RCX H1806-6 2400 - opory na CCW

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

FerG
Posty: 3
Rejestracja: niedziela 19 lip 2015, 20:38

RCX H1806-6 2400 - opory na CCW

Post autor: FerG »

Witam,

po kilku lotach (4-5 pakietów i kilku twardszych lądowaniach) wymienione w temacie silniki które pracowały z piastami CCW obracają się z większym oporem (mocniejsze przeskoki na magnesach) niż te które pracowały z piastami CW, z czego jeden po ostatnim lądowaniu (nie należało ono do twardych dlatego nie rozumiem czemu problem wystąpił dopiero tutaj) potrafi stawić większy opór jakby go coś blokowało wewnątrz. Kończy się to obracaniem quadem zaraz po starcie.

Silniki rozbierałem i czyściłem mimo, że nie były zabrudzone bardziej od reszty (bardzo drobny kurz z ziemi). Opory wciąż wyczuwalne stąd brak kolejnych pomysłów.

Parametry quada:
-rama 250;
-regulatory EMAX BLHeli 12A;
-APM 2.6;

PS: Pytanie poza głównym wątkiem: czy da się zniwelować błędy wysokości wynikające z wiejącego wiatru na APM 2.6?

Pozdrawiam,
Marek
ne0h666
Posty: 46
Rejestracja: sobota 09 maja 2015, 22:24

Re: RCX H1806-6 2400 - opory na CCW

Post autor: ne0h666 »

Co do głównego wątku to nie mam pomysłu (może łożysko albo krzywa oś) ale APM możesz obudować gąbka problem powinien ustąpić.
mjanowski
Posty: 4
Rejestracja: sobota 07 maja 2016, 14:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: RCX H1806-6 2400 - opory na CCW

Post autor: mjanowski »

Sprawdź też czy żaden z magnesów nie jest luźny
ODPOWIEDZ