Różnice w budowie regulatorów

Koptery wyścigowe, Race drones

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

xhaotic
Posty: 9
Rejestracja: piątek 30 wrz 2016, 20:57
Lokalizacja: Wadowice

Różnice w budowie regulatorów

Post autor: xhaotic »

Hej,
Posiadam zmr250 kupiony jako zestaw w abc-rc: https://abc-rc.pl/dron-qav250-artf, ma już około 10 godzin nalotu. Całość latała na 3s i śmigłach 5030.
Ostatnio zmuszony byłem wymienić silniki i trochę bardziej przyjrzałem się regulatorom (te z zestawu wyżej) Otóż moją uwagę przyciągnęła różna ilość mosfetów, a mianowicie:
1 regulator – łącznie 9 szt : 4435 – 5szt ; 7764 – 1szt ; 3szt nieczytelne
2 regulator – łącznie 8 szt : 4435 – 5szt ; 7764a – 2szt ; 8113 – 1szt
3 regulator – łącznie 12 szt : 4435 – 5szt ; 4406 – 5szt ; 2szt nieczytelne
4 regulator – łącznie 12 szt : 4435 - 5szt ; 4406 – 3szt ; 4szt nieczytelne
Ponadto w obrębie jednego modelu scalaka chyba każdy jest innej firmy.
Po około 20s pracy bez śmigieł każdy regulator ma inną temperaturę od zimnej do bardzo gorącej.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją? Co powinienem zrobić, olać i latać jak jest czy jednak wstrzymać się z lataniem i kupić nowe regle? Dodam, że nowe silniki to tarot 2204 https://abc-rc.pl/silnik-tarot-mt-2204- ... 0h5-smigla i przy okazji spytam czy ktoś ma o nich jakieś zdanie?
Awatar użytkownika
Ekstrapolator
Posty: 106
Rejestracja: środa 13 mar 2013, 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Re: Różnice w budowie regulatorów

Post autor: Ekstrapolator »

Podeślij fotki regulatorów obie strony z bliska w dobrej rozdzielczości. Mam klony tych silników za około 20 zł sztuka, wymagam od nich by się kręciły i dokładnie to robią.
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Różnice w budowie regulatorów

Post autor: pawelsky »

xhaotic pisze:Co powinienem zrobić
Zglosic sie do sprzedawcy?
xhaotic
Posty: 9
Rejestracja: piątek 30 wrz 2016, 20:57
Lokalizacja: Wadowice

Re: Różnice w budowie regulatorów

Post autor: xhaotic »

Niestety reklamacja odpada gdyż kupiłem to ponad rok temu. No nic, złożyłem to tak jak było zobaczymy co będzie.
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Różnice w budowie regulatorów

Post autor: pawelsky »

xhaotic pisze:Niestety reklamacja odpada gdyż kupiłem to ponad rok temu. No nic, złożyłem to tak jak było zobaczymy co będzie.
Masz 2 lata rekojmi...
xhaotic
Posty: 9
Rejestracja: piątek 30 wrz 2016, 20:57
Lokalizacja: Wadowice

Re: Różnice w budowie regulatorów

Post autor: xhaotic »

pawelsky pisze:Masz 2 lata rekojmi...
Wiem, ale jakoś nie chcę, raczej zdecyduje się na nowe regle, po za tym przypuszczam, że różnica w ilości mosfetów może nie mieć znaczenia gdyż ewidentnie brakuje elementów ale wtedy mają inne oznaczenia. Może są mocniejsze czy coś... nie wiem, miałem nadzieję że ktoś rozwieje moje wątpliwości.

W każdym razie dziś pojawił się kolejny problem, quad złożony na silnikach tarot 2204 lata ale bardzo trzepie nim w osi przód-tył, startuje zawsze z przechyłem na lewy tylny silnik, a potem płynie najczęściej w tył choć z 10% w przód, czasem też przekręci się kilka stopni wokół własnej osi. Wielokrotne kalibracje nic nie dają, całe wizardy cc3d jak i nadajnika też, pidy trochę go stabilizują ale prawie przestaje reagować na drążki. Jutro będę z tym walczył dalej.
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Różnice w budowie regulatorów

Post autor: pawelsky »

xhaotic pisze:miałem nadzieję że ktoś rozwieje moje wątpliwości.
Jak ktos ma rozwiac Twoje watpliwosci skoro nawet nie pokazales zdjec tych ESC?

Sprzedawca wcisnal Ci jakas przypadkowa zbieranine wiec to do niego powinienes sie zglosic w pierwszej kolejnosci. Kazdy regulator z innej parafi z pewnoscia nie pomaga w stabilnym lataniu...
ODPOWIEDZ