Jakie silniki wybrać quadrocoptera FY450
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
-
- Posty: 246
- Rejestracja: piątek 12 wrz 2014, 19:32
- Lokalizacja: Dupne
Jakie silniki wybrać quadrocoptera FY450
Myślę o takich silnikach:
1. Silnik Emax MT3510 CW 600KV - 330W - ciąg 1780g - prawe obroty - EMAX
http://abc-rc.pl/EMAX-MT3510
2.Silnik TAROT 4006/620KV - TL68P02 - 480W - 3-4S - ciąg 1580g
http://abc-rc.pl/Silnik-Tarot-4006-TL68P02
3. Silnik TAROT 2814/700KV - TL68B17 - 440W - 3-4S - ciąg 1450g
http://abc-rc.pl/Tarot-silnik-TL68B17
Regulatory mam Turnigy Multistar 30A 4s opto wgrałem teraz simonka,soft dużo lepszy jednak bardzo się na nim grzeją. Słyszałem o regulatorach Hobbyking 30A że się dużo lepiej na sofcie simonk zachowują.
Wcześniej miałem silniki te NTM Prop Drive Series 2830-1100KV Motor
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... Motor.html
Silniki pierońsko mocne model leciał jak rakieta jednak ich dokładność, luzy wysokość mocowania śmigła to porażka. Nawet po bardzo dokładnym wyważeniu śmigieł. Miały problem na połowie gazu że zaczynały bić na boki... Do tego załatwiły mi jedną fazę w regulatorze, tz tranzystory..
Bardzo proszę o pomoc, oraz jakie śmigła zastosować do tych silników gdyż długość śmigła do tej ramy nie może przekraczać 10Cali
1. Silnik Emax MT3510 CW 600KV - 330W - ciąg 1780g - prawe obroty - EMAX
http://abc-rc.pl/EMAX-MT3510
2.Silnik TAROT 4006/620KV - TL68P02 - 480W - 3-4S - ciąg 1580g
http://abc-rc.pl/Silnik-Tarot-4006-TL68P02
3. Silnik TAROT 2814/700KV - TL68B17 - 440W - 3-4S - ciąg 1450g
http://abc-rc.pl/Tarot-silnik-TL68B17
Regulatory mam Turnigy Multistar 30A 4s opto wgrałem teraz simonka,soft dużo lepszy jednak bardzo się na nim grzeją. Słyszałem o regulatorach Hobbyking 30A że się dużo lepiej na sofcie simonk zachowują.
Wcześniej miałem silniki te NTM Prop Drive Series 2830-1100KV Motor
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... Motor.html
Silniki pierońsko mocne model leciał jak rakieta jednak ich dokładność, luzy wysokość mocowania śmigła to porażka. Nawet po bardzo dokładnym wyważeniu śmigieł. Miały problem na połowie gazu że zaczynały bić na boki... Do tego załatwiły mi jedną fazę w regulatorze, tz tranzystory..
Bardzo proszę o pomoc, oraz jakie śmigła zastosować do tych silników gdyż długość śmigła do tej ramy nie może przekraczać 10Cali
-
- Posty: 246
- Rejestracja: piątek 12 wrz 2014, 19:32
- Lokalizacja: Dupne
wybrales silniki jak do promu kosmicznego
nawet rekomendowane smigla nie zmieszcza sie w tej ramie
http://tarot-rc-heli.com/TARTAROT-QUADC ... -AND-WHITE
poczytaj u producenta jakie silniki poleca jest w linku co podalem
nawet rekomendowane smigla nie zmieszcza sie w tej ramie
http://tarot-rc-heli.com/TARTAROT-QUADC ... -AND-WHITE
poczytaj u producenta jakie silniki poleca jest w linku co podalem
-
- Posty: 246
- Rejestracja: piątek 12 wrz 2014, 19:32
- Lokalizacja: Dupne
-
- Posty: 246
- Rejestracja: piątek 12 wrz 2014, 19:32
- Lokalizacja: Dupne
A kto powiedział że będzie tanio ;) jeśli chodzi o wyważenie to perfect. Tu masz wyliczenia ciągu Link śmigła naRC TIMER ja mam 25 min lotu na 4S 5000 mAh z oświetleniem, więc uważam że jak na taką wagę jest nieźle. jakby co zostają ci E Max MT2213 tu będzie tanio.Tarotów 2814 nie bierz masakra!!!
QUAD F450 , NAZA V1 ,
Hexa TAROT 680 NAZA V2
QUAD TAROT 650 NAZA V2
PIXHAWK już lata :)
MAVIC MINI
Hexa TAROT 680 NAZA V2
QUAD TAROT 650 NAZA V2
PIXHAWK już lata :)
MAVIC MINI
Problem stanowią łożyska kiepskiej jakości po połowie sezonu do wymiany, nie wspomnę o mocowaniu śmigieł wycentrować i wyważyć bardzo trudno. Jeśli zaliczysz na nich kreta to krzywią się ośki i do wywalenia :( bo nie opłaca się naprawiać.lotpawel pisze:ja mam taroty 2814 i nie ma tragedii. przy 4s na śmigle 12x2,8 dają oko 1,5-1,6kg ciągu i pobór około 20A. mam na nich zbudowany tri i dają rade
QUAD F450 , NAZA V1 ,
Hexa TAROT 680 NAZA V2
QUAD TAROT 650 NAZA V2
PIXHAWK już lata :)
MAVIC MINI
Hexa TAROT 680 NAZA V2
QUAD TAROT 650 NAZA V2
PIXHAWK już lata :)
MAVIC MINI
Ja latam na emaxach 2213 i bardzo sobie chwale pierwszy sezon wylatanych kilka godzin i jak nowe.
Wyzwalacz zdalny do time laps (wszystkie aparaty) http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=10&t=35318
"Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajkach zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
"Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajkach zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
1045 na 3S
Wyzwalacz zdalny do time laps (wszystkie aparaty) http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=10&t=35318
"Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajkach zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
"Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajkach zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać przemocą"
-
- Posty: 246
- Rejestracja: piątek 12 wrz 2014, 19:32
- Lokalizacja: Dupne
O tarotach 2814 mogę zapomnieć. Już wole dorzucić troszkę pieniędzy i bliżej silnika mieć to śmigło. Miałem wcześniej NTM pierońsko mocne podobnej budowy. Co prawda śmigło bliżej silnika niż w tych tarotach. A bicia okropne. W sterowniku KK2.1.5 I=0 P=38 i tak nim telepało. Co lepsze łożyska w tych wysokich silnikach to szybko szlak trafia..
-
- Posty: 246
- Rejestracja: piątek 12 wrz 2014, 19:32
- Lokalizacja: Dupne
Zamówiłem już te taroty 4006 na ebayu. Jaki masz ciąg na Tych silnikach i śmigłach rzeczywiści na jednym silniku? Ile waży Twój dron>? 25mint - Całkiem sporo. Ja na swoim 4500mah 3s i ntm latałem jakieś 16 minut max i to nad ziemią.camaroon pisze:A kto powiedział że będzie tanio ;) jeśli chodzi o wyważenie to perfect. Tu masz wyliczenia ciągu Link śmigła naRC TIMER ja mam 25 min lotu na 4S 5000 mAh z oświetleniem, więc uważam że jak na taką wagę jest nieźle. jakby co zostają ci E Max MT2213 tu będzie tanio.Tarotów 2814 nie bierz masakra!!!