Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest piątek 22 cze 2018, 14:04


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: niedziela 30 lip 2017, 12:15 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 06 wrz 2010, 09:18
Posty: 934
Lokalizacja: Warszawa
Koledzy,

mam, w sumie to nie wiem czy nazwać to problemem, czy niedogodnością z wydrukiem. poszczególne warstwy/sekcje warstw są poprzesuwane względem siebie o jakieś części milimetra. Starałem się to uchwycić na fotce poniżej.

Obrazek

Z wydruków jestem w zasadzie zadowolony, warstwy są ze sobą solidnie sklejone. Wykończenie wierzchniej warstwy zazwyczaj jest ładne (akurat na fotce w wierzchnia warstwa jest dziurawa, ale nie o to chodzi), wydruki również trzymają wymiar. Tak więc uważa, że wydruki do zastosowań hobbystycznych są zupełnie ok. Jednak kiedy chcę wydrukować coś designerskiego na półkę do salonu, albo żeby zaszpanować w pracy, to już mi trochę wstyd :oops:

Drukarka to Turnigy Fabrikator (duża, nie mini) z hobbykinga, obecnie już nie dostępna w sprzedaży. Konstrukcja z głowicą ruchomą w dwóch osiach i stołem ruchomym tylko w Z-ce. Pole robocze 150z150x100. Całość działa na sofcie marlina i rampsie. Ekstruder na głowicy, zasilanie filamentem bezpośrednio.

Ciąłem elemeny za pomocą slic3ra, ale żeby wyeliminować wpływ programu, kilka dni temu przestawiłem się na Curę. Cura jakby minimalnie lepsze efekty miała w tymi warstwami, ale zasadniczo wygląda to bardzo podobnie.

Coś tam poczytałem, że może drgania, może za szybko, może jakieś przyspieszenia nie teges, zgubione kroki. Potencjalnie jest tego sporo i nie bardzo wiem od czego zacząć analizowanie i ewentualne poprawianie. Może jakiś guru 3d jest w stanie coś doradzić?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 30 lip 2017, 22:05 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 07 paź 2013, 21:28
Posty: 51
Lokalizacja: Olsztyn
Według mojej wiedzy to mechanika nie program. Prawdopodobnie w osi y masz luzy lub za ciasno i żle się głowica ustawia.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 31 lip 2017, 14:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 05 cze 2015, 13:30
Posty: 494
Lokalizacja: Warszawa
Sprobuj napiac paski ew dac jakis napinacz.
Mozesz tez sprobowac umiescic wydruk blizej punktu podparcia stolu (czyli zazwyczaj blizej tylniej krawedzi) czy efekt jest ten sam/mniejszy/wiekszy.

Do testow drukuj kostki 0% infil, 1 obrys.

Kalibracja krokow ekstrudera tez wskazana (tak na przyszlosc)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.