Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest czwartek 18 paź 2018, 09:11


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: poniedziałek 04 cze 2018, 16:26 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 lut 2015, 19:22
Posty: 779
Lokalizacja: Trzebnica
Wrzuciłem inny kompas M8N, jak chcesz mogę tez dla ciebie wrzucić skan z putty na innym kompasie.

_________________
Pozdrawiam
Piotr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 04 cze 2018, 21:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Posty: 6543
Lokalizacja: Polska
pma_ pisze:
putty gada po i2c? ooo nie wiedziałem

Bo nie gada. To nie sa dane bezposrednio z kompasu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 12 cze 2018, 05:26 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 lut 2015, 19:22
Posty: 779
Lokalizacja: Trzebnica
Kompas w końcu zaczął gadać, okazało się że układ L5883 był niedolutowany.
Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Piotr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 25 cze 2018, 20:18 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 lut 2015, 19:22
Posty: 779
Lokalizacja: Trzebnica
Poskładałem wszystko do kupy, ale mam pewien kłopot w trybie ARM, trzęsie całym kopterem. ESC zostały skalibrowane, podczas uruchamiania silników w iNAV wszystkie kręcą cię równomiernie, nie pomaga podniesienie koptera do góry.
Film poniżej.

_________________
Pozdrawiam
Piotr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 26 cze 2018, 08:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sobota 08 maja 2010, 09:43
Posty: 3890
Lokalizacja: Gliwice/Katowice
Masz wszystko dobrze poskręcane? On próbuje wypoziomować coptera i bez śmigieł słabo to działa.
Załóż śmigła.

_________________
samolot max 4579/1293
coper max 1729(na 5.8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 26 cze 2018, 09:12 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 lut 2015, 19:22
Posty: 779
Lokalizacja: Trzebnica
Założę śmigła i jeszcze raz zrobię kalibrację akcelerometrów

_________________
Pozdrawiam
Piotr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wtorek 26 cze 2018, 22:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czwartek 19 wrz 2013, 14:14
Posty: 268
Lokalizacja: Tychy
Mnie to wygląda na strzelanie silnikami. Coś jest nie tak na drodze inav -> esc .

_________________
Marek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 27 cze 2018, 04:10 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 lut 2015, 19:22
Posty: 779
Lokalizacja: Trzebnica
wrzech pisze:
Mnie to wygląda na strzelanie silnikami. Coś jest nie tak na drodze inav -> esc .


Jak robię test silników w zakładce MOTORS to silniki pracują równo. Jak włączę tryb ARM kopterem zaczyna rzucać.

Czy ktoś wie gdzie się wyłącza GPS w iNAV aby polatać w hali.

_________________
Pozdrawiam
Piotr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 30 cze 2018, 12:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 12 sie 2015, 19:46
Posty: 89
Lokalizacja: Ruda Śląska
Oglądając filmik mam wrażenie, że oba silniki kręcą się w tym samym kierunku. Sprawdź dobrze.
Jeśli chodzi o zazbrajanie silników bez gps fixa, wpisz w cli: set nav_extra_arming_safety = OFF

Pozdrawiam

_________________
Aparatura: Taranis 9XD + pulpit
Modele: Nieśmiertelny Easy Star II; MPX Heron; MPX Easy Glider 4; Skywalker X6


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 30 cze 2018, 14:36 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 lut 2015, 19:22
Posty: 779
Lokalizacja: Trzebnica
Silniki kręcą się w dobrą stronę, założyłem śmigła i w trybie arm i angle moim zdaniem dostaje za dużych obrotów mając gaz na minimum.

Doszedłem do pewnego konsensusu, mianowicie wibracje które są na filmie są efektem drążka Throttle.

Problem polega na tym że jeśli w radiu mam ustawiony revers na 3 kanale to dodając gaz w iNAV wartość na 3 kanale rośnie ale w radiu na 3 kanale wartość spada, jeśli nie mam reversu na 3 kanale to mając gaz na min w iNAV mam max a w radiu min. Ktoś miał taki przypadek?.
Wirbracje jakie powstają są efektem że po uzbrojeniu Racer dostaje pełna moc.
Radio oczywiście kalibrowałem.
Ktoś miał taki przypadek?

_________________
Pozdrawiam
Piotr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 01 lip 2018, 21:50 
Online
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 25 lut 2015, 19:22
Posty: 779
Lokalizacja: Trzebnica
Racer podczas uzbrajania silników zwiększa sam obroty silników więc zrobiłem kalibrację ESC, w konfiguratorze sprawdziłem THR_MIN, jak widać wszystkie wyglądają tak samo.
Ktoś wie dlaczego podczas uzbrajania silników (ARM i ANGLE) racer zwiększa obroty i staruje jak z procy!!!.
Tak wyglądają ustawienia ESC Dshot 600. Zmieniłem oprogramowanie z 16.6 na 16.7
Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Piotr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 19 lip 2018, 20:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 01 cze 2011, 21:24
Posty: 1932
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Za duże P w PID i w efekcie oscylacji siła ciągu ciągle rośnie, bo to jest jedyna metoda na wyrównanie mocy.
Zredukuj bardzo mocno P ( np. do 5 ), I i D na 0 i PIDuj od zera cały copter.

Tylko uważaj, bo przy tak niskich P i zerowych I i D będzie bardzo gumowaty.
Nie zrób sobie ani komuś krzywdy, nie podnoś go wyżej niż 1-2m.

_________________
Świat z góry wygląda lepiej ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.