnego. Zacząłem szczegółowo analizować dostępne konstrukcje i zdecydowałem się finalnie na żwawo latającego malucha niż coś większego do filmowania (interesuje mnie bardziej latanie niż filmowanie z powietrza). Początkowo chciałem zbudować Bad Cata, ale uznałem, że dla mnie jest zbyt zaawansowany i mogę sobie nie poradzić, szczególnie z kontrolerem KFC32FTB (aczkolwiek ten FC mnie intryguje i następny model prawdopodobnie będzie w oparciu w tę konstrukcje i kontroler).