Bad Cat - czyli moje nowe mini H
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Bad Cat - czyli moje nowe mini H
Witam,
Ostatnio z uwagi na to ze wywiało mi wszystkie modele z domu a bardzo napatrzyłem się na wyczyny lataczy na blackhout quad postanowiłem sobie zmontować coś podobnego. Kupowanie gotowego rozwiązania nie leży w mojej naturze bo zawsze coś bym zrobił inaczej wiec jak zwykle CAD i do roboty. To już mój trzeci quad budowany na 5" śmigłach więc wiedziałem że dla silników ZMR trzeba ramę troche wzmocnić bo poprzednia jak dostawała pełną moc to jednak trochę się wzbudzała, zatem w nowe zdecydowałem się dać dodatkowe wzmocnienia w postaci 2 warstw Fr4. Tu się trochę zapędziłem gdyż rama wyszła bardzo sztywna ale za to waży bodaj 130gramów. ale wiadomo pierwsza sztuka zawsze ma coś do poprawienia. Myślę że do 100 gram można dojść wycinaąc to i owo w górnek częsci bo jet kompletnie bez otworków i ramiona bardziej wyażurować jedną z warstw bo teraz jest na prawdę pancerna i sztywna.
Wyposażenie:
- silniki ZMR-1804
- Smigła 5x3x3 - i tu przyznam że te sprzedawane w sklepie myrcmart.com są całkiem spoko wyważone
- regulatory HK-10A na silabsach (polecam z tego samego sklepu te 10A)
- bateria zippy 1300 3S
- IMU KFC32FTB
- nadajnik video 200mW Bevrc
- kamerka nosy 600tvl
- mobius opcjonalnie na daszek
- czas lotu z Mobiusem w silnym wietrze ponad 7min, bez mobiusa mysle że spokojnie 10min.
- Waga do lotu bez mobiusa 410 gram
Jak by ktoś chciał taką ramę co zapraszam na PW.
Generalnie te silniki mają 250gram ciągu więc dają radę nie mniej warto było by zdjąć ze 30-40 gram i było by super bo z mobiusem jest lekko ociążały.
Tutaj pełna galeria.
A poniżej kilka fotek:
Ostatnio z uwagi na to ze wywiało mi wszystkie modele z domu a bardzo napatrzyłem się na wyczyny lataczy na blackhout quad postanowiłem sobie zmontować coś podobnego. Kupowanie gotowego rozwiązania nie leży w mojej naturze bo zawsze coś bym zrobił inaczej wiec jak zwykle CAD i do roboty. To już mój trzeci quad budowany na 5" śmigłach więc wiedziałem że dla silników ZMR trzeba ramę troche wzmocnić bo poprzednia jak dostawała pełną moc to jednak trochę się wzbudzała, zatem w nowe zdecydowałem się dać dodatkowe wzmocnienia w postaci 2 warstw Fr4. Tu się trochę zapędziłem gdyż rama wyszła bardzo sztywna ale za to waży bodaj 130gramów. ale wiadomo pierwsza sztuka zawsze ma coś do poprawienia. Myślę że do 100 gram można dojść wycinaąc to i owo w górnek częsci bo jet kompletnie bez otworków i ramiona bardziej wyażurować jedną z warstw bo teraz jest na prawdę pancerna i sztywna.
Wyposażenie:
- silniki ZMR-1804
- Smigła 5x3x3 - i tu przyznam że te sprzedawane w sklepie myrcmart.com są całkiem spoko wyważone
- regulatory HK-10A na silabsach (polecam z tego samego sklepu te 10A)
- bateria zippy 1300 3S
- IMU KFC32FTB
- nadajnik video 200mW Bevrc
- kamerka nosy 600tvl
- mobius opcjonalnie na daszek
- czas lotu z Mobiusem w silnym wietrze ponad 7min, bez mobiusa mysle że spokojnie 10min.
- Waga do lotu bez mobiusa 410 gram
Jak by ktoś chciał taką ramę co zapraszam na PW.
Generalnie te silniki mają 250gram ciągu więc dają radę nie mniej warto było by zdjąć ze 30-40 gram i było by super bo z mobiusem jest lekko ociążały.
Tutaj pełna galeria.
A poniżej kilka fotek:
Ostatnio zmieniony wtorek 18 lut 2014, 09:52 przez marbalon, łącznie zmieniany 2 razy.
Te maluchy, zwłaszcza w stylu H to obecnie chyba najpopularniejsze konstrukcje w kopterowym świecie. Sam popełniłem takiego jakiś czas temu. Również w stylu marbalona, a więc "CAD i do roboty".
Super maszynka. Ja 5x3x3 odpuściłem na rzecz 5x3 i 3S. O niebo lepiej. Przy czym moje 533 były z HK, może myrcmart ma jakieś inne.
Super maszynka. Ja 5x3x3 odpuściłem na rzecz 5x3 i 3S. O niebo lepiej. Przy czym moje 533 były z HK, może myrcmart ma jakieś inne.
Halo halo, lista kolejkowa jest ;) Marbalon, pamiętaj, że ja też zamawiałem, zanim jeszcze się wzbiła ta ramka w powietrze.ddarc pisze:(....) czy masz może ramę na sprzedaż ?
Fajny filmik, baro test szczególnie mi się podoba :)
silniki, regle i śmigła zamówione tydzień temu - Już nie mogę się doczekać na ramę!:)
P.S: jednak śmigła i silniki dałeś klasycznie widzę ;) Dlaczego zrezygnowałeś z lotu na odwrót? ;>
Ostatnio zmieniony niedziela 16 lut 2014, 22:17 przez MatManiak, łącznie zmieniany 1 raz.
S500 | ZMR250 | HK FPV250 | Sky Surfer II 1400 | Wing Wing Z-84 | Reely Rhino II
- kaczmarsky
- Posty: 505
- Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 10:28
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.
...tez bylbym chetny na taka.
Niskie loty FPV: http://www.youtube.com/watch?v=gCJiod3A ... be&t=8m59s
Chciałbym zapytać o sprawność silników. Tzn silniki które zastosowałeś maja 2400 obr.
czy jakbym dał trochę mniejsze Kv a mianowicie 1900 a lżejsze w masie.....to było by ok, czy spadłby czas latania
.... ich waga to 13,5g
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html
a tu chyba te twoje waga chyba 50g
http://www.myrcmart.com/zmr-1804-2400kv ... -6281.html
Pozdrawiam
czy jakbym dał trochę mniejsze Kv a mianowicie 1900 a lżejsze w masie.....to było by ok, czy spadłby czas latania
.... ich waga to 13,5g
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html
a tu chyba te twoje waga chyba 50g
http://www.myrcmart.com/zmr-1804-2400kv ... -6281.html
Pozdrawiam
...troche nizej sa parametry i jest tez 13.5g : (50g to chyba waga do przesylki)ddarc pisze:a tu chyba te twoje waga chyba 50g
http://www.myrcmart.com/zmr-1804-2400kv ... -6281.html
Ostatnio zmieniony poniedziałek 17 lut 2014, 20:40 przez waszka, łącznie zmieniany 1 raz.
Niskie loty FPV: http://www.youtube.com/watch?v=gCJiod3A ... be&t=8m59s