Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest wtorek 14 sie 2018, 20:29


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tasma Kaptonowa
Post: sobota 11 mar 2017, 16:45 
Offline

Rejestracja: czwartek 23 lut 2017, 17:34
Posty: 7
Lokalizacja: Plymouth
Witam, mam pytanie odnosnie tasmy kaptonowej, wielu ja zachwala wiec sprawilem sobie szeroka na 20cm- jeden plat zakrywa caly stól. Ladne równe wydruki od spodu ale czy potrzebujecie dalej kleju zeby wydruk trzymal sie stolu? Przy nie posmarowanym kaptonie PLA podwija sie jak ABS przy kiepskiej temperaturze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: sobota 11 mar 2017, 18:46 
Offline

Rejestracja: czwartek 22 gru 2016, 15:53
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków i okolice
Zwykle na podwinięcia wydruków pomaga zwykłe odtłuszczenie stołu denaturatem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: czwartek 16 mar 2017, 22:05 
Offline

Rejestracja: czwartek 23 lut 2017, 17:34
Posty: 7
Lokalizacja: Plymouth
Czyli jezeli tasma jest czysta, nie potrzebuje niczego na sobie zeby PLA dobrze sie trzymalo tak?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 17 mar 2017, 15:37 
Offline

Rejestracja: czwartek 22 gru 2016, 15:53
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków i okolice
Sama taśma odtłuszczona powinna wystarczyć.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 08 cze 2018, 21:18 
Offline

Rejestracja: sobota 30 maja 2015, 19:15
Posty: 24
Lokalizacja: Navan/Éire
Ja grzeje stół do 80 stopni na pierwszych warstwach i nie mam problemu z odklejaniem. Przy 60 była masakra.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 10 cze 2018, 06:10 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 09:19
Posty: 250
Lokalizacja: Warszawa/ Zachod
Ja natomiast nie rozumiem po co ta taśma kaptonowa. Jadę na zwykłym szkle + żel do włosów Hegron :). Często zmieniam materiał abs/ pla / guma i nie używam kaptonu. Do absu używałem kiedyś soku z abs ale stół trzeba było często czyścić między wydrukami. Żel w atomizerze trzyma jak głupi - pla 60st abs 100st i jedziemy. https://www.rossmann.pl/Produkt/Hegron- ... 70761,7331

_________________
Pozdrawiam,
Przemek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: środa 13 cze 2018, 06:22 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 04 kwie 2016, 07:11
Posty: 54


Wszystko zależy od materiału. Na jakimś chińskim wynalazku używałem kaptonowej, później zwykłej niebieskiej malarskiej. Teraz jade na samym blacie aluminiowym bez niczego ale używam czeskiego filamentu PLA, ABS coś mi nie wychodzi nie wiem czemu trzyma się ładnie do 3ciej czasami 4 warstwy. ALe też mam ABS bez nazwy nawet nie wiem czyje to jest.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.