Pomoc w doborze ESC.

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

R4D5KY
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 29 lut 2016, 16:56
Lokalizacja: POLSKA

Pomoc w doborze ESC.

Post autor: R4D5KY »

Witam Koledzy,
Wczoraj sie zarejestrowałem wiec to moj pierwszy post.
Jestem kompletnym amatorem wiec prosze o wyrozumialosc.
Zanim zdecydowalem sie postawic temat troche poczytalem wiec jakas wiedze mam ale GAFE walnac latwo wiec nie KATUJCIE.

Obudzilem sie pare tygodni temu i postanowilem zbudowac sobie Quadcopter. Dron ma latac dlugo i w miare precyzyjnie. Nie zalezy mi na szybkosci.

RAMA - TAROT IRONMAN 650,
CONTROLLER LOTU- NAZA M v2
BATERIA- 5000mah S4 DO NEGOCJACJI!!!
MOTORY -
1. T-MOTOR 3508-20 580KV 18A - http://www.multirotor.co/product_info.p ... cts_id=175
lub
2. T-MOTOR 3508-29 380KV 14A - http://www.multirotor.co/product_info.p ... cts_id=168
(tu prosze o porade ktore beda lepsze) zaznaczyc musze ze zalezy mi na dlugim locie.
SMIGLA - 15 do 17 cali o ile sie zmieszcza. na necie widzialem ze ktos wlozyl 17stki.

Calosc bedzie wazyc 1753g nie wliczajac smigiel, kabli i ESC. Planowo do dolozenia GoPro 74g oraz 2 axis gimbal wagi nie znam bo jeszcze nie zdecydowalem ale plan jest na weglowy.

Mam nadzieje ze podane info wystarczy do tego zebyscie mi pomogli.

I tu moje pytanie:

Czy macie jakies pomysly jakie ESC wsadzic do tej konfiguracji.

Jakes pomysly?
Dzieki,
R4D5KY
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Pomoc w doborze ESC.

Post autor: Adrián »

Witaj,
proponuje "wrzucić" zestaw do ecalc.ch i obliczyć, ile pobierają A (można oczywiście samemu, bez programu), i dobrać jakie regle będą Ci potrzebne.
Na końcu wybieraj pakiet, w zależności od pobieranych A i planowanej długości lotu.

Jeśli chodzi o silniki, które wybrałeś, do 580 4s, a do 380, jednak pokusiłbym się o 6s. Do 380 20A regle bez problemu, do 580 od 20-25A powinny wystarczyć.