ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
Złożyłem 250 właśnie z tymi reglami oraz DYS BE1806. Na początku latało się fajnie, ale potem jeden silnik stracił moc. Okazało się że regulator do wymiany. Dzisiaj przyszedł nowy, podłączyłem go tak samo jak tamten i... chmura dymu z silnika. Podłączyłem drugi, zagrzał się i tym razem płomień z esc. Wy też mieliście takie problemy z tymi reglami? Czy one są po prostu badziewne?
Re: ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
w silniku masz zwarcie - pewnie śruba mocująca silnik w końcu przebiła izolację na zwojach.
Re: ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
Zwarcia juz nie mam bo silnik poszedł w... :) Regiel naprawiłem, wyciągnąłem spalony element z poprzedniego, ale silnik bardzo się nagrzewa. Podejrzewam że jakbym go włączył to spali się jak poprzedni.
Re: ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
Ja mam ZTW Spider 30A , powiedz mi jak je kalibrujesz?. U mnie przy kalibracji to jeden silnik wstawał kiedy gaz miałem w połowie a inne od razu ( silniki podmieniałem bez rezultatu), jak sobie z tym poradzić?
- kaczmarsky
- Posty: 505
- Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 10:28
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Re: ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
Niestety ale do Chińskiej elektroniki należy podchodzić z dużą dozą ograniczonego zaufania. Kilka tygodni temu montując te regulatory (bez wcześniejszego sprawdzenia) w modelu quada spaliłem nowe FC AfroNaze. Regulatory są OPTO a tu nagle jeden podaje na pinie sygnałowym napięcie bezpośrednio z akumulatora zasilającego czyli 12,6V. Przyczyną był babol z cyny który zwierał punkty lutownicze na pcb regulatora. Zalecam przed montażem regulatorów w quadzie rozpruć koszulkę i przejrzeć cały regulator pod lupą.
Re: ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
U mnie ponowna kalibracja pomogła i wszystko działa. Teraz są inne problemy ale to już w innym dziale.
Ostatnio zmieniony wtorek 15 wrz 2015, 05:39 przez Poli25, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: ZTW Spider 12A problemów ciąg dalszy
U mnie już na spalonym kalibracja nie pomoże xD