Strona 3 z 3

Re: iNAV tryby lotu

: poniedziałek 04 cze 2018, 16:26
autor: Poli25
Wrzuciłem inny kompas M8N, jak chcesz mogę tez dla ciebie wrzucić skan z putty na innym kompasie.

Re: iNAV tryby lotu

: poniedziałek 04 cze 2018, 21:44
autor: pawelsky
pma_ pisze:putty gada po i2c? ooo nie wiedziałem
Bo nie gada. To nie sa dane bezposrednio z kompasu.

Re: iNAV tryby lotu

: wtorek 12 cze 2018, 05:26
autor: Poli25
Kompas w końcu zaczął gadać, okazało się że układ L5883 był niedolutowany.
Obrazek

Re: iNAV tryby lotu

: poniedziałek 25 cze 2018, 20:18
autor: Poli25
Poskładałem wszystko do kupy, ale mam pewien kłopot w trybie ARM, trzęsie całym kopterem. ESC zostały skalibrowane, podczas uruchamiania silników w iNAV wszystkie kręcą cię równomiernie, nie pomaga podniesienie koptera do góry.
Film poniżej.

Re: iNAV tryby lotu

: wtorek 26 cze 2018, 08:47
autor: pma_
Masz wszystko dobrze poskręcane? On próbuje wypoziomować coptera i bez śmigieł słabo to działa.
Załóż śmigła.

Re: iNAV tryby lotu

: wtorek 26 cze 2018, 09:12
autor: Poli25
Założę śmigła i jeszcze raz zrobię kalibrację akcelerometrów

Re: iNAV tryby lotu

: wtorek 26 cze 2018, 22:14
autor: wrzech
Mnie to wygląda na strzelanie silnikami. Coś jest nie tak na drodze inav -> esc .

Re: iNAV tryby lotu

: środa 27 cze 2018, 04:10
autor: Poli25
wrzech pisze:Mnie to wygląda na strzelanie silnikami. Coś jest nie tak na drodze inav -> esc .
Jak robię test silników w zakładce MOTORS to silniki pracują równo. Jak włączę tryb ARM kopterem zaczyna rzucać.

Czy ktoś wie gdzie się wyłącza GPS w iNAV aby polatać w hali.

Re: iNAV tryby lotu

: sobota 30 cze 2018, 12:20
autor: Avatar
Oglądając filmik mam wrażenie, że oba silniki kręcą się w tym samym kierunku. Sprawdź dobrze.
Jeśli chodzi o zazbrajanie silników bez gps fixa, wpisz w cli: set nav_extra_arming_safety = OFF

Pozdrawiam

Re: iNAV tryby lotu

: sobota 30 cze 2018, 14:36
autor: Poli25
Silniki kręcą się w dobrą stronę, założyłem śmigła i w trybie arm i angle moim zdaniem dostaje za dużych obrotów mając gaz na minimum.

Doszedłem do pewnego konsensusu, mianowicie wibracje które są na filmie są efektem drążka Throttle.

Problem polega na tym że jeśli w radiu mam ustawiony revers na 3 kanale to dodając gaz w iNAV wartość na 3 kanale rośnie ale w radiu na 3 kanale wartość spada, jeśli nie mam reversu na 3 kanale to mając gaz na min w iNAV mam max a w radiu min. Ktoś miał taki przypadek?.
Wirbracje jakie powstają są efektem że po uzbrojeniu Racer dostaje pełna moc.
Radio oczywiście kalibrowałem.
Ktoś miał taki przypadek?

Re: iNAV tryby lotu

: niedziela 01 lip 2018, 21:50
autor: Poli25
Racer podczas uzbrajania silników zwiększa sam obroty silników więc zrobiłem kalibrację ESC, w konfiguratorze sprawdziłem THR_MIN, jak widać wszystkie wyglądają tak samo.
Ktoś wie dlaczego podczas uzbrajania silników (ARM i ANGLE) racer zwiększa obroty i staruje jak z procy!!!.
Tak wyglądają ustawienia ESC Dshot 600. Zmieniłem oprogramowanie z 16.6 na 16.7
Obrazek

Re: iNAV tryby lotu

: czwartek 19 lip 2018, 20:58
autor: misiekkk
Za duże P w PID i w efekcie oscylacji siła ciągu ciągle rośnie, bo to jest jedyna metoda na wyrównanie mocy.
Zredukuj bardzo mocno P ( np. do 5 ), I i D na 0 i PIDuj od zera cały copter.

Tylko uważaj, bo przy tak niskich P i zerowych I i D będzie bardzo gumowaty.
Nie zrób sobie ani komuś krzywdy, nie podnoś go wyżej niż 1-2m.