Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 17 gru 2018, 09:11


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: niedziela 10 sty 2016, 23:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 29 sty 2012, 13:16
Posty: 613
Lokalizacja: Redditch / Tarnów
Mam problem z drukowaniem z ABSu, straszni mi go wykrzywia, warstwy generalnie ładnie się sklejają i nie pękają - to już ogarnąłem chyba.
Próbowałem różnych ustawień temperatury stołu ale nic nie pomaga, obecnie - filament 245, stół 105, przy 85 było to samo.

Obrazek


Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 10 sty 2016, 23:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 15 maja 2013, 18:05
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa
grzany stół
obłóż drukarkę szczelnie kartonami lub pudełkiem, stół na 90 stopni
dodaj skirt od 0mm wokół obiektu, ok 15mm

powinno znacznie pomóc

_________________
Robotyka, wydruki 3D, gimbale, multikoptery, Autodesk Inventor


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 sty 2016, 06:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 08 cze 2012, 05:07
Posty: 184
Lokalizacja: Kielce
Czym masz pokryty stół? Ja używam podkładki Coropad i wydruki z ABSu to przyjemność. Nic się nie odkleja.

_________________
http://www.projektsupra.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 sty 2016, 13:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 09:19
Posty: 293
Lokalizacja: Warszawa/ Zachod
Zamiast wymyslnych podkladek (sam myslalem nad Coropadem) mozna wylac na stol troche acetonu (tak 3 mm w nakretce) i rozsmarowac go nieudanym kawalkiem wydruku z ABS. Do tego do duzych wydrukow stosuje Brim 4-5mm dookola. Wysoki skirt tez pomoze. No i podstawowa izolacja termiczna -> np pudelko dookola drukarki. Gdy temperatura powietrza otaczajacego jest ok 40 - 50st wydruki sa prosciutkie. Mi najbardziej we znaki wdawal sie tez przeciag nad wydrukiem pochodzacy od wentylatora chlodzacego hotend. Musialem dac prowizotyczny tunel wprowadzajacy i wyprowadzajacy powietrze, zeby nie ochladzal sie wydruk.

_________________
Pozdrawiam,
Przemek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: poniedziałek 11 sty 2016, 14:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: niedziela 29 sty 2012, 13:16
Posty: 613
Lokalizacja: Redditch / Tarnów
ja nie mam problemu z przyklejaniem się ABSu do szkła, mam problem z wykrzywianiem go, próbowałem COROpad'u ale dość szybko go rozwaliłem :) więc wróciłem do sprawdzonej metody.
Wyprubóję twojej metody Japim, mam nadzieję że to rozwiąże mój problem. Dzięki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.