Silniki do 250

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

palusik
Posty: 52
Rejestracja: piątek 13 sty 2017, 22:08
Lokalizacja: Katowice

Re: Silniki do 250

Post autor: palusik »

I tak zrobiłem 5 silnikow i 5 esc (zapas warto mieć :-) z kodem i tragedii nie było cenowej.
Awatar użytkownika
kwak
Posty: 369
Rejestracja: poniedziałek 21 lis 2011, 01:53
Lokalizacja: Pszczółki / Skowarcz

Re: Silniki do 250

Post autor: kwak »

Jeżeli chodzi Emax o RS2205S to nie są tak wytrzymałe jak zwykłe RS2205, w S magnesy są gęsto upakowane i bardzo blisko statora, wystarczy nieduże wgniecenie na dzwonku i magnes ociera o stator, albo się rozpada. Niestety coś kosztem czegoś, na szczęście tanio można kupić dzwonki i łatwo wymieniać :)
TYLKO DroneRacing #DRC & #KISS FTW :)
palusik
Posty: 52
Rejestracja: piątek 13 sty 2017, 22:08
Lokalizacja: Katowice

Re: Silniki do 250

Post autor: palusik »

Nawet na allegro widziałem dzownki więc tragedii nie będzie. Mam nadzieje ze szbyko przyjdą bo już bym sie zabrał do składania.
Pierr
Posty: 1
Rejestracja: środa 19 kwie 2017, 14:23
Lokalizacja: Polska

Re: Silniki do 250

Post autor: Pierr »

To mój pierwszy post więc na dzień dobry: Dzień Dobry :).

Mam pytanie dotyczące wymiany pojedynczego silnika w falconie 250. Czy jeśli wymienie jeden stockowy na inny ( 2206 2300kV na 2205 2300kV ale nowy Hobbywing XRotor Titanium ma większy ciąg ) to powinienem się spodziewać problemów i od razu wymienić komplet czy kontroler sobie z tym poradzi?
irysbox
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 24 wrz 2018, 14:12
Lokalizacja: Sanniki

Re: Silniki do 250

Post autor: irysbox »

odkopie bo mnie zainteresowało: co powiedzielibyście na silnik sunnysky r1806-2580 do tej 250-280 i śmigiełka bym dał 7x3.8 apc
Awatar użytkownika
kwak
Posty: 369
Rejestracja: poniedziałek 21 lis 2011, 01:53
Lokalizacja: Pszczółki / Skowarcz

Re: Silniki do 250

Post autor: kwak »

to są silniki pod max 5", a zalecane są 4"
pod 7" musisz wybrać coś z większym statorem i mniejszym KV
TYLKO DroneRacing #DRC & #KISS FTW :)
irysbox
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 24 wrz 2018, 14:12
Lokalizacja: Sanniki

Re: Silniki do 250

Post autor: irysbox »

chciałem je dać na 2s żeby maksymalnie obniżyć wagę całości
Awatar użytkownika
Japim
Posty: 342
Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 09:19
Lokalizacja: Warszawa/ Zachod
Kontakt:

Re: Silniki do 250

Post autor: Japim »

APC 7x3.8 to smiglo SF - slow fly. Przeznaczone do niskich obrotów. Po drugie nie występuje w wersji "lewej". Już prędzej 7x4 SF. Napędzanie tym 250 to jak wsadzenie silnika od syrenki do golfa GTI... Jakim pakietem chcesz to napędzać?
Pozdrawiam,
Przemek
irysbox
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 24 wrz 2018, 14:12
Lokalizacja: Sanniki

Re: Silniki do 250

Post autor: irysbox »

chiałbym własnie dać 2s 2700mah żeby waga była ok 140g pakietu silniki są dość mocne i powinny to śmigło uciągnąć przy prądzie do 20a na ecs śmigło 7 da mi znaczny ciąg co za tym idzie niewielki ruch przepustnicy i mniejszy prąd powinien go unosić przy wadze startowej koło 500g powinien i długawo latać i rama raczej bedzie ok 280mm bo w 250 7" mi nie wejdzie
Z.W15
Posty: 253
Rejestracja: wtorek 02 lut 2016, 18:54
Lokalizacja: montreal.kan

Re: Silniki do 250

Post autor: Z.W15 »

irysbox pisze:chiałbym własnie dać 2s 2700mah żeby waga była ok 140g pakietu silniki są dość mocne i powinny to śmigło uciągnąć przy prądzie do 20a na ecs śmigło 7 da mi znaczny ciąg co za tym idzie niewielki ruch przepustnicy i mniejszy prąd powinien go unosić przy wadze startowej koło 500g powinien i długawo latać i rama raczej bedzie ok 280mm bo w 250 7" mi nie wejdzie

cos to slabo widze,cienka bateryjka 2s-dlaczego nie 3,4s,silniki dziwne do 7'' szmigiel 80a pobor pradu ile to polata 1-2 min :?:
irysbox
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 24 wrz 2018, 14:12
Lokalizacja: Sanniki

Re: Silniki do 250

Post autor: irysbox »

przy max gazu tak, ale zauważ że wzniesie się już przy 30% gazu a wtedy prąd nie jest taki duży
Awatar użytkownika
Japim
Posty: 342
Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 09:19
Lokalizacja: Warszawa/ Zachod
Kontakt:

Re: Silniki do 250

Post autor: Japim »

2s 2700 waży tyle samo co 4s 1300. Wiec gdzie tu sens? No i nadal nie masz lewych/prawych śmigieł?
Pozdrawiam,
Przemek
Awatar użytkownika
kwak
Posty: 369
Rejestracja: poniedziałek 21 lis 2011, 01:53
Lokalizacja: Pszczółki / Skowarcz

Re: Silniki do 250

Post autor: kwak »

wg mnie, taki mały silnik nie poradzi sobie z takie dużym śmigłem, a jeżeli będzie latał to bardzo kiepsko
TYLKO DroneRacing #DRC & #KISS FTW :)
Awatar użytkownika
Japim
Posty: 342
Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 09:19
Lokalizacja: Warszawa/ Zachod
Kontakt:

Re: Silniki do 250

Post autor: Japim »

Jeżeli chodzi o efektywność napędu to lepiej dać wyższe napięcie i niższe kV a nie na odwrót. Silnik może i da rade ale w tej konfiguracji prędzej nadaje się do jakiegoś parkolotu niż wielowirnikowca.
Pozdrawiam,
Przemek
waldek72
Posty: 223
Rejestracja: niedziela 02 lis 2014, 16:16
Lokalizacja: Ostrów

Re: Silniki do 250

Post autor: waldek72 »

Rozumiem że kolega buduje takiego wolnego szfendolota. Jeśli tak To silniki te silniki się nadadzą ale ja bym dał śmigła kopterow 6x3 2 lopat owe (na dys 1806se kV 2300 dawały 46min lotu). Jak będziesz chciał szybciej to dajesz 3 albo 4s ew mniejsze śmigła i już.
ODPOWIEDZ