miś chopie to gada :D
a teraz na serio - wielkie dzieki za pomoc i łopatologiczne przedstawienie tematu,
jeszcze nie ulotniłem gada, ale 3 tryby lotu mam - sprawdzę może jutro może pojutrze :)
mam nadzieję że nie rozwalę go od razu
pozdrawiam serdecznie, jeszcze raz dzięki
michał
HK-T6A w programie t6config - jak wykalibrować nadajnik
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: HK-T6A w programie t6config - jak wykalibrować nadajnik
Witam ponownie,
Przepraszam że nie zakładał nowego tematu, ale nie chce śmiecić.
Mam problem.
Naza trybi, mam 3 tryby lotu, aleee :(
Podczas startu wszystko działa ok, tj w trybie GPS dioda miga raz czyli wszystko super, w trybie atti dioda żółta miga raz czyli znów wszystko ok, w trybie manual nic.
Kiedy startuję w GPS mode to podczas dodawania gazu dioda zaczyna migać szybko na czerwono, jak tylko znów znajdzie się na ziemi znów miga na zielono?
Kalibracja wykonana, ale coś jednak nie tak, ale nie mam pojęcia co, pomocy ;)
Drugi moj problem, podczas startu ściąga kopter zawsze w prawy dolny róg, patrząc od góry.
Tylko raz na chwilę udało mi się go podnieść, ale jak już się uniósł dioda zaczęła migać na czerwono i zaczął wariować. W efekcie kret. Dopiero teraz jak siadlem przy stole widzę że startowałem pod linią wys. napięcia - czy to może mieć wpływ?
Tak czy inaczej zawis widziałem chwileczkę koło 5 - 10 sek ale i tak było super ;).
Czy zbieranie koptera zawsze w ten jeden kierunek może zwiastować padnięty silnik?
Jestem teraz na wakacjach i miałem nadzieję polatac ;) tym bardziej że dookoła same pola i górki ;)
Będę wdzięczny za wskazówki i pomoc w rozwikłaniu czerwonej diody po starcie i uciekania koptera zawsze w ta sama stronę.
Z góry dziękuje i pozdrawiam , malowniczego Beskidu wyspowego ;)
Michał
Przepraszam że nie zakładał nowego tematu, ale nie chce śmiecić.
Mam problem.
Naza trybi, mam 3 tryby lotu, aleee :(
Podczas startu wszystko działa ok, tj w trybie GPS dioda miga raz czyli wszystko super, w trybie atti dioda żółta miga raz czyli znów wszystko ok, w trybie manual nic.
Kiedy startuję w GPS mode to podczas dodawania gazu dioda zaczyna migać szybko na czerwono, jak tylko znów znajdzie się na ziemi znów miga na zielono?
Kalibracja wykonana, ale coś jednak nie tak, ale nie mam pojęcia co, pomocy ;)
Drugi moj problem, podczas startu ściąga kopter zawsze w prawy dolny róg, patrząc od góry.
Tylko raz na chwilę udało mi się go podnieść, ale jak już się uniósł dioda zaczęła migać na czerwono i zaczął wariować. W efekcie kret. Dopiero teraz jak siadlem przy stole widzę że startowałem pod linią wys. napięcia - czy to może mieć wpływ?
Tak czy inaczej zawis widziałem chwileczkę koło 5 - 10 sek ale i tak było super ;).
Czy zbieranie koptera zawsze w ten jeden kierunek może zwiastować padnięty silnik?
Jestem teraz na wakacjach i miałem nadzieję polatac ;) tym bardziej że dookoła same pola i górki ;)
Będę wdzięczny za wskazówki i pomoc w rozwikłaniu czerwonej diody po starcie i uciekania koptera zawsze w ta sama stronę.
Z góry dziękuje i pozdrawiam , malowniczego Beskidu wyspowego ;)
Michał
Re: HK-T6A w programie t6config - jak wykalibrować nadajnik
To nie wina RC. Albo źle ustawiony próg alarmu napięcia baterii w FC albo kiepski pakiet i zbyt mocno siada pod obciążeniem.z3d pisze:Kiedy startuję w GPS mode to podczas dodawania gazu dioda zaczyna migać szybko na czerwono, jak tylko znów znajdzie się na ziemi znów miga na zielono?
Na resztę może odpowie Ci ktoś kto zna DJI, albo zapytaj we właściwym dziale.
Pzdr. -----MIŚ-----
Re: HK-T6A w programie t6config - jak wykalibrować nadajnik
Dzięki miś ;) jutro kuknę jak mam ustawione progi.
Temat przekleje do właściwego działu.
Pozdrawiam M
Temat przekleje do właściwego działu.
Pozdrawiam M