Strona 14 z 15

Re: Silniki do 250

: piątek 31 mar 2017, 06:26
autor: palusik
I tak zrobiłem 5 silnikow i 5 esc (zapas warto mieć :-) z kodem i tragedii nie było cenowej.

Re: Silniki do 250

: piątek 31 mar 2017, 12:14
autor: kwak
Jeżeli chodzi Emax o RS2205S to nie są tak wytrzymałe jak zwykłe RS2205, w S magnesy są gęsto upakowane i bardzo blisko statora, wystarczy nieduże wgniecenie na dzwonku i magnes ociera o stator, albo się rozpada. Niestety coś kosztem czegoś, na szczęście tanio można kupić dzwonki i łatwo wymieniać :)

Re: Silniki do 250

: piątek 31 mar 2017, 12:52
autor: palusik
Nawet na allegro widziałem dzownki więc tragedii nie będzie. Mam nadzieje ze szbyko przyjdą bo już bym sie zabrał do składania.

Re: Silniki do 250

: poniedziałek 01 maja 2017, 09:18
autor: Pierr
To mój pierwszy post więc na dzień dobry: Dzień Dobry :).

Mam pytanie dotyczące wymiany pojedynczego silnika w falconie 250. Czy jeśli wymienie jeden stockowy na inny ( 2206 2300kV na 2205 2300kV ale nowy Hobbywing XRotor Titanium ma większy ciąg ) to powinienem się spodziewać problemów i od razu wymienić komplet czy kontroler sobie z tym poradzi?

Re: Silniki do 250

: poniedziałek 08 paź 2018, 19:19
autor: irysbox
odkopie bo mnie zainteresowało: co powiedzielibyście na silnik sunnysky r1806-2580 do tej 250-280 i śmigiełka bym dał 7x3.8 apc

Re: Silniki do 250

: poniedziałek 08 paź 2018, 19:28
autor: kwak
to są silniki pod max 5", a zalecane są 4"
pod 7" musisz wybrać coś z większym statorem i mniejszym KV

Re: Silniki do 250

: poniedziałek 08 paź 2018, 22:31
autor: irysbox
chciałem je dać na 2s żeby maksymalnie obniżyć wagę całości

Re: Silniki do 250

: czwartek 11 paź 2018, 11:05
autor: Japim
APC 7x3.8 to smiglo SF - slow fly. Przeznaczone do niskich obrotów. Po drugie nie występuje w wersji "lewej". Już prędzej 7x4 SF. Napędzanie tym 250 to jak wsadzenie silnika od syrenki do golfa GTI... Jakim pakietem chcesz to napędzać?

Re: Silniki do 250

: czwartek 11 paź 2018, 23:20
autor: irysbox
chiałbym własnie dać 2s 2700mah żeby waga była ok 140g pakietu silniki są dość mocne i powinny to śmigło uciągnąć przy prądzie do 20a na ecs śmigło 7 da mi znaczny ciąg co za tym idzie niewielki ruch przepustnicy i mniejszy prąd powinien go unosić przy wadze startowej koło 500g powinien i długawo latać i rama raczej bedzie ok 280mm bo w 250 7" mi nie wejdzie

Re: Silniki do 250

: czwartek 11 paź 2018, 23:54
autor: Z.W15
irysbox pisze:chiałbym własnie dać 2s 2700mah żeby waga była ok 140g pakietu silniki są dość mocne i powinny to śmigło uciągnąć przy prądzie do 20a na ecs śmigło 7 da mi znaczny ciąg co za tym idzie niewielki ruch przepustnicy i mniejszy prąd powinien go unosić przy wadze startowej koło 500g powinien i długawo latać i rama raczej bedzie ok 280mm bo w 250 7" mi nie wejdzie

cos to slabo widze,cienka bateryjka 2s-dlaczego nie 3,4s,silniki dziwne do 7'' szmigiel 80a pobor pradu ile to polata 1-2 min :?:

Re: Silniki do 250

: piątek 12 paź 2018, 07:42
autor: irysbox
przy max gazu tak, ale zauważ że wzniesie się już przy 30% gazu a wtedy prąd nie jest taki duży

Re: Silniki do 250

: piątek 12 paź 2018, 09:13
autor: Japim
2s 2700 waży tyle samo co 4s 1300. Wiec gdzie tu sens? No i nadal nie masz lewych/prawych śmigieł?

Re: Silniki do 250

: piątek 12 paź 2018, 09:41
autor: kwak
wg mnie, taki mały silnik nie poradzi sobie z takie dużym śmigłem, a jeżeli będzie latał to bardzo kiepsko

Re: Silniki do 250

: piątek 12 paź 2018, 11:50
autor: Japim
Jeżeli chodzi o efektywność napędu to lepiej dać wyższe napięcie i niższe kV a nie na odwrót. Silnik może i da rade ale w tej konfiguracji prędzej nadaje się do jakiegoś parkolotu niż wielowirnikowca.

Re: Silniki do 250

: piątek 12 paź 2018, 12:51
autor: waldek72
Rozumiem że kolega buduje takiego wolnego szfendolota. Jeśli tak To silniki te silniki się nadadzą ale ja bym dał śmigła kopterow 6x3 2 lopat owe (na dys 1806se kV 2300 dawały 46min lotu). Jak będziesz chciał szybciej to dajesz 3 albo 4s ew mniejsze śmigła i już.