Witam
Mój problem dotyczy hexy FY680, po kilu minutach lotu silniki CCW są dużo cieplejsze niż CW. Drona nie znosi, nie obraca, zachowuje sie stabilnie. Po 3-4 minutach uzwojenie silnika CCW miało temperaturę około 55°C podczas gdy CW nie przekraczał 40°C. Silniki to Tarot 4108 6S 380KV, natomiast regulatory Hobbywing Platinum pro 30A ( po lądowaniu wszystkie chłodne). Regulatory kalibrowane zarówno pojedynczo jak i razem przez APM 2.8, nie ma żadnej różnicy. Jeżeli jest jakaś różnica w oporach silników CW i CCW to bardzo ciężko wyczuwalna przy kręceniu ręką.
Nie mam już pomysłu co jest nie tak, a trochę obawiam się latać dłużej. Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem ?
Gorące silniki CCW po kilku minutach lotu
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Gorące silniki CCW po kilku minutach lotu
Nie wyczuwalny opór a może czas na łożyska ? Lubciągnie go w yaw i Ccw wiecej mają roboty z kontrą. Poślij logi to zobaczymy.
Re: Gorące silniki CCW po kilku minutach lotu
Dzięki za naprowadzenie, po sugestii o ściąganiu w yaw sprawdziłem ustawienie silników względem ramy i okazało się że wszystkie były delikatnie przekrzywione w tą samą stronę co pewnie skutkowało obrotem wokół osi pionowej. Po ustawieniu wszystkich równo problem praktycznie ustąpił teraz wszystkie w miarę równo się grzeją ( różnica około 5°C ale bez wyraźnego podziału na CW i CCW).
Tak więc dzięki raz jeszcze, problem uznaje za rozwiązany :)
Tak więc dzięki raz jeszcze, problem uznaje za rozwiązany :)
Re: Gorące silniki CCW po kilku minutach lotu
Proszę bardzo. Tyle samo startów co lądowań.